Teleselskab
Det var umanerligt svært at sige mit abonnement op, dvs. de fortsatte med at forlange betaling for abonnementet efter opsigelse. Da det endelig lykkedes havde jeg et tilgodehavende på een krone. Uopfordret trak de 100 kr i gebyr for at få een krone retur. De burde kalde sig Paymore for at give et mere reelt billede af deres forretningsmetoder. Kan IKKE anbefale Telmore som teleselskab.
Der bliver ikke holdt hvad Telmore lover. Og da man har ventet længe for at få sit simkort og det så stadig ikke er nået frem, og man så er utilfreds som kunde og fortæller dem det, oveni 30minutters ventetid, bliver man bedt om at skifte abbonement! Den ene siger noget andet og den anden siger noget andet. Der er slet ikke styr på det. 1 måneds kunde og aldrig nogensinde mere.
Jeg har haft utallige af telefonselskaber, men det er første gang, jeg ikke bliver snydt. Jeg ringer ikke ret meget og bruger ikke telefonen til andet end korte opkald og lidt sms en sjælden gang. Alligevel har jeg oplevet at blive trukket for speciel aftaler fra tidligere mobilselskaber, som jeg aldrig har tilmeldt mig. Tidligere regninger var på 800 kr. (jeg blev snydt), men nu ligger de fast på 200-300 kr. inkl. en smartphone med i købet.
Jeg er blevet trukket det samme beløb 3 X samme dag.
dDe skulle kun trække 1 gang. Trods jeg flere gange har gjort dem opmærksomme på dette,
sker der intet, de påstår at de ikke kan se de har trukket 3 gange,
men jeg kan se 3 ens betalinger til telmore samme dag.
Jeg mener at det er tyveri, så pas på Telmore, det er åbentbart ikke alle der er direktøre hos telmore.
Hvor svært skal det være?
Da jeg i længere tid har haft problemer med at sende og modtage mms. og efter flere nyttesløse henvendelser til telmore support, besluttede jeg ,at nu kunne det være nok, og ville skille mig af med både telefon og Telmore. Men ville lige gøre et sidste forsøg. Jeg nulstillede alt på min telefon, og lavede en ny opsætning, men der manglede stadig mms. Jeg gik så ind på: "mit telmore, og fandt min telefon, mærke og type. Klikkede på begge dele, satte flueben i mms. Jeg skulle nu indtaste mit mobilnummer, så ville jeg modtage en sms med opsætningern nu skulle jeg blot gemme og slukke min telefon, og vupti så virkede det bare. Jeg synes at det er for dårligt at der aldrig er nogen som har forklaret mig denne simple fremgangsmåde.
Desværre har jeg ved nulstillingen mistet de fleste temaer. Men det problem bliver jeg vel også nødt til at klare selv.
Ja, Telmores dækning fejler ikke noget, men det er jo også TDC's net de bruger. Når det kommer til kundeservice kan man heller ikke klage, da den er IKKE eksisterende... De løber fra alle de aftaler man får i stand med deres kundeservice/reparationsservice, de prøver ikke engang at benægte at aftalen er indgået, men bare at dem der sidder og besvarer telefoner ikke ved hvad de laver. Det er måske et problem de bør tage fat på inden de lader folk tage telefoner hos og ikke efter de røvrender deres kunder.
Har været kunde i mange år, men overvejer nu meget kraftigt at skifte selskab. Jeg sender min mobil ind til dem for at få den repereret. Skratter, vil ikke opdatere i bykort funktionen og opfører sig i det hele taget lidt underligt.
Der går over to uger før de giver besked om at mobilen er modtaget. Jeg får en mail om at den er sendt videre til et andet værksted og at den bliver sendt tilbage til mig, men det er også den info jeg får. Der er ikke engang et brev med om hvad de har gjort for at rette de fejl jeg har indberettet.
