Sebastian B.
Jeg fik et fristende tilbud på et serviceeftersyn. Tilbud lød på 2300, så jeg bestilte under henvisning til tilbuddet. Værkstedet ringer og fortæller at en slange til turboen er defekt og det koster 200 + montering så regningen ender på 2900. Da slangen skal bestilles hjem får jeg at vide at man lapper den gamle, så jeg kan køre videre. Da jeg henter bilen lyder regningen på 3300 inkl slangeskift. Så er den da også betalt! Et par dage efter får jeg skiftet slangen til en ny, det tager 15 min og koster små 600 kr så først her opdager jeg, at jeg har betalt to gange for reparationen. Havde jeg fået at vide at lapningen kostede 600 alene havde jeg takket nej, for bilen kørte upåklageligt. Min regning ender på 3900. Den burde have landet på 2900. Differencen på 1000 er lapning plus de små poster, jeg ikke fik at oplyst tilbuddet. Jeg klager min nød til ejeren og får at vide at det kan skyldes at værkstedet i City Syd ikke har set tilbuddet, men selvfølgeligt skal prisen svare til tilbuddet og får også at vide at de helst ikke vil give priser over telefonen. Jeg foretrækker at blive informeret, hvis tilbuddet ikke holder. Jeg får lovning på en løsning (afslag?) men efter gentagende henvendelser kun tomme ord.