Autoforhandler, Viborg
Misvisende information omkring reparation. Først får man at vide at en reparation er dækket af garantien af bilen (Jeg spørger om den er international dækkende, da bilen er importeret fra udlandet og får at vide, ja!). Efter at bilen er blevet repareret får man så at vide bag efter, at værkstedet ikke var opmærksom på at garantien alligevel ikke dækker, fordi de har overset noget i nogle regler og jeg får så tilsendt en regning. Det er usedvanlig dårlig service, som Hyundai Viborg da bør tage ansvaret for, men nej stædigt vælger de at udstede en regning til mig i stedet!
Da jeg er meget vred over denne sag og føler mig uretfærdig behandlet, overvejer jeg om jeg vil gå videre med min sag som en case story til lokale medier/aviser, gratis retshjælp og forbruger styrelsen.
Jeg kan kun sige B.B Biler kan ikke leve op til det de lover når man køber brugt bil ved dem. Sælgerne er så høflige og venlige når man skal købe bil ved dem og får "100%" garanti ved dem men pas på. Vi købte en sonata 2,5 fra 1999 til 25000 kr og jeg kom og så på den og viste det sig at bilen var fra 1998 og ikke fra 1999. [..] indrømmede [..] havde lavet en fejl men vi fik 100% garanti på den. Det er det de gør [..] og efter den første uge begyndte fejlene at komme. Den hylde i 2. og 3. gear og de ville ikke skifte det den fejlede, men langt om længe fandt de en brugt gearkasse og satte den på, og nu spilder den gear oile fra trak akselen og komme ud ved pakningen. FDB fandt 31 fejl og de 10 af den SKULLE laves men det ville de ikke og nu køre vi sagen igennem forbruger styrrelsen. Det er træls har haft bilen i 6 mdr nu så pas på dem.
Del dine oplevelser og erfaringer med B.B. Biler til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give B.B. Biler det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.