Butik, København
Bestiller tv på nettet, til afhentning. På siden er banner med reklame for rente og omkostningsfrit lån 10 eller 20 mnd. Dagen efter bliver der bliver lagt besked at det tv jeg har bestilt er returvare, ingen info om stand. Da jeg ankommer er tv'et pakket i kasse der er flået op, derefter tapet igen med bølgepap for at lukke huller. Ekspedienten siger at de ingen info har om hvordan tv'et er brugt. "Det kan både være demo, eller retur fra kunde, det ved vi ikke". Da vi når til betaling, fortæller jeg om lån, ekspedienten siger: "Sådan et lån har vi ikke". Undrer mig da det var gennem banner på siden, på dette produkt, og POWER skrevet på bevilling. Jeg forklarer igen, han siger blot "Det er et gammelt lån” (t.o.m. 31 Marts 2023 står på siden...) Jeg forsøger at nå kundeservice chat, resultat er 4 medarb. der kaster mig rundt med "Jeg finder lige en der kan hjælpe". Jeg bliver træt af at vente, finder nummer og ringer. Der får jeg fat i medarb. som siger at ekspedienten skal ringe til ekspresbanks forhandler support." Ekspedientens svar på dette: "Det kan jeg ikke se skulle hjælpe" Jeg er mildest talt i chok. Klokken er nu 17:04, og både powers og ekspresbanks kundeservice er lukket. Jeg må derfor gå uforrettet fra butikken i KBH. Jeg bor selv i på Sydsjælland. Jeg skriver til kundeservice da jeg kommer hjem. Det var 8 Marts. 1 uge efter, stadig intet svar, trods flere mails. Tv er nu udsolgt. Jeg føler mig godt og grundigt pisset på. Gad vide hvad ombudsmanden siger?
Del dine oplevelser og erfaringer med Power Vesterport til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Power Vesterport det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.