Torben Sangild
Stor venlighed, stor forståelse for folk med tandlægeskræk. En meget moderne klinik, der følger med tiden. Jeg er vældig tilfreds.
Eneste minus er at der kan være lidt udskiftning af de yngre tandlæger. Jeg har således haft tre forskellige. Men de har allesammen været både rare og yderst kompetente.
Jeg synes bestemt ikke at han er god hvis man er nervøs, og jeg bryder mig ikke om hans samlebåndsteknik, hvor han behandler to patienter ad gangen og vader frem og tilbage. Han virker distræt og er dårlig til at kommunikere - i hvert fald med mig. Og endelig er han ikke fulgt med tiden, men gør alt som i gamle dage, trods ny viden og teknologi.
Når det er sagt, så er han faktisk meget dygtig. Men efter 15 år hos ham, tog jeg mig sammen og skiftede, hvilket jeg er meget lettet over.
Jeg har oplevet så meget bøvl med alle andre teleselskaber, men med Telmore er alt som det skal være. Klarhed i alle forhold og superhurtig support og service uanset om man ringer, mailer eller chatter med dem. Jeg ved godt at der er nogen der er en lille smule billigere, men det får mig ikke til at skifte.
Telmore gør alt det rigtige efter min mening. Især er deres kundeservice helt i top. Og alle priser og gebyrer er klart gennemskuelige. Hvis man ikke ringer særligt meget i mobiltelefon er det også uhyre billigt, idet man ikke betaler abonnement. Det koster mig ca. 25 kr. om måneden, alt inklusive (samtaler, SMS osv.).