FastTV

TV distributør

2,3/10
#5
Jan Rosberg
1 bedømmelse
31.10.2011

[..] Jeg opsagde mit abonnement efter 6 måneder. Herefter modtog jeg straks en uspecificeret regning på mere end 7.000,- til indbetaling inden 10 dage. Jeg skrev til FastTV for en forklaring på hvad de mente jeg skyldte 7.000,- for. Abonnementet kostede 4-500,- pr måned. Intet svar, bortset fra en ny uspecificeret opkrævning 30 dage senere, nu tillagt et strafgebyr.

Jeg har følgende sendt mit krav om en forklaring anbefalet, men kald mig Mads om ikke der blot kommer endnu et nyt uspecificeret krav med strafgebyr. Det er ikke bare dumhed. Det er ond vilje.

7
0
Del | Svar | Rapportér
#4
Morten Hansen
4 bedømmelser
24.05.2011

Elendig.. vores forening fik fiber med dond og danskbredbånd det fungerede ikke, så kom TDC til og fast tv nu virker det slet ikke.. og deres service er meget ringe.. så nu har vi fået kabeltv og det virker upåklageligt, og det er heller ikke fra fast tv.

19
6
Del | Svar | Rapportér
#3
Viktor Sadolin
1 bedømmelse
29.03.2011

Fast Tv er nok den værste tv leverandør jeg nogensinde har haft! Vi får 3 tv bokse fra dem på en uge imens de forlanger at vi skal have dem som udbyder [..]. [..] lige pludselig er umuligt at se TV3 osv.. og samtidig er der for lidt kabelplads i deres reciever, så en af tv-ene er ude af funktion. Oveni i alt dette, Fast Tv's kundeservice direkte elendigt. Vi annullere og til sidst abonnementet med Fast Tv, og for at vi lige skal huske dem, slukker de for vores modtager 5 dage efter afmeldingen, tirsdag klokken 8, lige før landskampen! Så vi får TDC tilbage men deres service er jo som bekendt ikke for kløgtigt, så aner ikke hvornår vi kan se fjernsyn igen.

12
6
Del | Svar | Rapportér
#2
Heidi Bach
1 bedømmelse
21.01.2010

Hver gang vi tænder tv`et var der ingen farve på. Tog stikket ud og sat det i igen. Så skulle den instalere på ny. Det tog ca. 5 min. Ofte virkede tv`et ikke i weekenden. Kundeservice åbner så først mandag morgen. Når man ringer til kundeservice skal man have god tid. For det meste er der en ventetid på ca. 1/2 time! Har efter 2 mdr. droppet det og købt en parabol. Regningen forsætter så med at komme. Ringede derind. Får at vide at de har så gammelt et system at de ikke kan stoppe regningen før mdr. efter igen, alså 2 1/2 mdr. efter det er opsagt. Kan absolut ikke anbefales.

19
29
Del | Svar | Rapportér
#1
Michael R. Laursen
1 bedømmelse
25.08.2009

Manglende lyd på flere TV-kanaler. Elendig service. Har fortsat ikke fået telefonnummer 9 måneder efter oprettelsen.

30
25
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med FastTV til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give FastTV det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.