Jonas Petersen
Har prøvet Fullrate på to forskellige adresser nu. Første gang var elendig - var igennem 5-6 opdateringer af routeren indtil jeg ringer ind og vil opsige. Her fortæller den venlige supporter mig, at jeg har modtaget en router de ikke bruger overfor nye kunder nu, og at han kan sende en ny router med det samme. Da bredbåndet er bestilt til firma, og vi har siddet 5 mand og kæmpet med at være online hver dag, er det klart at ens smil stivner over sådan en besked. Hvorfor blev dette ikke fikset da vi ringede ind - eks. 4 måneder tidligere....
Besluttede at give Fullrate en ny chance derhjemme i privaten. Modtager igen en gammel router og tænker... hmmm - vi giver den chancen. Samme problemer desværre, hvor routeren ryger af nettet flere gange dagligt (hvorefter den skal genstartes). Fullrate sender mig så den nye og fantastiske router, der crasher da jeg sætter den op (når den crasher kan den ikke genstartes og skal sendes tilbage til Fullrate - haha).
At jeg oveni skal vente 15-20 min. i telefonen før jeg kommer igennem til support - det er udenfor rush hour - ja... ved ikke hvor mange mennesker der har tid til dette.
De 2 stjerner gives for den pæne grafik for deres website. Et eller andet godt skal man vel finde.