Rejsebureau, Nyborg
Min kone og jeg har været på langtidsrejse med Hjerting Rejser 5 gange på Hotel Bahia Tropical, Almunecar og 1 gang på Marinas de Nerja i Nerja.
Alle gangene har vi fået en udsøgt betjening, først fra [..] ansatte dernæst fra personalet på hotellerne, spec. godt på Bahia Tropical.
Jeg har prøvet, men jeg kan simpelt hen ikke finde noget negativt at sige om de ture vi har været på så selv om jeg nu er blevet alene skal jeg på Bahia Tropical igen, i 28 dage. jeg glæder mig
Alt gik planmæssigt, lige indtil vi skulle hjem fra 14 dags ferie på Mallorca, vi skulle inden 48 time modtage vores boarding pass, hvis ikke, så skulle vi ringe på NØDTLF, som så ingen passer!! Vi ringer fredag i åbningstiden, og for at vide han ville sende dem om 10 min., og så havde vi dem nok senere fredag, men lørdag morgen var de ikke kommet, vi ringer og sms´er på NØDTLF. vi sendte 2 mail, det står at de checker den hver dag, NÆSTEN må man sige, Vi satte receptionen på hotellet igang, de gjorde hvad de kunne. Vi brugte 2 ferie dage på det. Så søndag 18 timer før afrejse, ringer Hjerting rejser, de havde ikke sendt de boarding pass, men ville så gøre det nu, men 10 min. senere modtager vi sms, om vi kan sende mail-adresse, for den havde de jo ikke til hotellet, den kunne vi så sms'e til dem, så var det ok, og vi ville blive hentet mandag k.7.30-8.00 af en bus, den kom aldrig, så vi tog en taxa til lufthavnen. Vi skulle tales ved næste dag, så vi afventede at de ville ringe, da det var dem der ikke havde styr på tingene, men de efterfølgende dage, var det os det skulle ta´ kontakt til dem, jeg sagde jeg syntes de spillede pingpong med os, og det gav han mig ret i.
Sikke en kundebetjening. Utroligt at man ikke holder mere på sine kunder, da det idag er nemt at lave en booking på hotel og fly, selv.
Vi er lige kommet hjem fra 28 dage i Torremolinus Aquamarina. En dejlig ferie
men en meget, meget dårlig modtagelse på hotellet. Da vi bestilte vores ferie
havde vi bedt om et værelse med havudsigt, det samme som vi havde i foråret. Vi
kom på 1. sal, ingen udsigt, ingen sol, ingen lys, men en stor kompressor der larmede hele tiden. Vi beklagede os med det samme, men fik at vide at der ikke var andet at få før om nogle dage og ikke det vi ønskede os men noget andet.
Senere fant vi ud af, at de der ringede for at klage til Hjerting fik en bedre behandling af hotellet. Det er trist at starte sin ferie med et dårligt møde med de ansatte på hotellet.
Med hilsen Dorte og Peter
Del dine oplevelser og erfaringer med Hjerting Rejser til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Hjerting Rejser det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.