Jeff Jensen
49 år
Bogen er en sjov blanding af "gamle" historie, fra dengang i 90'erne, og gode råde til nutidens iværksættere. Alt sammen utrolig lærerigt. Jeg kan også godt lide måden, Martin skriver på - humoristisk, men samtidig utrolig seriøs.
Skal man sige noget negativt om bogen, så synes jeg, der er lidt for mange reklamer i den. Hvert kapital har sin egen reklame, og det får den til at lugte lidt for meget af "Her skal der tjenes penge". Det skal dog siges, hovedparten af reklamerne yderst relevante for en iværksætter.
Alt i alt, kan denne bog klart anbefales. Dette gælder også, hvis man ikke er iværksætter. Hvis man som jeg, er vokset om med 14.4 modem og Jubii, så vil man synes godt om de tilbageblikkene fra dengang. Køb den, læs den.
Vi var en torsdag aften omkring kl. 19 inde for at spise på McDonald's i Aabybro. Der var ikke mange mennesker i selve restauranten. Aldrig har jeg oplevet så dårlig betjening eller så beskidt en McD. Det flød med pommes fritter over alt på gulvet, samtlige borde var fedtede, og affaldsbeholderne var en mere end fulde. Betjeningen foregik ikke i nogen venlig tone. Vi fik fornemmelsen af, at vi ikke var særligt ønskede i restauranten. Vi har tidligere haft en ligende oplevelse samme sted, men dengang skrev vi det af, som de bare havde en dårlig dag. Men det har de åbenbart hverdag. Næste gang finder vi nok et andet sted omkring Aabybro.
Jeg fik foretaget en sikkerhedstest, da min bil skulle synes første gang. Man havde virkelig fornemmelse af, at alt blev testet grundigt. Dog kunne jeg godt tænke mig, at de fortalte lidt mere, havd de enkelte test gik ud på (derfor kun 8). Jeg er nemlig ikke den store bil nørd. Men jeg kan klart anbefale FDM Test og Bilsyn.