Da jeg så endelig (efter næsten en måned) får min mobil igen, er den på engelsk og det er ikke muligt at vælge dansk inde i systemet! Den ser også underlig ud, alle ikonerne er næsten dobbelt så store som normalt. Og den skratter stadig. Jeg ringede ind til dem og fik af vide at de havde lavet en opdatering. Hmm.... Det hjæpler jo ligesom ikke på mikrofonen, det ved da selv jeg! Og den lånetelefon jeg fik, virkede selvfølgelig heller ikke. Det er nu ellers en god service, men det falder ligesom lidt til jorden når den lånetelefon man får ikke virker.
At mobilerne er blevet dyre og at de har fjernet TV2s sms nyhedstjeneste er bestemt heller ikke noget der taler for telmores bedste. Det er virkelig ikke det samme efter at de er blevet købt af TDC! Det er helt sikkert.
Har tidligere været tilfreds kunde hos Telmore og ville efter en uheldig afstikker til TDC vende tilbage. Fik at vide, at jeg selv skulle holde øje med på Telmores hjemmeside, når de havde iPhone på lager. Jeg kunne ikke få besked eller reservere. Alt i alt anti-kundeservice, og jeg fornemmede i det hele taget at Telmore er blevet lige så arrogant og grisk som ejeren TDC, der snyder, hvor de kan.
Har haft familiens telefoner hos Telmore gennem 4-5 år, og har kun haft gode erfaringer. Dækningen er god og jeg har aldrig oplevet problemer med udenlandstelefoni eller mobil dataforbindelse.
Telmore er måske ikke det billigste selskab, men deres priser er fornuftige og frem for alt gennemskuelige.
De gange jeg har henvendt mig for at få hjælp til opsætning eller lignende, har betjeningen være god og hurtigt. En garanti reparation af en defekt telefon, blev ligeledes udført hurtigt og uden nogen form for bøvl.
Deres selvbetjenings løsning fungerer godt og når man har mange telefoner i familien er det smart at optankning etc. kan ske central med "Mobilchef".
Ærgerligt at de ikke kunne få deres mobil TV løsning til at fungere.. kunne være dejligt med TV på mobilen.
Kan på det varmeste anbefale Telmore.
Det går ned af bakke for Telmore, deres service en nu så dårlig at jeg søger et nyt selskab for familien, chaten er konstant lukket, de svare ikke på mail, man skal ringe til dem og betale en overpris i telefontakst, det ser ud som om det er en måde at trække penge ud af kunder, det har nok noget at gøre med at det ikke er et selvstændig selskab med ejet af TDC, og deres kundeservice har den samme standard.
Bestilte 2 stk Smartphone: HTC Desire HD, og de kom til tiden efter 2 dage, og det var nemt at flytte mit eksisterende simkort over i de nye. Og alt virker efter 4 minutter! Har nu prøvet dem i 2 dage og de overgår mine forventninger!
Herlige telefoner, som til min fulde tilfredshed - ligesom Telmore er ;-)
Jeg har været utrolig tilfreds som kunde hos Telmore.dk - men jeg chekker jævnligt hvilket teleselskab der er bedst til netop mit forbrug.
Altså har jeg været lidt i vildrede med Bibob.dk og Telmore.dk, som var de billigste selskaber på et tidspunkt. Altså skiftede jeg et par gange imellem disse to.
I dag er jeg mobil-kunde hos M1, som jeg er uhyre tilfreds med.. og som bare passer til mig.
Jeg værdsætter dén frihed det er, at kunne betjene sig selv 100% via nettet - nok derfor!
Efter 10 års tilfredshed med Telmore er jeg nu meget hurtig skiftet til Onfone! Netop i nov. var jeg en tur i Egypten på ferie. Jeg lægger min mobil lydløs i pengeskabet, som jeg plejer når jeg rejser. Jeg rejser ca. 4 gange om året og hver gang er dette min procedure. Så jeg kan se om der er mistede opkald, vigtige sms som jeg kan vælge at reagere på. Denne gang, modtog jeg gentagende gange sms fra Telmore om at jeg nu var i minus og under 50 kr. Derfor optankede jeg igen, fra feriestedet 400 kr, så jeg var sikker på der var nok! Men uheldigt nok så har Telmore besluttet sig for at indkræve 25 kr. pr indgået opkald! Uden nogen form for information har de nu åbenbart ændret at indgået, men ubesvaret opkald krediteres for 25 kr. stykket! Hold op hvor er det ringe! Farvel Telmore og tak for lort!
