Teleselskab
Fullrate frarådes på det kraftigste hér fra.
Blev lovet en Lenovo tablet ved oprettelsen af mit mobil abonnement for HALVANDET ÅR siden og den er endnu ikke dukket op. Mange opkald fra mig til Fullrate senere blev jeg lovet en Huawei tablet, med plads til simkort, i stedet. Jeg har netop i dag fået besked om at heller ikke dén aftale har de tænkt sig at overholde.
Jeg er samtidigt flere gange i løbet af sagen blevet lovet opkald fra ledere. Disse løfter er heller ikke blevet overholdt. Ingen af Fullrate's leder tør tage ansvar.
Fullrate er et fejt selskab!
Mit råd: Lad vær med at indgå aftaler med Fullrate af nogen art - de bliver ikke overholdt af Fullrate.
Brug ALDRIG Fullrate! !!! Du bliver snydt og lovet ting du så ikke får!! Fullrate har kostet mig dyrt da jeg har skullet købe yderligere et viaplay sports abonnement for at kunne se det lovede indhold hos Fullrate. Brug Telenor - dem habde jeg 8 år før og ALDRIG oplevet de ikke holdt hvad de lovede + de har et super servicenivau modsat Fullrate hvor du bliver overfuset af sure telefodamer når du forsøger at ringe og forklare din situation. Hos Fullrate r der også en lille lækker detalje: du får den første regning til betaling 10 dage FØR du overhovedet har fået dit udstyr!! + du kan forvente et rykkergebyr på 100 kr. 4 dage efter du har modtaget dit udstyr hvis regningen ikke er betalt.. det fik jeg.. det skal også tilføjes at første regning er på de følgende 3 1/2 måneders forbrug... SÅ langt fra Telenors super fair og forbrugervenlige stil!!
Har kun 1 ting at sige. Hold jer væk fra Fullrate, de fylder en med [..] og holder intet der bliver lovet. Er en af dem der blev fanget i deres spind af en gadesælger som lovede og stod ved at jeg ik blev bundet, og kunne opsige det når som helst, og der står intet om det i den kvittering på "bestillingen" man får tilsendt, man finder først ud af det senere selv at man er fanget hos dem. Fullrate er den dårligste kundeservice man kan få, lover og lover, men holder intet😡 Er endelig væk men har spildt penge på regninger og gebyrer i 6 mdr der aldrig burde være betalt [..].
Måtte simpelthen opsige mit abonnement da der constant var fejl I deres regninger. Blev pålagt gebyrer for manglende returnering af gammel router I forbindelse med udskiftning af abonnement, det til trods for at de havde kvitteret for den var modtaget 1 måned før de pålagde gebyr. Svaret fra dem var bare at de ikke havde fået det bekræftet fra lageret, men at de gerne ville lave en kredit nota på beløbet når de først lige havde trukket det.
Dertil prøvede det også at tillægge gebyr for oprettelse til trods for at det var blevet bekræftet at det var gratis - resulterede I endnu en kredit nota og et abonnement som ret hurtigt blev opsagt!
Har både TV og bredbånd hos Fullrate. Døjer med bredbånd der er langsomt og TV der hakker. Det hele hænger jo sjovt nok sammen. De har kun åbent fra 9-16 i hverdage, hvilket betyder at hvis du har problemer i weekenden, ja så du vente helt til på mandag. Åndsvagt. Er lykkeligt på vej mod et nyt selskab.
Hvis man kunne give nul stjerner havde jeg gjort det. Blev fubbet at en sælger der sagde at man kunne opsige abonnentet når som helst. Efterfølgende fik jeg af vide at der var et halvt års binding hvilket jeg først opdagede på mail efter de 14 dags fortrydelsesretret. Der stod intet om det i den kontrakt jeg underskrev. Jeg er nu bundet til at betale i et halvt år for et abonnent jeg ikke har. Det er godt nok surt at skulle betale for 2 mobilregninger i et halvt år 👎
Møj hamrende dårlig forbindelse... "Op til" 10 Mbit betyder at 1,5 Mbit også er tilladt - men det er jo ikke nok. Og så er der tilsendt nyt modem (som ikke virker for godt) med trusler om at få en bøde på 1000 kr. hvis man ikke får den gamle tilbagesendt inden en vis termin... Dårligt selskab.
Meget dårlig behandlig efter et meget fejlslagent forsøg på en "flytning". Der skulle flyttes en 20mbit men der landede kun en 6 med maks på 3.5mbit.
Dette er sket uden personlig kontakt fra fullrates side. Og da det er bestilt 14 dage før det er sat til så er der ingen fortrydelsesret.
Jeg har oplevet en positiv og imødekommende betjening, men desværre har man ikke lykkes med at løse problemerne.
Får første mail om 4 nye simkort d. 22/8 ... efter at mit gamle teleselskab har henvendt sig fordi de ikke kan forstå at den planlagte flytning ikke er i gang.
