Merethe Østbye
Skiftede fra daværende TDC til Fullrate for nogle år siden, og det er det bedste jeg har gjort. Hos TDC var der ikke en måned, hvor jeg ikke havde net to tre dage, men efter skiftet er det kun sket en gang, så det er meget tilfredsstillende. Hurtig og god kontakt til kundeservice, og nemt hver måned når de trækker beløbet automatisk. Kan kun anbefales både af hensyn til pris og service.
Vi rejste med dem i juli 2014 til Tyrkiet. På udturen var vi en time forsinket, men fik lidt forklaring på ikke for godt engelsk. Personalet var venlige og hjælpsomme, men maskinen var gammel og ikke helt ren, og der var masser af rystelser.
På hjemturen var personalet meget lidt serviceminded, og kunne kun meget dårligt engelsk. Det var svært at skulle købe noget da de ikke havde byttepenge, og kortmaskinen var ude af drift. Til gengæld var maskinen ny og det var en behagelig tur hjem hvad det transportmæssige angår.
Jeg ønsker ikke at benytte dette selskab mere da det alt i alt er for ringe.
Jeg ser nu et indlæg fra Annette Pedersen skrevet den 4. januar 2011, og kan simpelthen ikke genkende noget som helst af det hun skriver, og må lige have luft for det. Klinikken er lys og venlig i moderne stil, og udstyret er også up to date. Hvad angår personalet er det heller ikke sandt, da de altid udviser stor høflighed og hensyntagen, så det er grebet totalt ud af luften hvad hun skriver. Denne side skulle virke seriøs, og være en hjælp til at finde det bedste indenfor den gruppe man søger, så det er sørgeligt at konstatere, at nogle mennesker kun skriver for at fornærme andre uden at have belæg for det. Dette var blot for at refærdigøre min tandlæge som jeg har haft i mange år, og som jeg tvivler på, Annette Pedersen nogensinde har besøgt.
Vi er 10 pers. fra familien som alle bruger denne tandklinik. Personalet er meget søde og kompetente, og man bliver altid behandlet godt og professionelt. Der er en rigtig bahagelig tone på klinikken, og der er altid plads til en sjov bemærkning. Både børn og voksne kan lide at komme der. Håber I fortsætter det gode arbejde i samme gode ånd.
Som min karakter finder jeg dem håbløse. På deres hjemmeside er der ikke mulighed for at opsige forskellige produkter, hvad der ellers kunne være rart så man havde dokumentation for det med det samme, og ringer man i det tidspunkt hvor der ikke skulle være så mange telefoner efter deres eget udsagn mellem 8-10, ventede jeg idag kun i 33 min. for at komme igennem med en opsigelse. Det er under al kritik, at kundeservice ikke har bemanding til bedre service. Er glad for, at mine andre produkter er hos Fullrate, hvor jeg aldrig har ventet over 5 min.
Jeg har haft Fullrate i ca. 3/4 år, og er supertilfreds med dem. Jeg havde haft TDC i flere år, men da jeg rigtig tit var uden telefon og internet op gav jeg til sidst da de ikke gad tage det alvorligt. Samtidig var jeg træt af deres lange ventetid når man skulle i kontakt med dem. Efter jeg skiftede har jeg ikke haft et eneste nedbrud, det kører bare perfekt, og skal jeg have fat i kundeservice, skal jeg ikke sidde i halve timer og vente på at komme igennem. Jeg fik anbefalet dem af venner som arbejder med IT, da de også finder dem gode og stabile. Kan kun anbefale dem.