Louise L.

#1
Louise L.
1 bedømmelse
27.08.2014

Jeg har i sidste uge haft kontakt med en medarbejder fra fullrate som lovede gule og grønne træer og det viste sig så, at det ikke passede, hvad hun fortalte.

Jeg har tv både inde i soveværelset og stuen. Det tv inde i soveværelset kører, og kunne godt tænke mig at mit tv inde i stuen også kom i gang. Jeg spurgte om, der ikke fandtes en løsning til at få tv'et til at køre inde i stuen uden at jeg skulle bore hul i væggen eller have dem liggende på gulvet fra det ene rum til det andet. Medarbejderen sagde at det skulle jeg ikke, det eneste jeg manglede var endnu en tv boks. Jeg har i dag modtaget tv boks nummer to og kontaktede fullrate for opsætningen. Det viste så at jeg skal trække ledning fra det ene rum til det andet, hvilket jeg havde fået af vide at det skulle jeg ikke.

Da jeg har fullrate i røret og spørger dem pænt, om de ikke vil udtryk bindingen som jeg har hos dem, nu hvor en medarbejder har bildt mig noget ind som ikke passede. Den tjeneste vil han ikke gøre for mig, nu hvor jeg havde talt med TDC om at jeg kunne få det hele over til dem, hvis jeg forklarede min situation til fullrate. Jeg er på kontanthjælp og kunne slippe for oprettelse hos TDC, hvis jeg fik udtrykket min binding hos fullrate.

Jeg har været rigtig glad for fullrate indtil nu, hvor jeg så nu har mistet min tillid til Jer pga. indbildelse.

Nu kan jeg vente til den 16/12, hvor min binding udløber! Og indtil da må jeg inviterer venner og familie ind i mit soveværelse for at se tv :(