Karin Jensen

#1
Karin Jensen
1 bedømmelse
08.02.2011

Jeg har haft TDC i ca. 40 år og Telmore 1 ca. 10.

Jeg fik Fullrate i sept. 2010 og har siden kun haft problemer.

Jeg startede med at købe fri telefoni til fastnet og mobil. senere købte jeg mobilt bredbånd, det virkede ikke det sted jeg havde brug for det, så efter 14 dg. ringede jeg og opsagde det, det blev returneret og alt var i orden troede jeg indtil jeg fik min regning og opdagede at de havde slettet mit køb af fri telefoni og fastnet så jeg fik en meget stor regning jeg ringede til dem, men de ændrede kun mit køb af fri telefoni, det opdagede jeg ved at jeg 1. feb 2011 fik en enorm regning på mobil. Jeg måtte igen ringe, men fik den besked at det havde jeg selv bestilt, det passer ikke. Jeg sagde til dem at jeg skulle have fri fastnet og fri mobil som jeg startede med. De sagde at de troede mere på deres medarbejder end på mig. Deres kundeservice er under alt kritik.

Jeg overvejer nu hvor jeg kan få en ordentlig behandling.