Teleselskab
Efter gentagne gange sat sideb d.21.dec og det ikke fungeret og haft ringet helt ud over helt uacceptable behandling det gentagne går iudu så ingen tv og fastnet telfin hvilket jeg betaler og man ber om at skal blive 8 tm for at vente på entek ikker Yousess ansatte oplyser ellers at de vil skrive til teknikker at begrænse tidsmæssigt da man ikke kan foræange at folk kansidde hjemme i 8 timer
D.28 blev aftalt teknikker komme kl.8.33 kom ingen måtte ringe igenefter gentagnr gange nu oplyser den unge Yoysee i tæfat ddr vil komme en kl.16.00 der kom ingen jeg sat hjemne1hel dag hjemne det samme igen erde igangmed d.d.
2 gode råd.
Brug ikke YouSee eller et andet TDC selskab.
Hvis du alligevel gør det, så omlæg din kortbetaling til at YouSee sender en regning pr e-mail, som du så kan betale, hvis den korrekt.
YouSee fakturerer nemlig fortsat, også selvom de har nedlagt dit abonnement.
Det har jeg netop oplevet. Dette er ulovligt.
[..]
Jeg er meget tilfreds med mit abbonement ved yousee, som jeg nu har haft i løbet af 2 år. Den eneste gang jeg havde problemer var i går, hvor en meget venlig medarbejder ved Navn Mikkel ringede til mig og besvarede mit spørgsmål, så mit internet var oppe at køre med det samme igen. Derfor er jeg meget tilfreds med deres kundeservice
Hvis jeh kunne give 0 stjerner havde jeg gjort det.
Jeg kan godt forstå at YouSee vælger at fjerne det felt med anmeldelser på deres Facebook-side, efter den værste oplevelse jeg har gennemgået som kunde hos YouSee som har stået på siden juni måned, ja 8 måneder har det nu stået på at YouSee har formået at lave fejl i regningerne hver evig eneste måned og jeg har ringet ind hver måned og haft diskussioner på mellem cirka 30 og 60 minutter pr gang plus al den tid jeg har brug på at finde bevis på min konto for at jeg har indbetalt for meget til dem fordi de sender dobbelt regninger og rykker selvom det er dem der skylder mig penge. Det er super flot at det kan lade sig gøre at sende rykkere til en kunde der fra dag 1 af har været i overbetaling. Og imponerende at kundeservice hver måned fortæller mig efter længe diskussioner at de godt kan se at det er deres fejl og at fejlen vil nu være rettet for igen måneden efter at skulle igennem samme mølle. Jeg er målløs og jeg har aldrig oplevet så dårlig behandling som kunde! Får man en undskyldning eller kompensation eller bare at de retter fejlen? Neeeeej de fortsætter med at sende rykker og inkassovarsel. Pinligt!!!!
Jeg er ked af igen at have oplevet you see dårlige forretnings metoder. Denne gang er jeg godt nok blevet snydt.
Først bliver jeg ringet op af en sælger, som vil sælge produkt you see box, og jeg er ikke interesseret. Måske min gamle mor.
Sælger ringer tilbage, og jeg fortæller, at min mor ikke er interesseret i box til 99 kroner om måneden. Sælger kan ikke gøre noget ved dette, fordi min mors boligforening ikke har en specelaftale. Så sagen lukkes her.
Ugen efter ringer den samme sælger mig op igen og fortæller at de har kampagne uge og alle for box til 39 kroner måned. Jeg får lavet en aftale og box bliver tilsendt.. Men opdager at det hele bare er løgn. Det koster 99 kroner måned. You see ved ikke, hvem jeg har talt med foruden et fornavn og fortæller mig, at den aftale kender de ikke noget til. Sælger har vist også glemt at fortælle at det også koster 99 kroner i oprettelse. Ja snydt igen. Tænk at sådanne forretnings metoder er tilladt i Danmark.
Elendig kundeservice, om man ringer skriver på fb eller via kontaktformularer. Er der intet specifikt og konkret svar, så man når ikke at opsige i de 14 dages retur ret periode. Da de bare sylter en, så svært burde det ikke være at følge en fejlmelding til måls.
Lad vær med at lov noget i alligevel ikke kan holde, jeg sidder stadig med et produkt jeg ikke kan bruge og som ikke fungere. Og elendig service eller ikke eksisterende service.
