Anita B. Sørensen
Ja, jeg ville ønske at jeg kunne tilslutte mig de roser Telmore har fået, men deres "fri-sms/mms" har en kæmpestor brist! Vores datter på 11 er nyligt blevet tilmeldt denne service samtidig med "børnebudget" (BB). Ved BB bliver tlf. lukket når der bliver talt over det aftalte beløb, og det var egentlig også det vi var ude efter.. Men når de lukker tlf., kan man ikke længere bruge "fri-sms/mms", som man betaler 79 kr til mdl. Dvs. hvis man ikke tanker flere penge på, mister man retten til at bruge det produkt man har betalt 79 kr til, hvilket igen vil sige at man bliver snydt. Det er ikke i orden, og jeg kan vanskeligt forestille mig at det kan være lovligt! PS! Endvidere er deres forbrugsoversigt 48 timer! bagefter i opdatering, så man kan tro der er flere penge tilbage, men lige pludselig bliver systemet opdateret og "hovsa" - nu mangler der penge på kontoen. Det er meget svært at overskue/gennemskue, vi har 3 mobiler tilmeldt dertil..