Simkortene kommer aldrig - ny fremsendelse af simkort - kommer heller ikke frem.
Fullrate kontakter mig for at høre om de er kommet frem - det er de ikke: Lover at sørge for at de bliver bragt ud, men der kommer aldrig nogen.
Vi er nu fremme ved d. 15-9 og man vælger at flytte numrene uden at simkortene er leveret. Forretningen står nu med 4 døde mobiltelefoner!
D. 16 lover man at sørge for at de bliver leveret dagen efter. Ingen simkort igen. Kører ind og henter SIMkortene og man har tjekket at de fungerer. Men det gør de ikke.
Hjemmesiden MITFULLRATE viser nu 4 SIMkort under aktiverering pr. telefonnummer - intet virker på 3. dag.
Derfor særdeles dårlig!
De siger de aldrig har oplevet sådan noget før - men tager det ikke i hånden og får det løst.
Jeg har i sidste uge haft kontakt med en medarbejder fra fullrate som lovede gule og grønne træer og det viste sig så, at det ikke passede, hvad hun fortalte.
Jeg har tv både inde i soveværelset og stuen. Det tv inde i soveværelset kører, og kunne godt tænke mig at mit tv inde i stuen også kom i gang. Jeg spurgte om, der ikke fandtes en løsning til at få tv'et til at køre inde i stuen uden at jeg skulle bore hul i væggen eller have dem liggende på gulvet fra det ene rum til det andet. Medarbejderen sagde at det skulle jeg ikke, det eneste jeg manglede var endnu en tv boks. Jeg har i dag modtaget tv boks nummer to og kontaktede fullrate for opsætningen. Det viste så at jeg skal trække ledning fra det ene rum til det andet, hvilket jeg havde fået af vide at det skulle jeg ikke.
Da jeg har fullrate i røret og spørger dem pænt, om de ikke vil udtryk bindingen som jeg har hos dem, nu hvor en medarbejder har bildt mig noget ind som ikke passede. Den tjeneste vil han ikke gøre for mig, nu hvor jeg havde talt med TDC om at jeg kunne få det hele over til dem, hvis jeg forklarede min situation til fullrate. Jeg er på kontanthjælp og kunne slippe for oprettelse hos TDC, hvis jeg fik udtrykket min binding hos fullrate.
Jeg har været rigtig glad for fullrate indtil nu, hvor jeg så nu har mistet min tillid til Jer pga. indbildelse.
Nu kan jeg vente til den 16/12, hvor min binding udløber! Og indtil da må jeg inviterer venner og familie ind i mit soveværelse for at se tv :(
Skiftede fra daværende TDC til Fullrate for nogle år siden, og det er det bedste jeg har gjort. Hos TDC var der ikke en måned, hvor jeg ikke havde net to tre dage, men efter skiftet er det kun sket en gang, så det er meget tilfredsstillende. Hurtig og god kontakt til kundeservice, og nemt hver måned når de trækker beløbet automatisk. Kan kun anbefales både af hensyn til pris og service.
Netforbindelsen forsvinder af og til i dagevis, uden forklaring fra fullrates side og alligevel opkræver de det fulde abonnementsbeløb hver måned. Fullrate er stort set umulige at komme i kontakt med både telefonisk og pr. email. Telefonisk bliver man hver gang sat i en håbløs og tilsyneladende uendelig kø og pr. email har de et spamfilter som behændigt afviser mine emails og jeg kan ikke finde ud af at omgås dette, da jeg ikke er en computer wizard. Fullrates kundeservice er håbløs. Jeg fik spærret mit abonnement pga. for sen indbetaling fra min side. Nu er det en uge siden jeg betalte, men min mobil og net opkobling er fortsat spærret og jeg har forgæves prøvet rigtigt mange gange at få en forklaring. Kan ganske enkelt ikke komme igennem til dem pga. ovennævnte problemstilling!
Noget så simpelt som en nummeroverførsel har Fullrate gjort til mareridt. Jeg har stået uden telefon i ti dage nu fordi Fullrate sylter mine henvendelser. Jeg har snakket med dem syv gange (igennem lånte telefoner) og alle gange er jeg blevet lovet at det helt sikkert ville virke inden for 24 timer. Så heldig har jeg endnu ikke været. Ventetiden er gerne 20-30 minutter og man kan sagtens risikere at ens opkald bare bliver afbrudt og man er nødt til at ringe op igen så man ender bagerst i køen. Deres medarbejdere virker ikke til at vide hvad der sker og ingen tager ansvar for en akut situation som denne. Aldrig i mit liv har jeg oplevet så dårlig service som den jeg har fået hos Fullrate.