Jeg er ikke tilfreds, jeg har på min datters mobil børnebudget og fri sms, til den første kan saldoen gå i minus fordi der bliver trukket til fri sms før betalingen til børnebudget er gået igennem, med det resultat at telefonen bliver lukket, så hvis der ikke står penge nok til fri sms den første, nul telefon, ringer man til kundeservice får man ingen hjælp, bare besked på at sætte penge ind, det er jo det jeg har med børnebudget, så efter lang debat, spurgte jeg om jeg skulle skifte selskab. Svar: Det kunne jeg jo bare gøre. OK! Telefonen bliver lukket fordi den ene service trækker først, så kontoen går i minus, hallo! Det kan ikke kun være sket for os, det skulle de måske se at få lavet om!
Jeg er fuld ud tilfreds med Telmore - helt sikkert det bedste teleselskab jeg endnu har haft.
Jeg har 2 mobiltelefoner, fastnet samt ADSL.
Servicen er altid i top, dækningen kunne ikke være bedre, og priserne kan jeg absolut ikke klage over.
Kan varmt anbefale Telmore, de får kun ++++ herfra.
Har haft Telmore det seneste år med 3 mobiltelefoner. Vi kommer fra et Duet abonnement med TDC, og sammenlignet med deres kundesyn så er der ingen tvivl om at Telmore bare dur! Gennemskuelige priser, nem hjemmeside med let selvbetjening og adgang til regninger m.m. Ikke mindst ingen ubehagelige overraskelser. Deres kundeservice fungerer iøvrigt også bare tiptop, senest da jeg havde lidt problemer med opsætning af min seneste smartphone.
Har købt 2 stk. mobiltelefoner. Begge telefoner har været defekte, og Telmore har på ingen måde vist særlig stor interesse for at løse mit problem. Men de var gode til at fortælle mig, at det var andres skyld.
Første telefon sender jeg til rep.
Kommer tilbage hvor de har lavet en update af min telefon.
Så nu var den bare fuld af lir og stadig defekt.
Anden telefon smadrede sim kort.
Ikke deres skyld, men fungerer fint med andre's sim kort i.
Jeg har hørt så meget godt om Telmore, men må indrømme at jeg er noget skuffet, og vil sku ikke savne dem hvis de forsvandt. De er bare som alle de andre.
Så på 2 måneder har jeg haft 2 mobiler.
Som ikke virker. Og jeg har brugt en masse tid på at vente på Telmore. Tro jeg takker for denne gang og finder et andet sted at lægge mine penge.
Telmore er klart det bedste selskab jeg har været hos. Jeg har før været ved Telia, Sonofon, TDC, Call Me og 3, og ingen af de selskaber kan nå Telmore til sokkeholderne med kundeservice. Jeg har kun oplevet kundeservicen, som værende helt i top hos Telmore. Og i modsætning til andre bedømmelser herinde, så synes jeg netop at Telmore er gennemskuelig. Og selvfølgelig har de fejl og mangler, men i de tilfælde jeg har oplevet, er de blevet rettet. Kan klart anbefales.
Hvad angår deres telefoniservice så fungerer det supergodt hos Telmore. Har længe haft Telmore, prøvede så Telenor men fortrød efter bindingsperioden og er igen tilbage hos Telmore. Og deres koncept med "mobilhåndjern" er smart fordi man selv kan bestemme prisen på sin nye mobil.
Hvad angår deres mobile bredbånd så er det ikke et produkt jeg kan anbefale. Deres lave forbrugsgrænse og dårlige forbindelse gør det til et ringe produkt.
Alt i alt tilfreds med Telmore, både deres tlf.service og adslforbindelse.
En ting må dog tages i betragtning. Mastodonten, uden service, har købt Telmore, så visse forandringer må påregnes. Service hos TDC er et meget uartigt ord. Kunderne har meget sjældent ret til noget som helst, undtaget er dog betaling til overpris. Ellers ikke noget at klage over.
