Restaurant, Hillerød
Den 23.7.22 Bestilte bord i Hillerød til 5 voksne og et barn. Tjener modtog vores bestilling, der gik 45. min, før maden kom. Følgende fejl/mangler : 1) ingen ekstra sovs og ekstra kartofler som var bestilt, 2) 4 bøffer ok men den sidste bøf var blødende rød, sendt retur, 3) efter 15 min kom sidste bøf, puhaa siger jeg jer, gammelt RÅDDEN kød. DET ER RIGTIGT, selv 2 ansatte fra Jensens bøfhus lugtede til den og bekræftede. Hold jer væk, med mindre I vil risikere at blive syge. Ingen stjerner herfra.
Undskyldning, en ny kok, humm. ER JENSENS BØFHUS ved at lukke?
Vi var et selskab på 4 personer. Jeg fik asiatisk snackkurv som var frossen indeni. Jeg fik dog en ny kurv efter at have klaget. Min mand skulle have en medium stegt bøf, men fik en meget blødende bøf. Han afslog dog at få en ny da han næsten havde spist den blødende bøf og ikke kunne rumme mere. Tjeneren tilbød at vi evt kunne tale om regningen senere efter dessert, men da vi nåede til regningen kom en anden tjener med den så vi betalte fuld pris for det hele. Der var mange børn og larmede meget. Bør opdele selskaberne/rummene til dem med børn og uden børn. Alt for hurtigt betjening så maden ikke engang var færdig tilberedt. Man kan jo blive syg. Vi vil ikke tage derhen igen.
Halvdelen af restauranten var åben til frokost og var fuldt optaget. Vi fik et bord efter 5 minutter, hvilket var fint. Restauranten er ny og pæn. Bordene står for tæt sammen, men ellers er det ok. Vi var hurtigt klar til at bestille men kunne ikke få kontakt til en tjener. Efter 20 minutters venten gik vi.
Del dine oplevelser og erfaringer med Jensens Bøfhus Hillerød til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Jensens Bøfhus Hillerød det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.