Efter meget lang ventetid i kø talte jeg med en medarbejder i Salgsafdelingen som var meget kort for hovedet. Han udtalte sit navn meget hurtigt og utydeligt, og det lød som om, han ikke brød sig om sit arbejde,
Han gjorde mig i en meget sur tone opmærksom på at det SELVFØLGELIG forholdt sig sådan og sådan. Ikke nogen selvfølgelighed for mig - det var jo derfor jeg ringede.
Derefter blev jeg uden varsel smidt over til en anden afdeling, hvor jeg fik at vide at jeg var nummer 8 i køen.
Så opgav jeg, da jeg allerede havde ventet 20 minutter på 30 sekunders uforskammet samtale.
Det er absolut IKKE i orden Fullrate - husk I er til for kunderne og ikke omvendt!
Håber på den største kundeflugt! Vil ALDRIG anbefale nogen at skift til FullRate!
Jeg/vi skiftede fra TDC til FullRate da de, via deres annoncering, kunne konkurrere på prisen - det skulle vi ADRIG have gjort!
En lidt kompleks opsætning med 3 TV og internet kan FullRate SLET ikke supportere.
De første 14 dage kunne vi kun benytte 2 TV og IKKE samtidigt nettet!
Efter telefonisk henvendelse, og erkendelse fra FullRate om vi havde en "lille forbindelse", ville FullRate skrifte os over på en bedre forbindelse fredag d. 20. dec. Vi havde nogle bekymringer for hvorledes vi skulle komme i kontakt med FullRate hvis forbindelsen ikke kom op fredag d. 20. dec eller hvis vi oplevede problemer med denne, men blev afvist med at alt nok skulle virke!
Kan så konkludere at vi her mandag d. 23. december 2013 ikke har haft hverken TV eller net siden i fredags! Og FullRate har lukket for kundehenvendelser indtil 2014. Har været ude og købe en Telia 4G Router så børnene kunne se julekalendere i weekenden og måtte binde os for 6 mdr. for dette til 300 kr. om måneden.
Dette er fuldstændig uacceptabel kundeservice og jeg/vi vil straks opsige vores Fullrate aftale og nægte at betale med henvisning til, at vi aldrig har modtaget det lovede produkt. Føj for en standard i DK 2013 2013!
Fullrate har overtaget mig som M1 kunder, og desværre er det ikke noget godt skift. Der er ikke muligt at se de gamle M1 faktura, og selvom Fullrate har været en del af M1 siden 1 jan. 2013, findes der heller ikke nogen faktura fra 1 jan. Det er muligt at se de sidste 3 mdr. specifikationer, men de er total uoverskueligt, at gamle Fullrate kunder har kunnet accepteret det, forstå man ikke.
Selskabet er for dårlig til, via deres gadesælgere, at meddele deres kunder om at man ikke får tilsendt girokort og at al information foregår via email. Det er alt for let for ikke IT-kyndige at blive fanget i en fælde hvor de får tilsændt rykker efter rykker og får deres telefon spærret, uden at være klar over hvorfor, da de ikke har set emailsne med rykkere mm. Og så koster det lige kr. 400, oveni den almindelige regning.
(Min Ikke IT-kyndige mor var så uheldig at falde i fælden)
Derudover er kundeservicen også bare ringe. Jeg vil aldrig anbefale Fullrate til nogen.
Jeg skiftede over til dem fra 3 men skiftede til bage igen en måned efter..
Først lovede de en måned gratis og efter en måned hade jeg stadig ikke fået kortet men en regning + en rykker for den måned som ellers var gratis. Så ringede jeg ind for og klage over det også ville sende mig et nyt kort. Jeg skulle så betale for 1 en halv måned selv om at det var deres fejl, og ikke nok med det så skal jeg betale online over det der hedder mit fullrate og det er jo smart nok når det ikke virker for en skid. Så nu har de lagt 100 kroner mere oveni og truer også med inkasso forde jeg ikke har betalt og hvorfor fanden skal jeg betale for noget som er gratis og ikke virker eller som jeg ikke har fået. Så min mening er HOLD JER LANGT FRA ALT HVAD DER HAR MED TDC AT GØRE. [..].
Min oplevelse af Fullrate er meget blandet. Fik installeret 20 mbit bredbånd for et par måneder siden, men har haft problemer med forbindelsen i halvdelen af tiden. Konstant genstartet min router efter et par sekunder, hvor jeg har adgang til nettet. Er vildt frustreret og ønsket mest bare at skifte udbyder, hvis det ikke var for bindingsperioden.
Min internetforbindelse er blevet sat ned og min routers firmware opdateret, til trods for, at det er under to måneder siden teknikeren, efter sigende, skulle sørge for at mit internet blev korrekt opsat. Nu er den gal igen og jeg må endnu engang kontakte en ellers flink support...