Jeg vil aldrig anbefale nogen at vælge yousee, jeg er selv SÅå ked af jeg valgte dem.
Under flytning har vi oplevet elendig service og mangelfuld sammenhæng mellem kundeservice og indsats fra YouSees side.
Vi blev lovet en fortsat internethastighed på 100/20 mb/s, og det vises også af og til på forskellige internetmålingssider.
Men den virkelige effekt er langt under 1 mb/s upload og ustabile downloads i det modsatte rum, der resulterer i besvær ved buffering af simple videoer!
YouSee mener, at et kanalskifte er godt nok, men det er afprøvet og den positive effekt varer maksimalt 1 dag.
Oveni fuckede YouSee adresseskiftet op, så vores netværk og tv egentlig ikke gik til den nye adresse.
Vi fik en regning på 799kr for tv-boksen, vi skulle sende retur, men YouSee sendte pakken til den gamle adresse. Atter fik vi en regning, efter vi var oppe og aflevere den personligt i det lokale storcenter.
Ringer man dem op er de enten gnavne eller de undlader at fuldføre, hvad de lover.
Dog fik vi hurtigt TV2 Zulu, da kundeservice endelig tog sig af det -_-"
Alt i alt en dårlig oplevelse, og jeg forestiller mig, at deres mobilservice er lige så skod som deres service og bredbånd.
Det skal dog siges, at TV-et står klart nu :)
Vi kigger efter bredbåndsalternativer.
Jeg har aldrig oplevet noget så dårligt, når yousee's ting ikke virker, så enten lyver de om at det virker eller også giver de kunden skylden.
Når man så får nok af den dårlige service som yousee ligger for dagen, så er de så frække at de sender rykkere på regninger som er betalt & totalt ignorere at man har opsagt det hele man har hos dem.
Hvis jeg var medarbejder hos yousee, så ville jeg være flov over at arbejde der, det ville helt sikkert ikke være noget man talte højt om, når man var til fest.
Alene tallene som fremgår fra de personer der opsiger deres ting hos yousee, så må de kunne se at de gør noget galt, det er typisk tegn at se yousee fejle, det er tegn på at de er blevet for store og ikke har kunderne i fokus mere.
Men jeg ved med mig selv, at hvis jeg modtager flere rykkere fra yousee på regninger som jeg har betalt, så har jeg fundet en glimrende advokat som gerne vil køre en sag imod yousee & i den forbindelse vil yousee blive politi anmeldt for forsøg på bedrageri/tyveri
Var så dum at få et tilbud fra [..] youSee butikken i Vejle. I.f.b. hermed fik han nogle oplysninger fra mig. Jeg valgte ikke at tage imod deres tilbud. Nu bliver jeg konstant chikaneret med sms'er og mails som går ud på at jeg skal give dem tilladelse til at opsige mit nuværende abonnement. De samme gælder for min kone og børnene. Selv efter flere forsøg men at få de stoppet forsætter de stadig.
De har ikke styr på deres regninger, og når man ringer ind, lover de at ordne det, men det gør de så alligevel ikke.
Vi opsagde dem og afleverede personligt deres udstyr i butikken, da jeg allerede en gang har oplevet at få en ubehagelig regning ind af døren på, at man ikke har betalt sit udstyr og ganske rigtigt denne gang fik jeg også en regning ind af døren på trods af at jeg så på, at manden noteret "afleveret fysisk i butik"
heldigvis gemte jeg kvitteteringen men tror de gør det bevidst, da ikke alle gemmer deres kvitteringer og de lige vil kunne svindle 4000 kroner ud af en kundes lomme. jeg er rystet.. plus de gav mig forkerte oplysninger og har nok haft dem i telefonen 10 gange inden det blev slettet.
Modtog en ny Sagem router som ikke virkede. Ventede i 4 timer og var nr. 30 i køen. Efter at have talt med en medarbejder som ikke kunne finde ud af det, blev jeg stillet videre til udvidet support. Igen lang ventetid ca. 1/2 time. Efter at have talt med en medarbejder blev jeg bedt om genstarte routeren, og så røg samtalen. Igen var jeg nr. 30 i køen og der er ingen direkte nummer til udvidet support, så jeg måtte vente igen til det blev min tur, for at blive stillet om til udvidet support. De kunne ikke løse problemet og jeg fik tilbudt en ny router igen.
