Teleselskab
Fra starten et særdeles godt selskab med hurtig service, simpel og billig taksering og uden abonnementbetaling og minimumsforbrug. Efter selskabet er ovetaget af Telenor er det kun gået ned ad bakke på alle områder. Service er elendig. Dækning er blevet ringere trods de så vidt jeg ved anvender samme net som de hele tiden har gjort. Priserne er blevet pakket ind i ugennemsigtige abonnementordninger og der er bl.a. indført minimumsforbrug.
I løbet at den sidste aug. og september måned har jeg været udsat for flere nedbrud. Jeg har været koblet af såvel i timer som dage, og det gælder såvel min telefon som internetforbindelse.
Naturligvis har jeg prøvet såvel at ringe til Bibob (du er nummer 16 i køen) som sendt mails, men bortset fra at jeg får et høfligst "Vi har modtaget din mail og vil komme tilbage...", er der ingenting sket.
Lige nu sidder jeg med en telefon, der har været afbrudt i 12 timer, og jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal stille op mere end hvad jeg har gjort.
Har været kunde ved Bibob i 1 år, de har den elendig kundeservice og de lader med at besvare mails så de kan trække gebyrer. Har prøvet at sætte mit nummer på standby, men det er åbenbart ikke muligt. Jeg har aldrig oplevet en så dårlig oplevelse, de er ligeglad med deres kunder!
Derudover er det umuligt at komme igennem via telefon, vil aldrig anbefale dette firma til andre. Deres dækning er virkelig 100 gange dårlige end de siger har oplevet utrolig mange gange jeg ikke har haft 3g selvom de siger der er op til 32 mbit, ALDRIG HAR DER VÆRET DET. Har en Samsung Galaxy note 2 så der er sku ikke noget galt med telefonen! De lyver og er urimelige.
De har den ene undskyld efter den anden. Håber folk tænker sig om, lad hver med at spare de 20 kr. mere om måneden for de skal nok finde ud af at få endnu mere ud af dig.
Jeg har været kunde fra dag 1. Har været godt tilfreds indtil en gang i sommer. Pludselig har jeg meget dårlig forbindelse på min bopæl og bliver jævnligt smidt helt af netværket. Har prøvet at kommunicere via e-mail, har 2 gange fået nogle vandede svar ca 8 dage efter spørgsmålet stilledes. Overgav mig så til en irriterende telefonkø med verdens værste melodi:( Fik en virkelig god samtale og også afklaret mit problem. Telenor har "rodet" med masterne med konsekvens for min bopæl. De vil ikke gøre noget ved det! Min venlige kundeservice anbefalede mig at skifte til et selskab som ikke bruger telenors net!!! Føler mig lidt taget ved næsen idag.......:/
Hold jer fra Bibob hvis i bor i Odense. Jeg skiftede til Bibob fra Cbb som jeg har haft fra de startede uden problemer. Cbb bruger Telenors net og da Bibob bruger samme net var mit regnestykke at det måtte være samme kvalitet men nej, der er mindst 5 dage om måneden der ikke er net, telefonforbindelsen er ret dårlig på min bopæl, steder som f.eks. Rosengårcentret kan jeg slet ikke få signal mere. Det skal nævnes at det er samme telefon og computer som da jeg brugte Cbb. Jeg synes det er påfaldende mistænksomt at når jeg går fra at betale minutpris hos Cbb hvor det hele virker til at købe en pakke hos Bibob der IKKE virker og de bruger samme net. Det virker som om at når kunden har betalt pakken så har man ingen interesse i at levere varen. Akkurat som Tidebus i Odense, de har vundet licitationen så hvorfor bekymre sig om busser til tiden.
Jeg synes det har været belastende med deres net. Ofte prøver folk at ringe til mig men de kan ikke få fat i mig fordi nettet svigter. Det samme sker med min kærestes telefon og min forældres telefon.
Og så kan nettet også ofte svigte midt i samtalen så det er også lidt belastende.
Men ellers hvis disse problemer blev løst vil det være perfekt selskab for deres.
Jeg håber at problemet vil blive løst.
Jeg har været med næsten fra start af og har aldrig haft grund til, at være utilfreds. Vi har nu to mobiltelefon abn., begge hos Bibob. Vi rejser meget over det meste af verden og har ikke oplevet, at forbindelse har svigtet. Vi nogle enkelte gange sendt spørgsmål til Bibob, og har hver gang fået hurtigt, godt og brugbare svar på vore henvendelser. Virkelig god service, som vi er meget tilfredse med. Vi kan derfor kun varmt anbefale dette selskab. Der kan måske findes noget der er lidt billigere, konkurrencen er jo hård over alt, men vi vil hellere holde fast i et selskab og et produkt vi er tilfredse med.
Fint selskab med overskuelige produkter til en billig pris.
Har dog desværre oplevet en meget ringe dækning på deres mobile bredbånd, hvilket til tider kan være ekstremt irriterende. Jeg bor i Roskilde, og har generelt problemer i hele byen. Har ladet mig fortælle, at det skyldes at Telenor er ved at opgradere deres net, hvilket vil tage nogle måneder. Kunne være rart, hvis nogen kunne bekræfte dette??!!
Jeg var én af de første BiBob-kunder og er blevet der siden. Fin service, lave priser og intet minimumsforbrug (relevant for mig).
Eneste minus er, at stifteren igen har solgt til et af de store selskaber (som det også skete med Telmore), men indtil videre har det vist ikke haft konsekvenser.
Jeg er lige skiftet fra Telmore til Bibob pga. dårlig dækning fra Telmore/TDC på min hjemadresse. Virker kanon med kraftig dækning. Jeg overvejer kraftigt at flytte hustandens andre 3 mobiler. Et minus er, at det koster 69 kr. for udenlandstelefoni, at kunne bruge mobilen i udlandet. Dette burde ikke koste noget.
Jeg var en af de første der skiftede til Bibob. Jeg synes det er fedt med de billige priser, men jeg synes ikke det er fedt med direktørens konstante eksponering i pressen. Det er som om han er i krig med alting hele tiden, og så skal man sidde og forsvare en person som man ikke kender, bare fordi man gerne vil have billige priser på sin telefoni. Så det er et lidt ambivalent forhold til Bibob, og efter at Telmore har kommet med gratis samtaler til andre Telmorekunder overvejer jeg kraftigt at skifte tilbage igen.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.