Full rate er nogen huslter, de kan finde på at lukke dit net 1 dag efter du har fået din regning, og så kraver de 300 kr for at få det gen åbent + de sender også din normale regning. Jeg endte med at skulle betale 900 kr. for et måned. og det var fordi jeg ikke betalte den 2/6 hvor de havet send mig en sms. som de også tag for at være en røger når de sender sådan en. så det var 100kr. pr. sms de havet sendt mig og de 300 for at genåbne det. jeg klaget over det men de siger i deres lorte suport at sådan noget fik man at vide da man mælder sig til. hvis nogen af jer fik det at vide vil jeg gerne høre fra jer fordi de sagde ingen ting til mig. Vil havet givet dem minus stjerner hvis man kunne men det kan man ikke ...
Har prøvet Fullrate på to forskellige adresser nu. Første gang var elendig - var igennem 5-6 opdateringer af routeren indtil jeg ringer ind og vil opsige. Her fortæller den venlige supporter mig, at jeg har modtaget en router de ikke bruger overfor nye kunder nu, og at han kan sende en ny router med det samme. Da bredbåndet er bestilt til firma, og vi har siddet 5 mand og kæmpet med at være online hver dag, er det klart at ens smil stivner over sådan en besked. Hvorfor blev dette ikke fikset da vi ringede ind - eks. 4 måneder tidligere....
Besluttede at give Fullrate en ny chance derhjemme i privaten. Modtager igen en gammel router og tænker... hmmm - vi giver den chancen. Samme problemer desværre, hvor routeren ryger af nettet flere gange dagligt (hvorefter den skal genstartes). Fullrate sender mig så den nye og fantastiske router, der crasher da jeg sætter den op (når den crasher kan den ikke genstartes og skal sendes tilbage til Fullrate - haha).
At jeg oveni skal vente 15-20 min. i telefonen før jeg kommer igennem til support - det er udenfor rush hour - ja... ved ikke hvor mange mennesker der har tid til dette.
De 2 stjerner gives for den pæne grafik for deres website. Et eller andet godt skal man vel finde.
Jeg har nu haft Fullrate i to måneder, det virkede som det skulle de første to dage.
12MB er hvad jeg betaler for, men i praksis maks 600KB, det svinger hver tiende sekund mellem 0 og 600.
Desuden ryger jeg af nettet 4-5 gange om dagen hvorefter jeg skal genstarte router.
Når jeg skal i forbindelse med kundeservice skal jeg vente 15-20 min i telefonen, før jeg kommer igennem, hvis jeg vel at mærke ringer udenfor "myldretiden".
De tre stjerner jeg giver er for den flinke kundeservice, og det faktum at jeg dog er på nettet det meste af tiden.
Vi har så haft fornøjelsen af at skifte fra TDC til Fullrate.
Da der er opsigelse fra TDC og til vi får installeret Fullrate – udløber vores rekalmationsret 22 dage FØR vi FÅR produktet. Samme dag vi får installeret Fullrate opdager vi at der åbenbart er sket en fejl, vi har ikke fået tv med i pakken! Vi kontakter kundeservice hos Fullrate og de kan oplyse at de slet ikke kan levere tv signal på vores adresse. Derefter taler vi med dem om at vi skal lave en indsigelse, hvor vi forklarer vores uheldige problem, det gør vi. Og svaret er:
Tak for din e-mail.
Det er desværre ikke muligt at annullre jeres bestiling da i er ovre de 14 dages fortrydelsesret jeres fortrydelsesret udløb 2/10 11 og i er trådt i jeres 6 måneders binding så jeres abonnement kan tidligst opsiges pr 24/4 2012.
Hvis i har spørgsmål til dette er i velkommen til at kontakte os igen.
Ha en god dag
Venlig hilsen
Fullrate A/S
Nu går vi så 6 måneder i møde uden tv forbindelse og TDC kan ikke genetablere vores forbindelse uden Fullrate accepterer en øjeblikkelig opsigelse.
Sikke en service!
Aldrig mere Fullrate til os.
Fullrate [..] trækker på kortet lukker ned for nette og trækker igen og tager sig åbnings gebyer på 299 ekstra. Ikk nok med det da jeg købte hos dem den pakke med 10 gb fik jeg at vide det var 10 gb og du kunne surfe så meget du ville, men nu siger de jeg har overskredet forbruget og de trækker mere og så snart der ikk er penge at trække lukker de ned og tager åbnings gebyr igen på 299. Kan de ik bare sende en regning som normale udbyder gør [..].
Efter nu to gange og ha taget den i og snyde med hastigheden er det slut.
Samtidig siger de at det er fejl 40, eller deres system der har gjort det, og alle deres undskyndninger efter og at man lige kan få en mdr gratis, dette står jeg ikke for.
Så mit råd til Fullrate kunder hold øje med jeres hastigheder de skruger ned for den, jeg er i dag glad kunde ved danskkabel og de ligger over hvad de selv lover, ikke noget med 20% under.
Har ellers været glad kunde der i 4 år men når de beskylder mig, for deres skrue ned og fejl 40 så stopper festen.