Det er dårligste selskab ang. mobil. Har aldrig været ude for noget lignende. Skiftede fra 3 til yousee. Havde data nok i min mobil imens jeg var i udlandet alligevel kom der hver anden dag regninger ind på min mail, har en iPad som jeg brugte meget og er på 3 mobil. Der kom ingen ekstra regninger, vil anbefale 3 mobil
Jeg opsagde mit yousee og gik til 3 igen og 1 måned efter kom der en regning på 13 kr og ringede ind og spurgte hvad det var. Det kunne de ikke svare på, skal hermed sige de trækker bare pengene uden at skrive hvad det er og man får ikke noget af vide når man ringer ind kun en sludder for en sladder og oven i købet skal man vente mindst en time bare for at komme igennem [..].
Jeg har nu ventet 1 måned på at få bredbånd til at fungere på min adresse. Har været i telefonen med Yousee 5 gange og hver gang har de annulleret min ordre og tilføjet 1-2 ugers ventetid grundet forbindelsen skal åbnes på adressen. Er desværre bundet til at der kun kan bruges yousee i ejendommen...
Råder alle til at vælge noget andet da de ikke har styr på noget at det de laver og ventetiden kan være ulidelig.
Jeg havde bestilt bredbånd for 3 uger siden. Modtog mail om at mit modem var ankommet og jeg kunne sætte den til + aktiver den. Aldrig set skyggen af den.
Haft utallige opkald til support de sidste uger for at høre nærmere om det, og blot fået af vide det nok skulle komme inden for et par dage. Det er altså snart 2 uger siden nu- og intet ankommet.
På selve dagen hvor teknikker skulle ankomme, som aftalt for 14 dage siden. Dukker han slet ikke op. Jeg ringer igen til support, og får af vide han slet ikke har mit nummer. Som iøvrigt står angivet på yousee. Men han kunne evt. komme onsdag eller torsdag og se på det. Mit modem er heller ikke dukket op i løbet dagen.
Jeg vælger at stoppe det abo. som jeg heldigvis aldrig nåede at få hos Yousee. Det kan da kun volde problemer i fremtiden når man som ny kunde skal opleve dette allerede 3 uger inden man kan gøre nytte af det bestilte produkt.
Vil og kan aldrig nogensinde anbefale yousee som udbyder.
Flyt aldrig fastnet telefon til YouSee!
Vi havde en ordrebekræftelse med fastsat dato, vi har nu ventet yderligere en måned uden det er sket.
YouSee har lavet adskillige fejl (sender til forkert mailadresse, løfter som ikke bliver holdt) og kender tilsyneladende ikke arbejdsgangen ved nummerflytning og slet ikke hvordan deres systemer arbejder eller mangel på samme.
Man skal have rigtig god tid til at kontakte YouSee, mange lange telefonopkald, man bliver viderestilt til mange forskellige medarbejdere og kommunikationen går kun en vej - fra dig selv, man hører aldrig fra YouSee. Ingengang selvom de gentagne gange lover at sende en mail.
Der er stort set ingen, der kan svare konkret på dine spørgsmål, man bliver bare stilt videre til en ny medarbejder, som dog alle har vældig flinke.
Rgtig dårlig oplevelse! Fortjener -10 stjerner pga. flabede service [..] i telefon i dag. Vi havde lige betalt vores regning over 2400 kr. som kraeves hver 3. måned for hele pakken med i-net, to mobiler og fastnet pga. udlandsopkald. Så få min mand en e-mail om at hans opsigelse af telefon (ikke naermere oplyst, hvilken nummer det handler om) blev bekraeftet?... Og det efter der i forvejen var en stor del bøvl med at skifte vores abonnement over til dem, fordi de havde såååå godt et tilbud til os. Det lyd også fint nok, men det eneste som virkelig godt fungerer er at de sender regninger ud... gerne også rykker selvom der allerede er betalt. Nu er altså vores fastnet spaerret pga. deres fejl. Og vi vil helst med det samme flytte tilbage til DLG, som var en smule dyrere under stregen, men ikke så besvaerligt og havde fortjent at deres medarbejder kaldes "service personale" [..].
Har betalt 1214 kroner for at få installeret en 100/20 hastighed via deres servicetekniker. Denne op satte blot en trådløs router som efterfølgende KUN kunne levere en hastighed på 30. Efter mere end 5 ugers gentagende klager fik jeg blot sendt en 10 meter lednings-kabel så nu kan jeg få den aftalte/bestilte/betalte hastighed med en løs ledning liggende henover gulvet.