Apropo min tidligere bedømmelse ville jeg lige ind på Telmore og se nærmere på deres tilbud om en bonus på kr. 200,- i ordningen "Telmore retur".
Jeg ser så at der er ændret totalt på mulighederne i deres koncept vedr. mobilt bredbånd. Tidligere kunne man skrue op og ned for hastigheden som man ville - også midt i en måned.
Den mulighed har jeg gjort brug af tidligere når jeg overskred deres latterligt lave forbrugsgrænse på 5GB.
Denne mulighed eksisterer ikke længere, tværtimod har man, udover at fjerne muligheden for at justere hastigheden op og ned akut, totalt fjernet muligheden for at ændre hastighed under bindingsperioden.
Egentlig er jeg ikke sikker på lovligheden af dette i forhold til nuværende kunder, idet de vilkår jeg accepterede ved oprettelsen var nogle helt andre.
Jeg vil meget gerne forholde mig til den retning selskaberne udvikler sig i.
Ved Oister honorerede jeg dem alene for at tilstræbe bedre service - ved Telmore ville jeg egentlig gerne give dem 0 stjerner for så massivt at bevæge sig i den forkerte retning, 0 stjerner kan ikke gives, hvorfor de får 1 af mig.
Har været kunde hos Telmore gennem flere år.
Grundlæggende har jeg været meget tilfreds.
Telmore lancerede sig som et selskab med enkel og letforståelig opbygning, har ikke tidligere haft intentioner om også at være blandt de billigste, men ville have et renome på god service.
Jeg ved ikke lige hvad der sker her inden for det sidste år, har TDC lagt pres på Telmore?.
TDC har altid haft ry for et arrogant og overfladisk syn på kunderne.
Under alle omstændigheder har jeg flyttet min vurdering af Telmore fra et rent 10 tal til et 3 tal.
Har afmeldt mine 3 abonnementer hos selskabet.
Ja, jeg ville ønske at jeg kunne tilslutte mig de roser Telmore har fået, men deres "fri-sms/mms" har en kæmpestor brist! Vores datter på 11 er nyligt blevet tilmeldt denne service samtidig med "børnebudget" (BB). Ved BB bliver tlf. lukket når der bliver talt over det aftalte beløb, og det var egentlig også det vi var ude efter.. Men når de lukker tlf., kan man ikke længere bruge "fri-sms/mms", som man betaler 79 kr til mdl. Dvs. hvis man ikke tanker flere penge på, mister man retten til at bruge det produkt man har betalt 79 kr til, hvilket igen vil sige at man bliver snydt. Det er ikke i orden, og jeg kan vanskeligt forestille mig at det kan være lovligt! PS! Endvidere er deres forbrugsoversigt 48 timer! bagefter i opdatering, så man kan tro der er flere penge tilbage, men lige pludselig bliver systemet opdateret og "hovsa" - nu mangler der penge på kontoen. Det er meget svært at overskue/gennemskue, vi har 3 mobiler tilmeldt dertil..
Nu kan jeg se der er mange utilfredse kunder! Må jeg så som kunde med tre numre lige skyde ind at der aldrig har været problemer.
Et nummer bliver brugt i udlandet de seks måneder af året - aldrig problemer og jeg har været kunde næsten siden starten. Det handler vel ikke om fejlbetjening.
Havde ADSL hos dem via fastnetlinie (datalinie), men der var mange problemer og mange udfald på linien. Efter overgang til DanskNet er alle udfald forsvundet. De solgte mig en 4 Mbit opkobling, men nedjusterede linien til 2 Mbit uden min viden med samme månedlige betaling. De indrømmede i en mail, at de ind imellem havde haft store problemer, og jeg fik en række pæne undskyldninger, men dog uden at linien blev mere stabil.
Prismæssigt ligger de desuden i den dyre ende - vel nok fordi det er et datterselskab af TDC. Det største problem var dog, at alt for mange sagsbehandlere ikke anede, hvad de andre kollegaer havde lovet og ordnet for at gøre mig tilfreds. Den ene dag blev jeg lovet en løsning, som en anden medarbejder ændrede på et par dage efter. For mange kokke fordærver maden.
