Teleselskab
Det er svært at bedømme anderledes end håbløs, da det er tre måneder siden jeg bestilte min iPhone hos Libom og telefonen stadig ikke er leveret.
Mærkeligt nok kan alle andre mobilselskaber godt levere - inkl. Apple's egen webshop, men af en eller anden grund bliver man som kunde hos dette selskab fuldstændig snydt.
Man kan ikke snakke med nogen, ikke kontakte nogen, ikke få nogen estimeret leveringsdato - fuldstændig håbløst.
Umulige at få kontakt med - svarer ikke på mails og ringer ikke tilbage.
Hvad fanden har de gang i - de lever i hvert ikke op til deres egne ord om kundeservice på deres hjemmeside - der er ingen service.
Og telefonerne bliver ikke leveret.
Bruttolønsordning eller ej - hold jer væk fra Libom.
Har forsøgt at komme i kontakt med dem i en måned nu. De svarer hverken på telefonopkald eller mails.
Pga. af jobskifte har jeg fået besked fra Libom at jeg skal finde en anden udbyder, da de ikke vil have mig som privatkunde. Dette har jeg nu forsøgt gennem en måned, men de bliver ved med at afvise min nye udbyder, og siger det er forkert simkortnr., hvilket ikke er korrekt.
Men det er fuldstændigt umuligt at komme i kontakt med dem.
De svarer ikke på henvendelser via email og deres telefon bliver aldrig besvaret. Her landet man på en telefonsvarer, som beder en om at lægge sit nummer. De vender aldrig tilbage.
Jeg bestilte en iPhone tilbage i oktober via en lønpakke. Aftalen gælder fra nytår. Det er nu den 23. januar og der er stadig ikke kommet nogen telefon. På deres telefonsvarer siger de "at Apple ikke leverer til det danske marked"! De har haft bestillingen i mere end to måneder, - de har haft masser af tid. De andre selskaber ser ikke ud til at have problemer.
Del dine oplevelser og erfaringer med Libom til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Libom det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.