Anette Myatt
Vi har så haft fornøjelsen af at skifte fra TDC til Fullrate.
Da der er opsigelse fra TDC og til vi får installeret Fullrate – udløber vores rekalmationsret 22 dage FØR vi FÅR produktet. Samme dag vi får installeret Fullrate opdager vi at der åbenbart er sket en fejl, vi har ikke fået tv med i pakken! Vi kontakter kundeservice hos Fullrate og de kan oplyse at de slet ikke kan levere tv signal på vores adresse. Derefter taler vi med dem om at vi skal lave en indsigelse, hvor vi forklarer vores uheldige problem, det gør vi. Og svaret er:
Tak for din e-mail.
Det er desværre ikke muligt at annullre jeres bestiling da i er ovre de 14 dages fortrydelsesret jeres fortrydelsesret udløb 2/10 11 og i er trådt i jeres 6 måneders binding så jeres abonnement kan tidligst opsiges pr 24/4 2012.
Hvis i har spørgsmål til dette er i velkommen til at kontakte os igen.
Ha en god dag
Venlig hilsen
Fullrate A/S
Nu går vi så 6 måneder i møde uden tv forbindelse og TDC kan ikke genetablere vores forbindelse uden Fullrate accepterer en øjeblikkelig opsigelse.
Sikke en service!
Aldrig mere Fullrate til os.