Autoværksted, Støvring
Jeg fik et fristende tilbud på et serviceeftersyn. Tilbud lød på 2300, så jeg bestilte under henvisning til tilbuddet. Værkstedet ringer og fortæller at en slange til turboen er defekt og det koster 200 + montering så regningen ender på 2900. Da slangen skal bestilles hjem får jeg at vide at man lapper den gamle, så jeg kan køre videre. Da jeg henter bilen lyder regningen på 3300 inkl slangeskift. Så er den da også betalt! Et par dage efter får jeg skiftet slangen til en ny, det tager 15 min og koster små 600 kr så først her opdager jeg, at jeg har betalt to gange for reparationen. Havde jeg fået at vide at lapningen kostede 600 alene havde jeg takket nej, for bilen kørte upåklageligt. Min regning ender på 3900. Den burde have landet på 2900. Differencen på 1000 er lapning plus de små poster, jeg ikke fik at oplyst tilbuddet. Jeg klager min nød til ejeren og får at vide at det kan skyldes at værkstedet i City Syd ikke har set tilbuddet, men selvfølgeligt skal prisen svare til tilbuddet og får også at vide at de helst ikke vil give priser over telefonen. Jeg foretrækker at blive informeret, hvis tilbuddet ikke holder. Jeg får lovning på en løsning (afslag?) men efter gentagende henvendelser kun tomme ord.
Vildledning og mersalg er tilsyneladende alfaomega for denne virksomhed. De lokker med billige servicepriser, men gør efterfølgende ALT for at sælge dig yderligere "udbedringer".
Jeg har oplevet dette både på egen hånd, men også via familie. Senest tog min far derned for at få tjekket sin bil inden et kommende syn. Brøndum Autoservice pris for at udbedre fejl og mangler på bilen så den kunne bestå et syn: kr. 17.104
Der blev takket nej og bilen kørt til syn, hvor den blev UBETINGET GODKENDT!
Vores bil stod på værkstedet i 14 dage uden at mekanikerne kunne finde fejlen. Vi har selv søgt på nettet og fundet at det muligvis kunne være EGR-ventilen der var tilsodet, da vi en af de første dage fremlagde dette for værkstedet, sagde de at det havde de undersøgt og den fejlede ikke noget og at man i øvrigt ikke kunne regne med det man fandt på nettet. De følgende dage kontaktede vi med jævne mellemrum værkstedet, vi blev aldrig kontaktet af værkstedet, hver gang sagde de at de måske havde fundet fejlen eller også havde de ikke haft tid til at kigge på bilen pga. sygdom. Efter de 14 dage valgte vi at skifte til Autohuset Hobro, de fandt fejlen (tilsodet EGR-ventil) i løbet af 1 dag. Efterfølgende har vi modtaget en faktura fra Brøndums Autoservice på 3800 kr (for rep. og lånebil). Det er meget at betale for ingenting.
Del dine oplevelser og erfaringer med Brøndum Autoservice til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Brøndum Autoservice det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.