Annemarie Andreasen

#1
Annemarie Andreasen
1 bedømmelse
07.11.2009

Rigtig rigtig dårlig kundeservice!

Direkte uforskammede til tider! Skulle have hjælp fordi nettet ikke fungerede efter jeg var flyttet. Første gang jeg ringer ind, hører jeg intet fra ham der skulle komme.. Så ringer jeg igen, også ringer han, og spørger han mig rent faktisk om, hvorfor jeg bliver ved med at ringe derind og spilder hans tid?! Undskyld mig, men er han der ikke for at hjælpe, når lortet ikke fungerer??

Fik ham så endelig til at komme forbi og ordne det, men havde det ikke været for min kæreste, så havde jeg opsagt abonnementet lige på stedet.. Hvad bilder manden sig egentlig ind?

Andre gange hvor jeg har haft bøvl, sidder de nærmest og gaber i tlf'en og lyder som om de er ved at falde i søvn..

Sikke en service!

Da jeg skulle skifte fra fuldpakken til grundpakken, spørger damen mig i tlf'en om, om jeg er derfra hvor de har fået brev om, at det er gratis at skifte? Nej det mente jeg da ikke... Jeg fik skiftet, og hvad lå der så i postkassen efter en uges tid?

En regning på 299 kr eller 399 kr for skiftet, jeg kan ikke lige huske beløbet, men det er heller ikke pointen.. Tak siger jeg bare.. Jeg fik også at vide, at fordi jeg lige skulle til at betale 3 mdr forud, så ville de automatisk sende nogen af pengene retur, men dem har jeg endnu ikke set nogen af..

Jeg ved godt de er billige, men helt ærligt altså..