Anne G.
Ville give nul stjerner hvis dette var en mulighed.
Jeg kontaktede Dentalklinikken på Nørrebro, efter at jeg hos egen tandlæge havde fået besked om, at min retentionstråd bag fortænderne skulle udskiftes hos en specialtandlæge.
Jeg er altså på forhånd klar over, hvad jeg skal have lavet og kontakter Dentalklinikken for at høre, hvad det koster at få udskiftet tråden. Jeg informerer i telefonen meget tydeligt om, at jeg skal have taget den gamle tråd af og sat en ny tråd på. Jeg får oplyst, at dette koster 600 kr, og jeg bestiller en tid. Da jeg ligger i stolen, konstaterer tandlægen, at den gamle tråd skal ud og en ny skal sættes på (ja, det vidste jeg godt i forvejen), og at dette koster 3000 kr. Jeg fortæller, at jeg har fået en anden pris oplyst. Tandlægen beklager, at deres receptionist har misforstået, men vælger alligevel at opkræve mig 160 kr for de 2 minutter, jeg lå i stolen og spildte min tid. Kort fortalt ender jeg med at betale for Dentalklinikkens fejltagelse. Enormt uetisk forretningsmodel - kan kun fraråde alle at besøge Dentalklinikken. I øvrigt fik jeg lavet min tråd hos en anden tandlæge i København for 500 kr mindre.