VVS, København
Vi skulle benytte Gliese til at skifte en "svømmer" i et toilet.
Vi fik en faktura på kr. 2.300,-. Et beløb vi kunne have købt et nyt toilet for.
Vi kontaktede Gliese. [..] Gliese var utrolig uforskammet og ubehagelig i sin kommunikation.
Svenden, der udførte arbejdet, brugte 20 minutter. Vi blev faktureret 2 timer. Samtidig havde han skiftet en ventil, der ikke var i stykker. Han fortale, at det var Glieses politik at skifte, hvad der med rimelig kunne skiftes. Især hvis det var ejendommen, der skulle betale.
Vi har tidligere benyttet Gliese, hvor de også fakturerede for mange timer. Her fik vi dog nogle af pengene tilbage.
Aldrig Gliese igen - en ubehagelig oplevelse.
Pas på dette firma. Gliese VVS fremsendte i januar 2009 en regning på kr. 3.453,13 incl. moms for et arbejde der kun tog 20 minutter for to mand, hvoraf den ene stod og så på. Der var sat 5 arbejdstimer på, servicevogn, miljøtillæg, Rufakit, div. hjælpematerialer. Ankenævnet fik sagen tilsendt, og Gliese VVS blev dømt til at betale Ankenævnets omkostninger = kr. 7.500,00 egen advokat. Jeg skulle betale for en arbejdstime plus servicevogn.
De var hurtige til at komme forbi og lavede et fornuftigt stykke arbejde. Men de kom 2 mand selvom de vidste at de skulle skifte et afløb til en vask. Så den ene stod på gaden og røg. Og så skrev de alt for mange timer på regningen. Og når vi efterfølgende ringede og gjorde opmærksom på regningen så kom der ingen reaktion. Kun en ny regning med rykkergebyr og senere inkasso.
Del dine oplevelser og erfaringer med Gliese til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Gliese det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.