De er bedøvende ligeglade med den manglende installation.
De siger de kun levere trådløs men vil da gerne sende mig en NY tekniker som kan lave installationen med kabelopsætning – naturligvis for min regning IGEN – selv om det var hvad den første skulle havde gjort.
Det giver jo ingen mening. Ekstrem dårlig kundeservice og håndtering af berettet REKLAMATION.
Ekspeditionstid er alt for lang. 4-5 uger på mailhenvendelser og meget lang ventetid i telefon. "Vi får for tiden mange kundehenvendelser..." er undskyldningen. Dette har snart varet i 4 mdr. Ansæt nogle flere medarbejdere.
Har utroligt rod i deres regnskaber og sender faktura på ting, der ikke passer.
Check regningen hver måned!
Deres Mobil Kundeservice er mega ringe! De skriver ikke tilbage som lovet, den ene kunderådgier siger det total modsatte af hvad dens kollega siger, og får en kunde at vide i telefonen af rådgiveren at "sådan er det bare" uden at uddybe dette svar, som var modsat det jeg fik i går, så gider jeg ikke Yousee længere, og lukker alle mine mobilabo. hos dem, og finder en selvskab der kan rådgive deres kunder mere proffesionelt, og med en smule respekt!
Vil opsige mit fastnet telefoni hos Onfone (nu Yousee). Fik besked på at sende udstyr tilbage til Onfone, 8310 Tranbjerg. Jeg bor i København. Ville så aflevere det hos Yousee i København da de har overtaget Onfone. Udstyret er over 5 år gammel. Samtidig tager de 50 kr. for at jeg opsiger mit fastnettelefoni hos dem. Utrolig dårlig kundebehandling hos Onfone fastnet tlf. 69 13 83 00. Snakkede med en meget hjælpsom medarbejder hos Yousee da de har overtaget Onfone. Han prøvede at ringe til Onfone fastnet men fik den samme besked da Yousee øjensynlig ikke har overtaget Onfone fastnet.
Yousee's medarbejdere er næsten alle uduelige til deres job.
Telefonventetiden er alt for lang (mellem 20 og 40 minutter), hvis man overhovedet kommer igennem...
at jeg giver to stjerner i stedet for en - skyldes [..].
Tusind tak [..], du er din vægt værd i guld. Den eneste der er kompetent til dit arbejde, måtte yousee udskifte alle uduelige medarbejdere med sådan nogle som dig.
Har en mundtlig aftale, vedr. opsigelse og betaling, yousee sletter min konto oplysninger til betaling, så jeg ikke kommer til at betale yderligere.
Yousee fortsætter med trække endnu en betaling på 3 telefonabonnementer, og da mine oplysninger er slettet, får de ingen penge.
Har klaget og bedt dem om at lytte til vores samtale, som de oplyste blev optaget, men yousee kan ikke se nogen god årsag til at lytte til samtalen. Forlanger at jeg skal betale eller jeg skal klage...
Det er jo det jeg har gjort...
Kan kun fraråde at bruge yousee.
Siden vi overgik fra Dansk Kabeltv til YouSee har der været mange problemer med modtagelse af mails.
Min mailadresse kalder de for foreningsmail, hvad det så skal betyde, da jeg ikke er medlem af nogen forening.
Jeg bruger Microsoft Outlook 2010. YouSee påstår der er fejl i mit Outlook når jeg kontakter dem. Efter et par dag uden at jeg har foretaget mig noget kommer de manglende mails.
YouSee er dog nu begyndt at meddele på deres hjemmeside når der er problemer med mails. Man kan ikke se historikken, så man kan se, hvor slemt det står til.
Jeg har spurgt You See hvorfor det trådløse modem ikke virker optimalt, skal genstartes meget ofte. Der er for langt i mellem pc og modem siger You See, men der er bare den krølle på historien at med Stofa har det kørt perfekt, placeringen af modem og pc er den samme i dag som den gang med Stofa.
Findes der en løsning?
Først og fremmest:
Yousee leverer IKKE det produkt der fremhæves som det af de vigtigste usp'er i deres markedsføring.
Deres webtv fungerer IKKE på Mac computere og har ikke fungeret siden november 2012.