Jeg flyttede samtidig mine mobiltelefoner, som jeg ellers var udmærket tilfreds med, men fandt ud af at man også betaler en alt for høj pris for den gode service. Er nu kunde i Lebara og har fået halveret mine telefonudgifter. Synd at Telmore blev købt af TDC.
Jeg har haft 2 abb. hos telmore i et par år, og været tilfreds det meste af tiden. Men for ca. 3/4 år siden bestilte vi en ny mobil og den slukkede og tændte indimellem lidt sjovt, men det går jo nok tænkte jeg, indtil den tændte og derefter slukkede for lyset, altså sort mobil. Jeg sendte den ind til rep. Uden at modtage en lånemobil. Så jeg købte en billig mobil uden abb.
Efter 14 dagen kom mobilen retur, med nøjagtig den samme fejl.
lige så snart jeg tændte den gik der 2 sek. og så var der sort mobil. Ringede en gang til og sendte den til rep for 2 gang, stadig uden tilbud om lånemobil. Modtager efter lidt mere end 14 dage igen mobilen med samme fejl een gang til. Brokker mig og skal så for 3 gang sende den ind, med lovning på kun en uges ventetid, der gik så 10 dage hvorefter jeg ringede, og nu vile de lige så snart se på den.
Jeg venter stadig.
Og bestiller en ny fra et andet selskab.
Telmore indenlands er ok, men udnelands telefoni kan være et problem, ligesom supporten sjældent kan give en forklaring på problemer i udlandsforbindelsen - er lidt for hurtig til at "sende bolden videre til udenlandske selskaber". TDC var endda behjælpelig med at finde enkelte af fejlene!
Min mand og jeg har været kunde hos Telmore i en del år. Har ingen kritik, fungerer bare og har top dækning i hele landet. Har tilmeldt mig Telmore til Telmore, og opfordrer min familie og venner til at blive kunde, ikke kun pga. Telmore til Telmore, men simpelthen fordi deres koncept fungerer super godt.
Telmore er det bedste selskab jeg har prøvet, og jeg har snart prøvet en del. Det er hos dem min regning bliver lavest og jeg plejer aldrig at have problemer.
Lige pt er jeg hos Telia pga af en mobil jeg godt ville prøve, som de havde, men jeg har så også skyndt mig at bede Telmore om at opsige mit Telia abonnement, så snart det udløber. Og jeg glæder mig til jeg er færdig med Telia. Så ind til nu er der ingen der kan slå Telmore af pinden hos mig.
Det er da helt urimeligt og uhørt, at man ikke kan komme igennem for at sætte penge ind på ens konto når der er brug for det. Ligeledes kan man ikke komme igennem pr. telefon for at videregive beskeden. Istedet risikere man at telefonen lukker og dette vil igen koste penge at få åbnet. Dette er ikke iorden. I må se at få gjort noget ved jeres server som vi tror er nede hele tiden. Få det bragt i orden så alle kunder kan være tilfredse.
Telmore har problemer med Microsoft brugere pt. Jeg har opsat Telmore som trustet site (som bekrevet på hjemmesiden) men lige meget hjælper det. Jeg kan ikke komme på mine sider og heller ikke i kontakt med Telmore da jeg bliver kastet af nettet inden jeg kan insende nogen som helst besked. Jeg føler mig rigtigt handicappet lige nu. Jeg har haft Telmore i mange år og været godt tilfreds mad alt, men lige på det sidste halter det.
Jeg er stor tilhænger af Telmore, som dækker mit behov. Det kunne være bedre mht. en ordenlig "betal og ring hvad du vil"-pakke. Men generelt set er de rigtigt gode. God sms/mms pakke, god kundeservice, god intern brugerside, informativ hjemmeside, osv.