Ja man skal lede længe for at finde noget positivt at fortælle om dem.
Hastigheden er ikke som lovet (ingen reduktion i indbetaling), IP-telefoni virker kun sporadisk i få minutter af gangen, når man så afbrydes skal router koldstartes før det igen virker en kort stund. Net har mange udfald, og via hotline får man en sludder for en sladder. Jeg har prøvet flere af deres ubrugelige routere, og hver gang skal jeg manuelt bede dem om at opdatere til nyeste software, og efterfølgende skal jeg manuelt opsætte mine NAT protokoller igen. Problemer med skiftende IP adresser selv på en og samme router. Ingen mulighed for fast IP, det er ikke nødvendigt mener man ved Fullrate.
Dette var et lille udpluk, der nemt kunne krydres med den håbløse "kundeservice" man får fat i, hvis tålmodigheden rækker til de mange gange hvor man smides af linien. Det kan på det kraftigste frarådes at eksperimentere med dette fup selskab.
Fullrate opkræver gebyrer for manglende betalinger, selv om de aldrig har sendt en opkrævning på det oprindelige beløb. De kører nemlig en opkrævningsmetode hæftet på folks betalingskort – så skifter du kortet ud, og glemmer at underrette din internetudbyder, så flegner Fullrate fuldstændig.
Kan man ikke bare sende et almindeligt brev ud om det?
Jeg har haft TDC i ca. 40 år og Telmore 1 ca. 10.
Jeg fik Fullrate i sept. 2010 og har siden kun haft problemer.
Jeg startede med at købe fri telefoni til fastnet og mobil. senere købte jeg mobilt bredbånd, det virkede ikke det sted jeg havde brug for det, så efter 14 dg. ringede jeg og opsagde det, det blev returneret og alt var i orden troede jeg indtil jeg fik min regning og opdagede at de havde slettet mit køb af fri telefoni og fastnet så jeg fik en meget stor regning jeg ringede til dem, men de ændrede kun mit køb af fri telefoni, det opdagede jeg ved at jeg 1. feb 2011 fik en enorm regning på mobil. Jeg måtte igen ringe, men fik den besked at det havde jeg selv bestilt, det passer ikke. Jeg sagde til dem at jeg skulle have fri fastnet og fri mobil som jeg startede med. De sagde at de troede mere på deres medarbejder end på mig. Deres kundeservice er under alt kritik.
Jeg overvejer nu hvor jeg kan få en ordentlig behandling.
Jeg har kun dårlige oplevelser med Fullrate. De kan ikke levere det de lover og når man snakker med support taler de altid ned til én og griner af det man prøver at forklare dem, som om man lyver overfor dem omkring fejlene. Supporterne tror de sælger et perfekt produkt der intet fejler, og hvis nogen prøver at sige det modsatte, så er det dem der er idioter.
Jeg har haft Fullrate i ca. 3/4 år, og er supertilfreds med dem. Jeg havde haft TDC i flere år, men da jeg rigtig tit var uden telefon og internet op gav jeg til sidst da de ikke gad tage det alvorligt. Samtidig var jeg træt af deres lange ventetid når man skulle i kontakt med dem. Efter jeg skiftede har jeg ikke haft et eneste nedbrud, det kører bare perfekt, og skal jeg have fat i kundeservice, skal jeg ikke sidde i halve timer og vente på at komme igennem. Jeg fik anbefalet dem af venner som arbejder med IT, da de også finder dem gode og stabile. Kan kun anbefale dem.
Må sige at jeg har siddet med mange forskellige forbindelser fra forskellige internet udbyder men ik et der har været så dårligt som Fullrate. Min kæreste betale for 10/1 men da vi testede det var den lang under 4/256 og da vi ringede til dem sagde de at den stod under en anden profil hos dem og ændrede den, men det blev bare ik bedre. Så man får ikke hvad de lover eller hvad du betaler for.. og så siger de op til den forbindelse du betaler for, men det giver jeg ik noget for.. [..]
Jeg har virkelig fortrudt, at jeg har skiftet til Fullrate. Havde Telmore før og var egentlig godt tilfreds med Telmore, men skiftede da min datter også ville være på nettet. Fik en mail for 2 måneder siden, med at de havde opsagt det og forbindelsen blev lukket, de har ikke trukket siden, men i dag har de så trukket 539 kr. på min konto. De ved sku' ikke hvad de har med at gøre.
Håbløs kundeservice!
Jeg skulle hat aktiveret mitt bredbånd den 1. November, og nå sitter jeg over en uke senere og jeg har enda ikke fått fatt på kundeservice overhodet.
Jeg har sendt 4 beskeder på deres online kundeservice, jeg har sendt eposter og jeg har forsøkt å ringe rundt 10 ganger. Hver gang blir jeg plassert som nr 20-25 i køen på teknisk support hvor det tar timer å komme igjennom.
