Teleselskab
Den elektroniske kundeservice via ACN's egen hjemmeside virker ikke, forsøgte 3 gange men uden held.
Ligeledes mangler der oplysninger om deres FAX. nummer og oplysninger om en e-mail adresse.
Søger man på De Gule Sider eller Krak, er der ingen hjælp at hente.
Det eneste man kan finde på ACN's hjemmeside er en Postboks adresse.
En super dårlig service, efter min mening.
Må give dig helt ret :) blev "narret" af en tidligere kollega til at oprette mobilt bredbånd hos ACN, elendig dækning, falder ud, ingen kompetente medarbejdere (kvinden mente at man måske skulle bruge det i en mobiltelefon WTF?) og så var der lige regningen som blev mere end fordoblet med gebyrer og diverse ekstra som først bliver oplyst EFTER du har brugt dine 14 dages fortrydelseret, før sender man jo ikke girokortet ud. Så HOLD JER VÆK, de eneste positive anmeldelser ACN får, er fra deres egne sælgere (modbevis det, så skal jeg nok sige som Lars Løkke " jeg beklager meget").
Virkelig dårlig service! Dækningen forsvandt ofte i en dag eller to. Fik mange underlige gebyrer udover den pris som forhandleren oplyste (f.eks. "udskrift og tilsending af kvittering" efter at mine regninger i flere måneder havde været tilmeldt betalingsservice), og da jeg ringede til dem, gjorde de hvad de kunne for at slippe udenom at betale mig tilbage.
Ekstra services jeg tilmeldte mig fungerede ikke, selvom alle instruktioner blev fulgt til punkt og prikke - men dette var tilsyneladende ikke ACN's problem og de hverken kunne eller ville gøre noget.
Selv uden disse problemer er value-for-money generelt for lav.
At komme i kontakt med dem var meget besværligt: alt skal foregå telefonisk eller med brev eller fax - i år 2013! ...Føles generelt som om teleselskabet er "for fjernt".
Skiftede mobilselskab så snart de 6 måneders binding var udløbet!!! ...i øvrigt også med en del besvær, der igen skulle foregå med brev.
ACN fungerer tilsyneladende som en slags pyramidespil, og jeg kan ikke tro andet end, at de personer der giver gode anmeldelser af ACN Mobile, selv er forhandlere og dermed inhabile. Vær derfor også dybt kritisk hvis en af dine venner eller bekendte pludselig anbefaler selskabet!
Jeg har nu kørt som rep for ACN og i den forbindelse har jeg både fastnet og mobil og viop telefoni hos dem, og nu her i denne måned fik vi ydeligere to nye produkter tilføjet conseptet. Internettet kommer her i 3. kvartal og det glæder jeg mig også til at skulle formidle ud til nye samt gamle kunder. Vi har nu home security alarm og aps på mobilen. Jeg har ikke mærket at det er kun dem som er øverst i anekiet som tjener penge men alle som gør en insats gør det.
Fik fastnetabonnement for et par år siden gennem en bekendt, men det skulle vi aldrig have gjort. Da vi for et år siden skulle flytte, gik det helt galt for dem. Min telefon blev aldrig flyttet, men de sendte gladelig regninger alligevel. Det toppede da de sendte en regning på 1600 for en flytning, der ikke var gennemført! Så opsagde jeg mit abonnement og er efterfølgende blevet chikaneret i månedsvis med en lind strøm af regninger og "tilgodebeviser" - alle på forskellige beløb uden forklaring. Senest sendte de en regning til inkasso på trods af, at kravet var åbenlyst ugyldigt og jeg havde gjort opmærksom på fejlen både telefonisk og skriftligt. Da jeg så indsendte sagen til myndighederne og truede med at gå til pressen, så var der sjovt nok ingen sag mere!
Udover ovenstående, så er det umuligt at komme til at tale med nogen, der ved noget og de nægter at sende aftaler på skrift, inkl. email. Så ville man jo også meget nemmere kunne dokumentere, at man har ret..
Fik et tilgodehavendebevis, og undlod derfor at betale næste regning. De sendte en rykker og svarede ikke på mit efterfølgende brev, men sendte mig videre til inkasso hos PayEx Incasso (også en del af Experian Gruppen). Truede med RKI (også Experian) de har dog reageret professionelt, og indsat spærring for ACN registrering.
Jeg har selv et mobil abb. og et fastnet abb. hos ACN.
Fastnet tlf er jeg meget glad for, da det både er billigt for mig at ringe herhjemme i DK og meget billigere end de fleste abb. til langdistance når det er ACN2ACN.
Mobil abb. er jeg også glad for, men det jeg glad og overrasket over er at man bliver takseret på sek. =?
Jeg giver ACN 9, da jeg ikke har skiftet abb. i 6 år.
Som tidligere repræsentant for ACN vil jeg sige at produktet fungerer, men ikke bedre end andres.
Forretningsmetoden er kritisabel, da dem øverst i hierakiet fylder nye repræsentanter med masser af succeshistorier som bare ikke holder. Tusindvis af repræsentanter skaffer indtægter til de øverste i succes-hierakiet både gennem egne investeringer og nye kunder. 90% eller flere tror jeg stopper igen og efterlader dermed indtægter som beskrevet til de 10%. Der igen leverer "kassen" til de 3% som ligger øverst. De øverste i hierakiet er dem der startede i 1999-2000 og har næsten "guru"-status grundet deres store indtægter og også dem der flot fortæller hvor stor en succes denne forrtening er.
Nej hold dig væk - både du og din omgangskreds bliver kun fattigere både på penge og venskaber.
Jeg har været kunde i 5 år. Jeg er kunde både på fastnet og mobil.
Jeg har aldrig haft en biligere fastnetregning, og aldrig fået så meget for pengene. Regningen er fuldstændig udspecificeret, jeg kan se alle opkald, det gør det nemt og overskueligt synes jeg.
Mobil produktet er enkelt og passer godt til mig, der ikke skriver 5000 sms'er hver måned. Jeg bliver faktureret pr sekund og ringer til min familie til 49 øre. Det synes jeg er billigt. Servicen er super, det er nemt og hurtigt at få fat i kundeservice og man bliver ikke stillet om fra den ene til den anden. Sidst jeg ringede, varede det under 30 sekunder at komme igennem.
Og så er jeg glad for, at hver gang jeg ser en reklame fra et andet teleselskab, så er det ikke mig der betaler.
Del dine oplevelser og erfaringer med ACN til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give ACN det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.