Praktiserende læge, København
Jeg har aldrig oplevet så dårlig en behandling som her! Mange gange! Senest i dag!
Jeg havde booket en tid til en HPV podning, ventetiden er en måned. Jeg sidder i venteværelset i ca. 30 min, da jeg endelig bliver kaldt ind får jeg af vide at jeg ikke måtte få en podning og jeg bliver indkaldt om 5 år. Det kan jeg ikke forstå, og jeg fortæller hvorfor jeg meget gerne vil have en podning. (Hun har ingengang spurgt mig om jeg har symptomer!) Sygeplejersken er meget insisterende, det kan jeg ikke. Jeg acceptere, og spørger om jeg så må stille et andet spørgsmål.
Men det må jeg ikke! "Så skal det godt nok gå hurtigt, eller jeg burde faktisk booke en ny tid." (Jeg har været der mindre end 3 min.)
Der spørger jeg hende, om hun synes det er rimeligt, at jeg venter 4 uger på en tid, 30 min i venteværelse, får af vide jeg ik må få en podning og nu må jeg heller ikke stille et spørgsmål? Hun beder mig "falde lidt ned", og siger "fint så kom med det spørgsmål..." Der tog jeg jakken på igen.
Den her klinik er en rodebutik, og det virker ikke som om de har styr på noget som helst.
I følge loven må man ikke give svar på en HIV test over mail eller telefon, alligevel fik min kæreste svar på sin HIV test over telefonen, hvorimod jeg fik at vide at jeg skulle komme op og få svaret personligt. Det førte selvfølgelig til at jeg gik og var meget nervøs, indtil jeg havde mulig for at kunne komme der op og få svaret.
Vi skulle i fertilitetsbehandling, og fra starten af var der rod i tingene. Henvisninger der ikke blev sendt videre, som der så skulle rykkes for. Prøver der ikke blev sendt videre osv. Bare generelt rod i tingene.
Det lykkedes os dog at blive gravide med tvillinger ved insemination. Der skete i midler tid det, at vores læge i sundhedshuset skulle oprette en vandrejournal, der skulle følge os igennem systemet. Denne vandrejournal blev først sendt videre alt for sent, så da vi var til nakkefoldscanning havde sygeplejersken ingen mappe at putte scanningerne i. At der ikke var en vandrejournal var højst sandsynligt også årsagen til, at vi aldrig blev indkaldt til samtale med en jordemoder i uge 13-15. Udover det, så var den rådgivning om tvillingegraviditeten som vi fik mildest talt elendig, for lægen vidste faktisk intet om det.
Lægerne fra sundhedshuset på Vesterbrogade har simpelthen for travlt, og deres interne kommunikation virker ikke.
Deres sekretær er flabet. Tre gange er jeg gået forgæves fordi de ikke har gemt min tid ordentligt i deres system. Det har været meget besværligt at komme frem og tilbage med to små børn. Den ældste måtte få fri fra vuggestuen og så kunne sekretæren ikke engang undskylde ordenligt.
Stedet er pænt og lægerne ok. Virker ikke speciel dedikeret i deres arbejde. Overvejer at skifte læge
Lækker nyrenoveret klinik som er supertilgængelig med plads til barnevogne og elevatoren er tryg og kæmpestor.
Jeg kan skive mails, bestille tider eller forny medicin via deres hjemmeside så jeg undgår at skulle ringe.
Lægerne er omhyggelige og ikke blege for at ringe til en specialistkollega under konsultationen, hvis der er svar de ikke lige ligger inde med - betryggende!
Søde ved ungerne og de har besluttet ikke selv at vaccinerer de små, da de ikke vil ødelægge det gode forhold imellem dem selv og mine børn - det virker! Ungerne vil altid ind til lægen ;-)
Del dine oplevelser og erfaringer med Lægerne i Sundhedshuset Vesterbro til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Lægerne i Sundhedshuset Vesterbro det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.