Gentagne henvendelser til Yousee via henholdsvis Facebook og deres officielle klageformular har kun affødt yderligere frustrationer eftersom feedback tilsyneladende varetages af studerende unden nogen form for teknisk eller produktrelateret viden.
YouSee sender i dag kl. 16:21 en mail hvori der står at jeg har en telefonregning til telaling. Jeg logger ind på "Mit YouSee" og henter regningen som er flatrate betaling for august måned. Betalingsfristen er 15-07-2013 ALTSÅ I DAG. 100 Kr. i gebyr hvis regningen ikke er betalt rettidigt.
YouSee har rigtig styr på det, der har ikke andet end været problemer siden vi blev flyttet fra Dansk Kabel TV. Og i den forbindelse var det ikkemuligt at sende mail, samt bruge ip telefoni i flere dage.
Tidlige var det fællesantenne signalet der ikke virkede, før nogen af cheferne overtog sagen efter mange klager. Umuligt at se analog tv. Digital tv virkede slet ikke, men betalte i mange måneder for TV. Jeg var nød til at købe en DVB-T antenne for at kunne se tv.
Alt i alt - YouSee er gode (faktisk lynhurtige) til at sende regninger, hvorimod alt andet halter.
Har aldrig oplevet så dårlig service som ved yousee. Kan ikke anbefale yousee til nogle. Internet går ned flere gange om dagen, og det kan tage op til en halv time før man får det startede op. TV et går flere gange om ugen i sort og det eneste man får af vide af yousee er at de ikke ved hvad der er galt og at de ikke ved hvad de skal gøre ved det. Så det er er bare synd at jeg skal kæmpe hver dag for at få mit internet til at køre og for at kunne se TV
Fik yousee for en del år siden i forbindelse med flytning og skulle betale for at den tidligere lejer havde fået lukket sit tv ok den bed jeg så i mig men nu er jeg lige flyttet igen og gæt hvad yousee ville have penge for endnu en gang, gider ikke blive ved så nu er jeg skiftet til fullrate og har set lyset tvivler på jeg nogensinde for yousee igen efter det svindelnummer...
Bliver desværre nød til at give en enkelt stjerne selvom jeg ville give 0..
Min mormor flytter på Plejecenteret Sølund 27/12-2011 og vi havde i god tid 14 dage før bestilt så der var tv signal i hendes bolig, og forventede dette.
Da vi flyttede hende ind satte jeg den nye fladskærm op og lavede aflastning af antennekabel således ingen ville kunne hive i kablet. Det blev sat med strips og lagt ind i kabelkasser på væggen.
Det viste sig at der ikke var noget signal, og jeg måtte vente til efter nytår.. resultat ingen tv i nytåret.. 3 januar modtager vi forudbetaling jan-feb-marts samt oprettelse ialt 1084,- som jeg dog ikke vil betale før der er leveret signal.
Jeg ringer og meddeler dette, men det virker ikke som den store service.. mere som en robotmand der kan sige 2-3 ugers ventetid på tekniker hvilket jeg er utilfreds med. Det bliver bestilt.. efter en uge ringer jeg igen, da mormor er utilfreds med ikke at kunne se tv.. her oplyser kundeservice, at der har været tekniker, men hun var ikke hjemme... jeg siger det er løgn, og oplyser at hun er på et plejehjem og der altid er personale..
Han fortæller så at der vil komme en ny tekniker derud... og der godt kan gå et par dage.. jeg spørger hvornår, og han siger der vil gå op til 14 dage.. dette vil jeg ikke acceptere.. og det ender med at jeg får presset mit krav igennem. Teknikeren kommer ekspres uden ekstra gebyr.
Efter 3 dage ringer plejehjemmet, og siger der står en mand fra YouSee, og jeg får ham i røret. Han fortæller at min mormor er koblet på og jeg bare skal indstille kanalerne. Jeg kører ind og installerer kanalerne. Vi er i februar og jeg betaler regningen på 1084,- over netbank. I løbet af marts er der kommet flere breve fra YouSee som ikke er åbnet, og jeg får dem alle stukket i hånden slutningen af marts på plejehjemmet.
Jeg konstaterer at der ingen tv kanaler er længere på tv'et og kan se i brevene at der ikke er betalt for jan-feb-marts+oprettelse. Jeg bliver arrig og kan ikke gøre noget før dagen efter.. Her får jeg af vide at der ikke er betalt og det er sendt til inkasso.