Det hele har vært min dårligste opplevelse så langt med ett hvilket som helst selskab overhodet, og jeg forstår ikke hvordan de kan drive et selskab.
Ikke la deg lure! Betal for kvalitet og service - og få noe som fungerer optimalt!
Jeg har ikke haft andet end problemer efter jeg skiftede til Fullrate! Linien har været ustabil, regningerne forkerte og kundeservicen helt ubrugelig og uacceptabel!
Selv nu hvor jeg har opsagt det - og er skiftet til en anden udbyder, giver det problemer! De har været meget sløsede med papirene, hvilket nu resulterer i at jeg skal betale for yderligere en måned, efter forbindelsen er lukket ned. De fik henvendelsen om opsigelse 6/9 - men godkendte den først 2/10!
Simpelthen for dårligt! Kan på ingen måder anbefale dette selskab til nogen! [..]
Og som om det ikke er nok, forlanger de at deres udstyr er dem i hænde 14 dage inden den periode jeg har betalt for er udløbet!
Indtil vi fik problemer med linien for ca. et måned siden var vi meget tilfredse.
De kan ikke selv fejlsøge og vil sende en tekniker ud som vi skal betale for. Fejlen ligger i centralen.. Derfor har vi skiftet leverandør.
Da vi sagde vores abonnement op, var kvinden vi snakkede med så uforskammet. Det er altså ikke okay når man bander i telefonen. :-(
Ved etableringen af mit bredbånd, var der fejl på linjen. Der var bøvl med Fullrates telefonsystem, så det var ikke muligt at komme igennem til kundeservice - frustrerende. Da det lykkedes, gik det over al forventning. Det tog 5 minutter at komme igennem, teknikeren kom næste dag og alt fungerede. Det er simpelthen top dollar. Fullrate er rigtig gode til at informere kunderne om leverancer, fakturering m.v. Alt i alt en rigtig god oplevelse - keep up!
Har generelt været tilfreds med Fullrate, hvis man tager prisforskellen i betragtning på et billigt produkt contra kvalitet. Det der får mig til at opsige mit Fullrate engagement er at man fra 1-1-2010 tilbyder "nye kunder" dobbelt op uden merpris, og da jeg har været kunde i Fullrate stort set fra starten, og ikke er berettiget, ifølge Fullrates kundeservice, til dobbelt op, føler jeg mig helt bestemt til grin.
Og til alle tvivlere, der er andre udbydere der d.d. ligger meget tæt på Fullrates priser, blandt andet Telenor. som også leverer på samme kobberforbindelse.
Fullrate har desværre ansat mennesker uden sans for deres jobindhold til at varetage kontakten til deres kunder.
Jeg har været igennem et helt absurd forløb, hvor helt simple spørgsmål er besvaret i dårligt dansk og i så mangelfuld grad, at jeg har måtte opsige mit abonnement. Der er bare den hage ved det, at kundeservicemedarbejderne reagerer med at tage kritik personligt og ikke får sendt den nødvendige bekræftelse på opsigelsen. Så nu har jeg en kamp for at opsige abonnementet - Man kan selvfølgelig også bare spille dum, for at undgå at miste kunder, eller?
En medarbejder [..] skriver fx: "Dit abonnement er opsagt og datoen er ikke gået uændret hen af denne situation som er opstået". Senere bruger han en vending som: "Jeg har gennemgået diverse oplysninger og kan bekræfte at den mail som du menes ikke at have fået svar på..." (datoen for min opsigelse er åbenbart hemmelig, han har tydeligt heller ikke forstået at jeg har andet end mobilt bredbånd).
Jeg er blevet belært af nu to medarbejdere, at min email indeholder www. De forstår derfor ikke min utilfredshed med, at jeg ikke har modtaget noget svar på min oprindelige opsigelse af mobilt bredbånd. Jeg ved ikke hvor de får www. fra, men at påstå at det er (dumme) mig der har uret, virker ærligt talt noget malplaceret, når nu min email aldrig har indeholdt www.
Sagen er, at det hele er så sjusket, at jeg ikke fik svar på venlig forespørgsel om at opsige et mobilt bredbånd, mens jeg egentlig ikke havde planer om at opsige hverken internet eller ip-telefoni. Men så langt rakte kundeservices evner ikke. Ej heller at oplyse hvorledes jeg skulle opgive et nyt kreditkort. Jeg fik i første omgang besked om at "sende dem". Da jeg gjorde opmærksom på at jeg ingen intentioner havde i den retning, bad de mig ringe og oplyse det. Senere kunne jeg selv finde frem til, at de kunne indtastes online på deres eget system. Men det vidste kundeservice så ikke..
Det er helt ekstremt og jeg må på det kraftigste advare i mod nogen form for engagement med "firmaet". Ja, for det virker mere som en børnehave..
