SMC-Biler Århus Syd

Autoforhandler, Højbjerg

2,0/10
#5
Mette C.
1 bedømmelse
26.03.2015
3,0/10 1,0/10 1,0/10

Desværre har jeg aldrig oplevet dårligere service end hos Smc biler Højbjerg.

Jeg har for under et år siden købt min 2. helt nye Skoda Octavia TDI. Og da de skifter dækkene fra sommer til vinter, informerer de mig om, at 2 af sommerdækkene er helt nedslidte og skal skiftes. Jeg synes det lyder utroligt og det giver de mig ret i. (Efter 1 sæson på sommerdæk).

Nu er vinteren ved at være ovre og jeg har stadig ikke fået et svar fra Skoda Højbjerg om hvad vi gør ved mine 2 nedslidte dæk (som bilen kom med fra fabrikken) - dette på trods af, at jeg har skrevet utallige mails, lagt utallige telefonbeskeder, måske 40 beskeder hvor jeg har beskrevet situationen og de har fået mit tlf. nr og bilens registreringsnr. - stadig sker der ingenting... Enkelte gange har den primære konsulent ringet tilbage eller sendt en SMS over deres system at han undskylder og vil vende tilbage i morgen... Dette er ikke sket og der er stadig ikke noget svar vedr. mine dæk.

Jeg kan langt fra anbefale at bruge Skoda i Højbjerg og jeg er dybt rystet over at så stor en organisation vil lægge navn til så dårlig en service.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#4
Martin H.
1 bedømmelse
15.06.2014
4,0/10 1,0/10 1,0/10

Forvent intet når du gør brug af VW Højbjerg.

Jeg har haft min bil til service, hvor de har formået at ødelægge alle fire fælge. Dette har de dog også anerkendt. Men så stopper det også her.

Jeg har nu brugt over en måned på at finde en løsning med dem. De svare ikke tilbage, hverken pr. mail eller telefon. Når de så endelig træffes ja så kan de ikke finde ud af det og skal lige ringe tilbage, men det gør de bare aldrig.

Jeg har aldrig oplevet så dårlig og ligegyldig service før i mit liv.

Kort sagt kan jeg kun fraråde VW Højbjerg.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#3
Jørgen O.
2 bedømmelser
27.01.2013
1,0/10 3,0/10 2,0/10

Aftaler med værkfører [..] overholdes overhovedet ikke, man få kun et ganske næsvis svar. Det er helt hen i vejret når de øvrige medarbejdere er proffessionelle.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#2
S. Rasmussen
1 bedømmelse
14.02.2011

Meget dårlig service. Havde min nye Skoda til reparation pga. motorproblemer. Det tog 3 uger at finde fejlen og reparere bilen. Biler er teknisk komplicerede og jeg har en vis forståelse for, at det i nogle tilfælde kan tage lang tid at fejlfinde. Men jeg har ikke forståelse for:

1) At SMC Højbjerg ikke ringer tilbage når bilen ikke er repareret til det aftalte tidspunkt. (Omkring 5 gange skulle lånebilskontrakten forlænges og ingen af gangene var det SMC Højbjerg, der tog kontakten for at oplyse om, at bilen alligevel ikke var lavet).

2) Det er meget svært at komme igennem på telefonen til den servicerådgiver, man har fået opgivet som kontaktperson.

3) At servicerådgiveren ikke ringer tilbage når man får receptionisten til at lægge beskeder.

4) At man undervejs (i et 3 uger langt forløb) har meget svært ved at få at vide hvad der konkret bliver lavet på ens bil fordi man "ikke kan rende og kigge mekanikerne over skuldrene".

5) At da man endelig kan hente sin bil, ikke kan få at vide, hvad der var galt, men istedet "kan vente og se på den faktura der vil blive sendt med posten".

6) At da man alligevel gerne vil have en forklaring på hvad der var galt med bilen og ringer til SMC Højbjerg samme eftermiddag som man hentede den, får skældud af servicerådgiveren fordi man ikke kan vente på faktura. (Det lykkedes dog at overtale ham til at finde mekanikeren, som kunne fortælle at der var tale om et defekt tændkabel).

7) At det ikke fremgik at den fremsendte faktura, hvad der var galt med bilen, jf. pkt. 5). (Af faktura fremgik alt hvad værkstedet havde forsøgt - men ikke hvilken af delene, der løste problemet).

8) At det skulle tage 3 uger at finde og udskifte et defekt tændkabel.

SMC Højbjerg sniger sig op på karakteren 2. Det giver et lille plus, at de mekanikere jeg var heldig at komme til at snakke med undervejs, var åbne om hvad de lavede på bilen, og hvor store problemer de havde med at finde fejlen. Til gengæld er servicerådgiver-funktionen hos SMC Højbjerg under al kritik.

6
7
Del | Svar | Rapportér
#1
K. Andreasen
1 bedømmelse
10.03.2010

Utrolig dårlig service. SMC Højbjerg glimrer ved at have nogle af Århus og omegns højeste priser samt yde en meget ringe service og kommunikation med kunden. De tillader sig sågar at opkræve højere beløb end det på forhånd aftalte for en reparation. Godt råd: få alt på skrift eller endnu lettere - hold Jer væk!

24
8
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med SMC-Biler Århus Syd til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give SMC-Biler Århus Syd det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.