Jeg spørger hvad der skyldes og får af vide at der nu skyldes 1166,- og det er for jan-feb-marts+oprettelse og det oplyser jeg er betalt i 16 februar. Hende i kundeservice siger at hun godt kan se at der er betalt 1084,- men det jo ikke er det hele beløb. Jeg spørger hvorfor der skal betales så meget ekstra og får af vide at der stadig skyldes for jan-feb-marts+oprettelse. Hvad har jeg så betalt 1084,- for?? hun svarer at det er for jan-feb-marts+oprettelse og nu fatter jeg ingenting.
Så siger hun at hun lige skal snakke med en anden.. hun kommer tilbage og fortæller at mormor er oprettet Ryesgade 20, men også i deres system Ryesgade 20A, og således er hun koblet på 2 adresser men kun med et teknikerbesøg, trods at de opkræver 2 oprettelser.. totalt fusk.. hun vil så fjerne den ene adresse og jeg skal se bort fra rykkerne.
Angående de manglende tv-kanaler, så må jeg ringe til fejlservice for hun oplyser at de ikke har nået at lukke for kanalerne. Samtidig for jeg af vide at vi selv hæfter for teknikerbesøg, hvis fejlen ligger efter antennestikket i væggen.
Efter 4 dage kommer teknikeren uanmeldt på plejehjemmet som ringer til mig, og jeg taler med ham i røret. Han oplyser mig om at han lige har undersøgt signalet og antennestikket i væggen ikke har signal, men at mormor ikke var koblet på ude i skabet. Han vil nu gå i kælderen og lede efter fejlen og ringe tilbage om et kvarter.
Der går 2½ time og desværre var jeg på arbejde og ikke kunne tage til plejehjemmet. Men så ringer der en tekniker og spørger om jeg er hjemme.. jeg undrer mig og fortæller at der var en anden tekniker der var der og som ville ringe efter et kvarter.. han siger så at han er kørt hjem, da han ikke kunne finde fejlen, så nu kører han hen og ordner det..
Efter en halvtime ringer han og siger at nu er der kanaler, men bare ikke på tv'et fordi antennestikket i fjernsynet (som er helt nyt) er i stykker.. jeg undrer mig over dette problem.. og han udlægger det som om at det var tv'et der havde problemet, men jeg fortæller at den anden tekniker havde fundet ud af at signalet i væggen var væk, så han indrømmede at det var rigtigt, men han havde koblet mormors bolig på ude i skabet så virkede det i væggen.
Jeg ville selv kigge på resten omkring tv'et, så han kørte igen.. Jeg kunne konstatere at midterbenet i antennestikket i det nye tv, var flået ud med formentlig en spidstang og det var ikke gjort af personalet eller mormor..... sååå.. det er jo svært at bevise, selvom jeg godt er klar over hvordan og hvorfor det skete.. så mormors fjernsyn skulle have nyt antenneprint og udskiftning.. 2800,- så tak for det åndsvage YouSee!
Ved godt det blev en lang smører.. men det er altså hele historien...
Har netop idag fået yousee er mildest talt skuffet. TV2 film kan yousee heller ikke forhandle med så det kan man IKKE se hos yousee. Man kan heller ikke se kanal københavn. Jeg kan kun have 1 tv i husstanden da signalet er for dårligt til at kunne dække mere end 1 tv digitalt. Jeg har måtte købe ekstra kabler samt signalboksdeler men nogle digitale kanaler flimrer stadig og skaber "firkanter" i billedet signalet kommer fra samme boks som vores tidligere distributør comx opsatte - men yousee kan åbenbart ikke det samme selvom de er dyrere. Hos kundeservice er medarbejderne da hjælpsomme og gør hvad de kan men det er jo begrænset hvad de kan hjælpe med når ledelsen hos yousee ikke formår at forhandle med tv selskaberne. Jeg vil klart i min bestyrelse forslå en hurtig ændring af denne mulighed da vi ikke i forvejen var informeret om at tv2 film var taget ud af yousee pakkerne. Elendigt jeg er dybt skuffet og håber at flere vil boycutte yousee som åbenbart har fået for stor en del af markedet til at de vil samarbejde. Langt under middel.
Jeg havde Yousee bredbånd for ca. 4 år siden, og var rigtig godt tilfreds med det. Jeg oplevede ikke nogle problemer som sådan med forbindelsen.
