Autoværksted, Aalborg
Min 7 år gamle Ford C-Max kom med alarmen alvorlig motorfejl lørdag d. 5. september 2015.
Sådan noget kommer altid ubelejligt. Vi havde hårdt brug for et køretøj lørdag aften, da vi skulle til fest i Thy med planlagt hjemtur samme aften.
Jeg ringede til Indkildes salgsafdeling lørdag og klagede min nød. Sælgeren oplyste, at det normalt var deres værksted, der havde kundebiler, men jeg skulle lige hænge på, og efter kort tid var han igen i røret med beskeden: Ja, vi kan jo ikke have, at du ikke kan komme til Thy, så kig lige ud, så finder vi ud af noget. Jeg lånte så en bil på særdels favorable vilkår. Det vil jeg kalde service i overhalingsbanen.
P.S. Fords Assistance Plus afhentede uden beregning min Ford en time efter, at jeg havde ringet, og bilen var fejlsøgt og repareret inden middag mandag d. 7 september 2015.
Brugte Indkilde til service af min leasede Ford Galaxy firmabil 2 gange.
Første gang ventede jeg 1,5 time på at få bilen - de ringede IKKE og fortalte at den var forsinket.
Anden gang lavede de en bule i taget ved at køre bilen op i loftet på liften. Ingen undskyldning eller beklagelse for det besvær det påførte mig. Da det er en leasingbil var jeg nødt til at anmelde det til forsikringen og satte så bilen til reparation hos Indkilde i slutningen af januar. Da bilen kommer tilbage mangler plastdæksel i loftsinteriøret og der er tydelige mærker efter en kniv eller skruetrækker.
Jeg beder dem om at sende dækslet så jeg selv kan sætte på da jeg ikke ønsker at få min bil på værksted der igen. Dækslet modtager jeg 14 dage efter reparationen i en kuvert uden følgebrev, forklaring undskyldning eller noget andet – og dækslet passer ikke. Opdagede samtidig at tagskinnen ikke var monteret korrekt så den sad løs. Jeg tog en time fri fra arbejde og kørte op til Indkilde. Til deres ros skal det siges at de var hurtige til at finde det rigtige dæksel og ordne tagbøjlen. Værkføreren og mekanikeren var hurtige og kompetente til at få ordnet fejlene og beklagede dem også.
Men det ændrer ikke ved det faktum at den oprindelige skade var forårsaget af Indkilde og de efterfølgende fejl også var forårsaget af Indkilde.
I dag 4 måneder efter modtager jeg et brev fra min forsikring om at Indkilde IKKE har afsluttet papirarbejdet på skaden.
Har købt en fabriksny Ford Transit ude ved dem, det gik som det skulle, ingen problem der. Men kommer så ude og køre i bilen, og kan allerede høre fra første tur i den, at den banker og skraller fra undervogn som om bilen var ved at falde fra hinanden. Ringer til Indkilde dagen efter, vi får aftalt en tid så de kan kigge på bilen. De finder ikke noget på den, og jeg må jo så tro på hvad de siger, men lyden bliver værre og værre og jeg kører ud til dem 4-5 gange hvor jeg får samme svar. De kan ikke finde noget. Jeg får så nok af alle de banke lyde, og må selv i gang med at finde ud af hvor lyden kommer fra, for det kan ikke være rigtigt at bilen skal lyde sådan fra undervognen som ny. Jeg finder så ud af at både højre og venstre styrekugle er defekte, den ene har endda så meget slør at det er direkte farligt at køre med. Jeg kan kun beskrive Indkilde Auto med et ord og det er talentløs. For ikke at snakke om den ringe kundeservice man får ved indskrivning osv. osv.
Virkelig dårlig service! Man skal ikke sende sin bil derud uden at have en aftale om prisen. Satte min Alfa Romeo 156 ud til dem, de skulle skifte svømmeren i benzinmåleren, en køler, og et rør til klimaanlæget, hvilket jeg havde sagt var fejlen. De brugte 3 gange hvor de prøvede at fejlfinde den, sendte mig hjem uden at jeg skulle tænke på at betale noget eller noget som helst. Så 3. dag ringede de efter 3 timers arbejde at det var lavet, regningen lød på over 18.000 kr. hvor af de ca. 9500 kr. var arbejdsløn. Og når man vil have en grund til prisen, så siger de at de jo også har skiftet smådele som en clips til et inderskjold over hjulet. Så spørger man hvad den kostede, så svarer de endda at den havde de ikke skrevet på fordi den var så billig. Beder man om at få regningen med hjem og tænke over, siger de at de må beholde bilen.
Bruger aldrig det værksted igen, og kan absolut ikke anbefale dette.
Dybt useriøs og uproffesionel værksted. 5 gange måtte min Mondeo på værksted for at blive færdig. Haglskader fra ferie i uge 30. (Var ude ved indkilde første gang tirsdag i uge 31), er først gjort færdig torsdag i uge 43 2009.
De ødelægger mere af end de reparerer, samtidig får man en [dårlig] behandling af værkstedet.
Retfærdihedsvist skal det dog tilføjes at kundebehandlingen i salgsafdelingen er til UG.
Indkilde Auto, tag jeres kundebehandling ved værksted/indskrivning op til revision.
Jeg må beklage at jeg har haft en meget meget elendig oplevelse hos Indkilde.
Min bil blev påkørt bagfra og kom først på et værksted, der ville de ikke lave den, da de mente den var trykket skæv. Så blev den kørt til Indkilde som godt kunne lave den (betrykkende). Meeeen, hver eneste gang jeg fik en tid for hvornår den var færdig så blev den rykket dagen før, så det der oprindeligt skulle være 5 hverdage blev til 2 1/2 måned.
Da jeg så endelig får min bil er der overflade ridser over hele bilen. Det viser sig at de har haft en lærlig til at køre en klud hen over den.. For satan, bilen havde ikke været vasket i 8 måneder inden.
Nå dørene knirker og den ene dør kan sågar ikke åbnes. Og hvad gør de ved det?
Ikke en skid. Jeg er så færdig med de amatører deroppe og kan på ingen måde anbefale nogen at tage derop.
Benægt, benægt, benægt må jo nærmest være deres læresætning.
Da jeg skulle købe bil hos indkilde, skulle de have min gamle bil i bytte, vi skriver kontrakt, og aftaler byttetidspunkt. Jeg fortryder imidlertid at gå af med min gamle, da jeg kan bruge den som arbejdsbil, men vil stadig godt købe den nye. Sælgeren siger han vil trække mig i retten hvis ikke jeg betaler 5000,- som plaster på såret for ulejligheden, samtidig med at jeg skal købe den nye. Jeg føler mig afpresset i den situation.
Jeg har handlet bil hos Indkilde Auto, og har fået en utrolig dejlig bil. De var gode til at vejlede og forslå forskellige bilmodeller, udstyr osv. som ville dække netop vores behov. Super god kundeservice. Og så er de også til at handle med... Jeg kan fint anbefale Indkilde Auto til andre.
Del dine oplevelser og erfaringer med Indkilde Auto til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Indkilde Auto det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.