Ryan R.

#1
Ryan R.
1 bedømmelse
17.09.2014

Jeg har oplevet en positiv og imødekommende betjening, men desværre har man ikke lykkes med at løse problemerne.

Får første mail om 4 nye simkort d. 22/8 ... efter at mit gamle teleselskab har henvendt sig fordi de ikke kan forstå at den planlagte flytning ikke er i gang.

Simkortene kommer aldrig - ny fremsendelse af simkort - kommer heller ikke frem.

Fullrate kontakter mig for at høre om de er kommet frem - det er de ikke: Lover at sørge for at de bliver bragt ud, men der kommer aldrig nogen.

Vi er nu fremme ved d. 15-9 og man vælger at flytte numrene uden at simkortene er leveret. Forretningen står nu med 4 døde mobiltelefoner!

D. 16 lover man at sørge for at de bliver leveret dagen efter. Ingen simkort igen. Kører ind og henter SIMkortene og man har tjekket at de fungerer. Men det gør de ikke.

Hjemmesiden MITFULLRATE viser nu 4 SIMkort under aktiverering pr. telefonnummer - intet virker på 3. dag.

Derfor særdeles dårlig!
De siger de aldrig har oplevet sådan noget før - men tager det ikke i hånden og får det løst.