Rejsebureau, Holstebro
Team Benns Cruise medarbejdere er ligeglade med deres kunders ønsker.
De skal kun tjene hurtige penge ved at sælge rejser. Derefter er service et fremmedord.
Vi ønskede mulighed for drikke-pakker ombord på Costa Luminosa, men det ville Team Benns ikke hjælpe med. Det er ellers et almindeligt tilbud hos andre rejse-arrangører, fordi det er et led i service til kunden og indtægtssiden.
Vi kunne læse om mulighed for X1 og J2 pakker som andre har benyttet på Costa Cruise med stor besparelse i forhold til stykpris for div. drikkevarer ombord. Derfor ønskede vi muligheden, men Team Benns var ligeglade med vores meninger og afviste al henvendelser, selvom Costa Cruise henviser til ens egen rejse agent for at købe drikke-pakker.
Er næsten lige kommet hjem fra en mini ferie/wellness ophold i Tallinn. Vi boede på hotel Telegraf i 5 dage. Det var virkelig en oplevelse af de helt store, fantastisk hotel, service og wellnes behandling. Fra min første henvendelse til Team Benns og til vi stod i Kastrup igen, kan jeg kun sige at alt har været i top. Jeg vil helt klart anbefale Team Benns til andre.
Nu har vi været af sted med Team Benns et par gange pga. at vi har vundet et større gavekort. De to første gange har det været ok, men på ingen måde prangende. Sidste rejse blev bestemt også sidste rejse - alt gik galt for os og flere af vores medrejsende. Guiderne og personalet på kontoret var bare ligeglad, så vi stod med håret i postkassen og havde hverken hotel eller hjemrejse. Vi betalte så selv for et nyt hotel og har stadig ikke fået pengene retur. Vil aldrig rejse med dem igen. Så overvej en ekstra gang, hvis I vælger dem.
Team Benns er sikkert god til mange ting, skirejse med bus til Sverige hører ikke ind under den gruppe. Kontakten med rejseselskabet er behaglig og det er flinke folk der sidder på kontoret. Men at sælge en skirejse til 2 familier på 3 voksne og 5 børn med lidt og ingen skierfaring, som skal starte med at køre på røde og sorte pister, for at komme over til skiskolen og de grønne pister holder IKKE. Team Benns skal dog have, at der var en transport rute tværs over bjerget, som vi blev anbefaldet at bruge. Men først skulle vi bruge en T-lift et godt stykke op af det "sort" bjerg og faldt børene af skulle de off pist for at komme ned igen. Næstefter ville det tage min. en ½ time og komme over til skiskolen, hvor børene skulle starte 9.15 og da liftene først åbnede kl. 9, var det heller ikke noget hit! Da vi havde bestilt rejsen med bus havde vi ikke mulighed for at køre selv og taxi var først en mulighed efter kl. 16.00. I stedet måtte vi have ski og støvler på nakken og gå godt 2 km op af bakke med 3 børn på 7 år og 2 på 5 år. Dagen startede derfor kl. 6 om morgen, så kl. 14 var børene ved at være færdig, hvilket der ikke var noget at sige til. Kl. 14.30 skulle de voksne så på skiskole. Det var ganske enkelt umuligt at få til at hænge sammen. Det værste var at da vi forlage skiguiden det, var det spild af tid. Han var til absolut ingen nytte.... Desværre hørte vi det samme om den skiguide som de andre i bus havde haft. Jeg håber virkelig ikke at det er et ansættelses vilkår for Team Benns. Så vores anbefaling er tag, aldrig med bus med børn, nærlæs priserne og sammenlign med prislisten så alle rabatterne er husket og regn ikke med hjælp fra skiguiden. Ellers havde vi en rigtig god ferie og ski området i Stöten Sverige er super til børn og let øvede.
Del dine oplevelser og erfaringer med Team Benns til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Team Benns det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.