Siden 1. januar 2009 har jeg haft det billigste Fullrate-abonnement til 169 kr/måned, og alt er gået efter planen.
Fullrate sender meget brugervenlige e-breve, overholder alle aftaler og er lette at kommunikere med - enten via fastnettelefon eller e-post.
Kun ét problem: I sommeren bestilte jeg udlandspakke for telefoni, fordi min datter skulle 5 uger til Cambodia. Så koster det kun 2kr/minut i stedet for 4kr/minut - for en ekstra pris af 19kr/måned - men jeg har endnu ikke fået svar på, hvordan jeg ophæver dette.
Derfor "kun" karakteren 9 - men det er meget højt set fra min synsvinkel..
Ps! Jeg har pt. anbefalet Fullrate til 3 andre bekendte, som hver fik 99 kr i rabat på første regning - udover en trådløs router (kampagne). Kan anbefales, da man jo sparer 99 + 400 kr. og har en enkelt opsætning med kun et apparat.
Skulle ALDRIG have forladt TDC til Fullrate. Ustabil linie, pludselig kunne den max bære 5Mbit mindre end før?
Fejl i udføresel af bestilling, fralæggelse af ansvar (linieføring på forkert kobber), vanvittig amatøragtig og uprofessionel servicedesk.
Absolut ikke anbefalingsværdig OVERHOVEDET!
Går nu tilbage til TDC, en erfaring rigere.. Kvalitet koster altså penge.
Har nu haft fullrate i omkring 2 1/2 år og har ikke grund til andet end at være fuldt ud tilfreds. Yderst konkurrencedygtig pris (downloadhastigheden er løbende blevet sat op for at følge med udviklingen) og et minimum af tekniske forstyrrelser; er der risiko for problemer får man besked pr sms, men har faktisk aldrig oplevet problemer.
Da vi er nogle kammerater som sidder og spiller online spil en gang imellem, er vi ret afhængige af gode forbindelser. Vores problem opstår ved at der er 3 af personerne, som har Fullrate som udbyder. Vi andre som har andre udbydere har aldrig problemer med at oprette forbindelse til hinanden, men kommer disse 3 personer på, på samme tid kan de ikke oprette forbindelse til hinanden... Ergo er det et problem med Fullrate's router hvilket de overhovedet ikke vil erkende og de har endda selv været inde og kontrollere at portforwarding er korrekt opsat.
Gamer du så skal du ikke vælge Fullrate eller et andet firma, hvor man skal anvende deres router.
Hej efter en måneds bekendtskab med Fullrate, er det ved at være nok! Vi skulle bruge 2MB mobilt bredbånd og ringede for at høre om prisen på en sådan, 149 kr. + 99 kr. i oprettelse, men inden samtalen var slut var jeg oprettet uden at have bedt om produktet, så han annulerede det med en sur og gal tone.
Senere samme dag, ringede jeg alligevel for at bestille bredbåndet, vi fik bredbåndet. Men da det ikke virkede ringede vi til dem, så sagde de at det kunne de da godt forstå, for det var da afmeldt, og det var vores egen skyld fik vi af vide. Så fik vi åbnet forbindelsen, og nu virkede det, vi tog på ferie og det virkede godt, og vi var glade, lige ind til vi kom hjem, her var der kommet en ekstra bredbånds pakke+ en regning på oprettelse og afmeldelse for to gangebredånd beløbet var på over 1400 kr. hvor de havde reklameret med en pris på 149 + 99 i oprettelse. Vi fik at vide at det var vores egen skyld. Jeg ville sende det hele tilbage til dem, men der er jo lige en bindingsperiode på 6 MD, vi fik dog lov til at sende den ekstra forbindelse retur, de er godt nok flinke de der Fullrate folk.
Held og lykke ;)
Jeg har siden jeg satte stikket til min FR router, aldrig oplevet nogen problemer med fullrate. De sender sms ud når der kommer driftforstyrrelser, man skal ikke tænke på at konfigurere routeren manuelt til adsl (de bruger tildeling pr mac addresse).
Jeg har også prøvet deres "gamer profil" hvor de slår interlacing fra. Det giver lidt bedre pingtider. Jeg kan slet ikke nikke genkendende til de negative bedømmelser fra andre brugere her.
Har haft Fullrate i 7 måneder. Jeg skiftede fra TDC, hvilket jeg har fortrudt. Jeg har mange problemer med at linien er ustabil og at telefonen i perioder hakker og gir ekko når der snakkes.
Det største problem er nok, at linien pludselig dør 1-2 minutter periodisk. Det er, når man læser inde i deres forum, jeg ikke den eneste der har problemer med dette. De indlæg der skrives, filtreres fra i Fullrates favør.
Efter snak med kundeservice indtil flere gange er problemet ikke løst. De mener bl.a. at linien ikke kunne bære hastigheden, men jeg har tidligere kørt med en højere hastighed hos min gamle udbyder uden problemer. En nedgraddering har dog heller ikke hjulpet.
