Flyselskab
Rejste med easyJet i december 2013 skulle til berlin med min datter og barnebarn. Da vi skulle hjem var der snestorm i danmark men vi fik at vide at vi fløj til tiden. Vi kom da også ind i flyveren da vi fik at vide at vi var forsinket, først en halv time så lidt mere og lidt mere. Sådan sad vi i flyveren i flere timer, da vi fik at vide at de havde lukket kastrup lufthavn. Vi fik lidt vand af det søde personale mens piloten hele tiden holdt os opdateret. Det endte med at vi måtte køres ind til gaten igen hvor vi så fik udleveret vores kufferter og blev kørt til et hotel nær lufthavnen hvor vi fik et dejligt værelse til os alle 3. Dagen efter fik vi både morgenmad og frokost før vi blev kørt til lufthavnen igen og endelig kom hjem. Jeg skriver denne anmeldelse fordi man altid hører dårligt om lavprisselskaber og vi havde da heller intet forventet, men det var en meget fin behandling af både piloten og personalets, så tak easyJet.
Vil fortsat rejse med jer.
Har nu fløjet med Easyjet 4 gange de sidste 2 år og skal flyve med Easyjet i juni 2014 til Paris. Har indtil nu intet at udsætte på Easyjet. Flyver og ankommer til tiden og god og venlig service fra start til mål. Når prisen er rimelig kan man naturligvis heller ikke forvente at blive båret på hænder og fødder hele vejen. Flyver meget gerne også fremover med Easyjet.
Fløj med Easyjet til Berlin, fandt en billig billet til 300, hvilket syntes at være en rigtig god pris. Jeg blev dog skuffet, da jeg så, at et kreditkortgebyr på over 100 kr. blev tilføjet ved betaling. Kun med VISA-electron, kan man betale gebyrfrit. Desuden koster alt også ekstra, f.eks. baggage.
Flyveturen til Berlin er bare op og ned. Men jeg synes ikke personalet var så servicemindede. Der var ingen velkomst eller afsked, personalet havde mere travlt med at chit-chatte med hinanden. Synes i det mindste man kan forvente et lidt opmærksomt personale, som de f.eks. har hos SAS.
Rejste d. 8.-11. juni 2012 London t.-r. fra København. Det var emergency. Har rejst med Easyjet før. Hver gang 100 pct. tilfreds. Kan ikke frigøre mig fra tanken om, at en del af kritikken her på sitet kan være "spam"? Rejser i hvert fald og under alle omstændigheder med Easyjet også fremover, og tak for god service anywhere.
Meget ringe service på en familietur hjem fra Standsted i London. Der var der urimelig lang vendetid, ingen oplysning. Da vi skulle ombord på maskinen, stod den ene motor og raslede og sagde meget underligt. Min søn på 8 år måtte vente en hel time på en lille pizza i flyet, den kom da vi skulle lande, men den var bestilt en time før, flypersonalet var meget uforskammet, og vendte mig blot ryggen da jeg kommenterede ventetiden. Ringe, ringe.
Flyv aldrig med [Easyjet].
Del dine oplevelser og erfaringer med Easyjet til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Easyjet det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.