Butik, Sønderborg
Jeg har den 5/11 aflever min cykle i Bilka Sønderborg.Den 29/11 Køre jeg lige forbi .For at høre til min cykle,Der har den stået på deres lager,De har ikke ringe eller kontakte mig.Da jeg få min cykle Så mangle batteriet.
Da må de så beholde min cykle ude batteriet er elcyklen ikke noget vær.
Jeg har måtte køre Med bus Et helt måde.SOM KUNNE VÆRE UNDGÅET ,Havde de kontakte mig og havde de også batteriet.hjemme.Vi skriver den6December stadig ikke nogle cykle .ikke nok med det jeg skulle have downloadet en app??
Det havde vi så heller ikke fået noget at vide om,Ham der stå der nu spørg om vi bare havde fået et styk papir og de ikke havde sat i en mappe??Ø jeg er kunde skal jeg vide hvor i sætte jeres papir???
Cyklen er fra Juli,Da jeg skal have lys på virke baglygten ikke.Jeg er ude st købe et tv.Der spørg jeg hvad jeg skal gøre .
Ham der gå med ud kikke på det .Der er da lys,Ø ja det en lygte jeg har sat på .
Nå ja så kan jeg ikke lave det.Nej men hvad skal jeg gøre ??Ja det ved han ikke men kunne få det ordne denne gang .Kunne få en seddel tilfreds jeg var med i Bilka.??? Vivi Lemtorp Nielsen
Det er typisk Dansk Supermarked at ansætte unge, uerfarne og uvidende medarbejdere. Unge der ofte ikke har nogen uddannelse og derfor ikke, ved hvordan de skal beherske god kundeservice. Toiletterne i Bilka Sønderborg er ofte beskidte. Cafeteriet har konstant fedtede/uhumske borde så man ikke har lyst til at spise der. Dette handler igen om manglende organisation, alt for uerfarne medarbejdere. Men dette vil Bilka åbenbart gerne byde kunderne for at spare penge....
Del dine oplevelser og erfaringer med Bilka Sønderborg til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Bilka Sønderborg det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.