Tommy Pedersen
Telemore er ikke altid lige hurtige!.
Mistede mit dankort, og "glemte" at ændre koderne hos telemore for automatisk optankning!, fik d. 08.10 besked om at kontoen var på kr. 44,89 men det er jo normalt, og da jeg har automatisk optankning tænkte jeg ikke mere over dette.
den 17.10.08 kl. 08:04 modtager jeg besked om at kontoen er overtrukket med kr. -93,44 det forstår jeg ikke! men logger på nettet og ser at jeg er pålagt et gebyr på kr. 50,00 -
Klokken 08:06 (altså 2 minutter senere) modtager jeg besked om at min konto nu har passeret kr. -50,00 og at jeg kan tanke via mobiltelefonen (hvorfor sender man ikke den inden man pålægger kontoen kr. 50,00 i gebyr???
Nå men jeg ringer til kundeservice og for at klage, men bliver overfuset af en medarbejder der! - altsammen er min skyld!
ja jeg er ikke fejlfri men jeg er kunde!.
Jeg beslutter mig for at klage ikke såmeget for de kr. 50,00, men mere for måden de "handler" sagerne på:
Der kommer en mail tilbage:
Kære Kunde.
Vi bekræfter at have modtaget din e-mail, som vil blive behandlet indenfor 5 hverdage.
**********************************
!!!!!! 5 hverdage for at svare på en mail!, det kalder jeg ikke hurtig respons eller hva´
PS. lad mig lige bemærke at jeg har været kunde hos telemore, siden firmaet startede - og min virksomheds medarbejder har firmatelefoner samme sted, så jeg må vel betegnes som en stor kunde - om kort tid kan telemore nok betegne mig som forhåndværende kunde.