Jeg giver dem 8 - Så er der plads til udvikling
Jeg har oplevet så meget bøvl med alle andre teleselskaber, men med Telmore er alt som det skal være. Klarhed i alle forhold og superhurtig support og service uanset om man ringer, mailer eller chatter med dem. Jeg ved godt at der er nogen der er en lille smule billigere, men det får mig ikke til at skifte.
Hele min familie er kunde hos telmore, og har været det igennem mange år... Medarbejderne er altid søde og rare, dygtige og meget hurtige til at betjene deres kunder. Bestiller du udenlandsk telefoni, fri sms eller meget andet, står der at det kan tage op til 24 timer, før det virker på din telefon. Men nej, det virker sku altid med det samme.... Det er genialt og bare rigtigt fedt! Hilsen de meget tilfredse kunder
Jeg og min kone har brugt Telmore i 7 år alt har fungeret perfekt, min kone har lige haft sin tlf. til rep. og fik en låne tlf. i ventetiden, så ingen problemer der, hvis jeg skal putte et enkelt hår i suppen, så fik hun i første omgang en forkert oplader til telefonen men det bleb rette på 2 dage.
Telemore er ikke altid lige hurtige!.
Mistede mit dankort, og "glemte" at ændre koderne hos telemore for automatisk optankning!, fik d. 08.10 besked om at kontoen var på kr. 44,89 men det er jo normalt, og da jeg har automatisk optankning tænkte jeg ikke mere over dette.
den 17.10.08 kl. 08:04 modtager jeg besked om at kontoen er overtrukket med kr. -93,44 det forstår jeg ikke! men logger på nettet og ser at jeg er pålagt et gebyr på kr. 50,00 -
Klokken 08:06 (altså 2 minutter senere) modtager jeg besked om at min konto nu har passeret kr. -50,00 og at jeg kan tanke via mobiltelefonen (hvorfor sender man ikke den inden man pålægger kontoen kr. 50,00 i gebyr???
Nå men jeg ringer til kundeservice og for at klage, men bliver overfuset af en medarbejder der! - altsammen er min skyld!
ja jeg er ikke fejlfri men jeg er kunde!.
Jeg beslutter mig for at klage ikke såmeget for de kr. 50,00, men mere for måden de "handler" sagerne på:
Der kommer en mail tilbage:
Kære Kunde.
Vi bekræfter at have modtaget din e-mail, som vil blive behandlet indenfor 5 hverdage.
**********************************
!!!!!! 5 hverdage for at svare på en mail!, det kalder jeg ikke hurtig respons eller hva´
PS. lad mig lige bemærke at jeg har været kunde hos telemore, siden firmaet startede - og min virksomheds medarbejder har firmatelefoner samme sted, så jeg må vel betegnes som en stor kunde - om kort tid kan telemore nok betegne mig som forhåndværende kunde.
Telmore leverer bare varen. Har haft Telmore gennem 3-4 år og jeg har aldrig oplevet et eneste problem. Nu er automatisk optankning sågar blevet gratis. Skulle jeg give Telmore karakteren 10 ville det kræve at opkaldsafgiften sænkes fra de eksisterende 25 øre til max 15 øre. Minuttaksten kan naturligvis også tåle et lille hak i nedadgående retning, men hvad angår service tror jeg det bliver svært at gøre det bedre.
Telmore gør alt det rigtige efter min mening. Især er deres kundeservice helt i top. Og alle priser og gebyrer er klart gennemskuelige. Hvis man ikke ringer særligt meget i mobiltelefon er det også uhyre billigt, idet man ikke betaler abonnement. Det koster mig ca. 25 kr. om måneden, alt inklusive (samtaler, SMS osv.).
Jeg har haft Telmore i omkring 2 år. Alt virker bare perfekt. De har en super god hjemmeside, hvor bla. forbruget vises meget overskueligt. Der er mange gode og praktiske muligheder med ens abonnement. Fx. børnebudget, udsvingskontrol, automatisk optankning osv. Taletid og SMS er også altid til rimelige priser. Kundeservice fungerer også fint, samt køb af nye telefoner. Jeg kan klart anbefale telmore til andre.
Del dine oplevelser og erfaringer med Telmore til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Telmore det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.