Min mening er, at man kan også spare for meget på en forbindelse.
Vi (to i husstanden og et enmandsfirma) flyttede ISDN2 og bredbånd fra TDC til Fullrate i november 2008 pga stigende priser hos TDC. Det var en fejl!
Hos Fullrate kan man have to telefonnumre - men de registreres under samme navn - dvs. man kan ikke have separate optagelser for de to telefonnumre.
Fullrate forbeholder sig nu (9/2-2009) retten til komplet at resette den router, der følger med abbonnemtet. Da jeg tegnede abbonnementet var formuleringen anderledes; Fullrate forbeholdt sig ret til at ændre indstillinger af hensyn til optimering. Den nuværende formulering omfatter total rådighed over en routeren - samt fraskrivning af alt ansvar hvis man skulle være så dum at aktive firewall eller bridge.
Det er klart ulovligt at ændre kunders forhold uden varsel, men det værste er alligevel, at Fullrate derved retfærdiggør at de også overskriver LAN-siden af routeren. Det kan måske gå an hvis man kun har én pc, men hvis man har et netværk kan det være stærk generende.
Deres økonomiside er også stærkt kritisabel: Den 27/12-2008 blev vi opkrævet abbonnement frem til 31/3 for en telefonlinie som var bestilt flyttet, men som faktisk først blev flyttet 17/2-2009. Fullrate opkrævede endvidere abbonnement for april uden at modregne det for meget betalte.
Hvis I som jeg lader jeg lokke af lave priser bør I grundigt undersøge jeres behov forinden. Jeg kan ikke anbefale Fullrate til SOHO.
High speed, low price, lousy product
Jeg har haft Fullrate i 2 år nu.
Jeg er den seneste tid blevet noget utilfreds med dem.
1. De har hævet priserne på fri telefoni til alle fastnettelefoner.
2. Fullrate [..] har kaldt priserne man kører med hele tiden for tilbud.
3. Fullrate kan ikke finde ud af at varsle prisstigninger med de lovpligtige opsigelsesvarsler.
4. Fullrates personale i deres "fullrate-kundeforum" er arrogante og uhøflige. Man tager ikke kundernes problemer og forslag og kritik alvorligt. Deres moderater [..] sletter alle kritiske indlæg med bred pensel!
5. Fullrates hastighed ligger i underkanten af minimum for en 2 megabitlinie (på trods af jeg bor klods op og ned af telecentralen og sagtens burde kunne trække 50 mbps).
6. Fullrates pingtider til en række hjemmesider oplever jeg som utilfredsstillende.
Kort sagt - jeg anbefaler klart Cybercity frem for Fullrate.
Jeg har kun haft fullrate i et par måneder men jeg må sige at forløbet indtil nu har været tæt på perfekt, det er kun fordi at jeg er jyde at De ikke får 10, har bestilt to gange ved dem, den ene gang kørt den under 4 døgn efter bestilling. løbende info om bestillingsforløbet på mail.
Kundeservice tager telefonen. super brugerflade på deres selvbetjenings-panel.
har fullrate med telefon, efter 14 dage begyndte telefonenlinien at afbryde samtalen eller at melde linien optaget ved opkaldsforsøg. det har nu stået på i en uge inc. ombytning af modem, afprøvning med testtelefon fra fullrate, intet hjælper. det er umuligt at få fullrate til at forstå at der er noget galt med deres linieopsætning da alt fungerede perfekt hos T.D.C. (internet og fastnetlf.) Det skal nævnes at tlf. kun er 30 kr.pr. mdr. det er måske derfor fulrate ikke er så hurtig ude med at få tlf. linien til at fungerer. at man ikke kan kontakte fulrate i weekend er til at bære men prøv at ringe til dem i dagtimerne der er op til 20 min. ventetid. Overvejer at skifte til selskab som leverer den varer de reklamerer med og ikke kun det halve (internetdelen) som er ok.
Jeg er så godt tilfreds med Fullrate at man skulle tro jeg fik penge for at rekalmere for dem, MEN DET GØR JEG IKKE !!!!
Fullrate levere billigt internet, og er så vidt jeg ved de billigste på marked enkelte andre selskaber tilbyder internet til samme pris.
Der hvor Fullrate adskiller sig fra andre jeg har prøvet er de leverer den hastighed de lover. HVER GANG.
Noget HELT ander er hvis du skal have fastnet telefoni, eller bare beholde den gamle, så følger der et fastrnet abonnement med til 0 kroner per måned. Så hvis du skal bruge kombinationen fastnet og internet er Fullrate uden sammenligning billigst ....
Jens Borrisholt .. Ikke betalt af Fullrate ;o)
Del dine oplevelser og erfaringer med Fullrate til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Fullrate det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.