Rejsebureau, København
ADVARSEL.
Hvis du er bosiddende i Danmark, køb IKKE rejse hos Langley, så længe corona-pandemien varer.
Jeg købte rejse i oktober, skulle rejse til marts - men tør ikke. Jeg er 65 år og har astma.
Verden er siden oktober blevet rød - vi advares kraftig mod at rejse ud i hele verden og ind i Danmark gr. de forskellige mutationer.
Men dette betyder intet for Langley. De henholder sig til deres almindelige betingelser, selv om verden i denne tid ikke er almindelig.
Jeg sendte mails, forsøgte at få udsat min rejse - forsøgte at få voucher på flybilletten, hvilket Air France fortalte var normalt for de rejseselskaber, der fulgte Air France's politik. Det gør Langley åbenbart ikke. Ingen konduite - ingen service.
Jeg har mistet depositum ca. kr. 5700. Mvh Britta A.
Vi var på en dejlig 14-dages tur til Ile Rousse på Korsika. Hyggeligt hotel og lydt på værelserne, som der netop stod beskrevet i rejseplanen. Men alle havde jo børn og gik i seng nogenlunde samtidig, så det fungerede fint.
Maden var overraskende god. Lavet af svensk kok på lokale råvarer. Det slap de særdeles godt fra. Personalet var overordentlig søde, og i det hele taget var det hele meget velorganiseret.
Vi havde en fantastisk familieferie og vil gerne rejsen med Langley igen.
Mindre end en måned efter at have betalt det fulde beløb for en rejse fik jeg eftersendt en ekstraregning på brændstof justering. Det er fuldt ud lovligt for Langley travel at gøre dette, men iflg. min etik og moral samt forbrugerrådet og diverse store rejseselskaber, anses dette for dårlig forretningsmoral og useriøst. Jeg havde forventet mig mere af Langley Travel og er skuffet over selskabet allerede inden rejsen er begyndt.
Del dine oplevelser og erfaringer med Langley Travel til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Langley Travel det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.