Men jeg fik aldrig YouSee Play, som de jo ellers reklamerede så meget for. Dem der sad i kundeservice, kunne simpelthen ikke finde ud af at få mig logget ind på det. Men det er også den eneste klage jeg har.
Har haft YouSee i 8 år og det har kun været nede i alt 3 dage det kører stabilt uden udfald. Det virker bare og så skal man huske på at YouSee nok er lidt dyrere end mange andre net udbydere, men når man ser på den samlede pakke fra YouSee med tv og net så er der ikke mange der kan gøre det billigere.
Yousee har forholdsvis god forbindelse når det er, men noget der trækker ned er alle de forbandende afbrud i internettet der konstant er. Tror i alt at det er sket 16 gange og ved det er noget inde hos Yousee, da alt andet er checket og endda udskiftet. Har en afbrydelse lige nu f.eks... Godt der er internet på min skole.
Advarsel mod YouSee, det er ikke til at komme ud af deres betalingssystem når først man har været kunde. Købte for 1½ år siden CAM kort og HD pakke til digital tv. Vi opsagde abonnement efter 6 mdr., men betaler stadig gebyr i dag på trods af gentagne henvendelser. [..], vil aldrig igen købe nogen form for produkter eller services hos YouSee (eller TDC)!
Jeg har i over et halvt år haft problemer med mit log in til bl.a. webmail og musik-play funktionen. Yousee lover hver gang at undersøge sagen, men vender ikke tilbage. Jeg har brugt timer (sic!) på support over telefonen, uden at de har løst problemet. Deres ventetider er altid urimeligt lange også uden for "rushhour" op til 40 minutter har jeg ventet på at komme igennem.
Jeg vil gerne advare alle om at tegne et abonnement hos YouSee. Jeg har haft et abonnement på en Selector-programpakke og det fungerede sådan set upåklageligt lige indtil jeg opsagde mit abonnement! Trods det at jeg meget hurtigt fik en skriftlig bekræftelse fra YouSee om at mit abonnement var ophørt, blev de ved med at sende mig regninger, rykkere etc. og hver gang jeg ringede ind til deres kundeservice, kom de med en masse dårlige undskyldninger om tekniske problemer, menneskelig fejl m.fl. og lovede mig at nu skulle det nok komme i orden.
Det er nu snart 2 år siden, at jeg opsagde mit abonnement og jeg har så sent som idag fået tilsendt et girokort fra YouSee. Det er åbenbart umuligt at komme til at tale med en overordnet eller sende en klage, og den person, der tilsyneladende har ansvaret, ringer aldrig tilbage.
Så hvis du tegner et abonnement hos YouSee, skal du være klar over, at du åbenbart aldrig slipper af med dem igen!
Jeg har ikke selv YouSee, men min kæreste har. Sammensætningen af kanaler virker mere optimal end hos mit eget selskab (ift. mine behov). Signalet har fungeret fint, når jeg har været der og jeg har ikke hørt ham klage over hverken service eller regninger - tværtimod. Hvad angår HD har jeg dog bemærket at der nogle gange kommer "hakker". Ved dog ikke hvor ofte det sker. Jeg ville gerne skifte til YouSee, men er bundet af min boligforening til et andet selskab.. øvøvøv.
Er godt osse ved at være træt af YouSee og deres kabeltv selvom jeg kun har været kunde i 2 måneder.
Arbejder om dagen så om aftenen/natten vil jeg sgu gerne se tv, men det er svært når signalet konstant forsvinder når klokken passerer midnat og mellem kl 9 og 12 om formiddagen.
Glæder mig godt nok til 2012, så det ikke YouSee der skal levere tv længere men Verdo istedet.
Kan kun advare mod You"NOT"See kabelttv.
Rigtig rigtig dårlig kundeservice!
Direkte uforskammede til tider! Skulle have hjælp fordi nettet ikke fungerede efter jeg var flyttet. Første gang jeg ringer ind, hører jeg intet fra ham der skulle komme.. Så ringer jeg igen, også ringer han, og spørger han mig rent faktisk om, hvorfor jeg bliver ved med at ringe derind og spilder hans tid?! Undskyld mig, men er han der ikke for at hjælpe, når lortet ikke fungerer??
Fik ham så endelig til at komme forbi og ordne det, men havde det ikke været for min kæreste, så havde jeg opsagt abonnementet lige på stedet.. Hvad bilder manden sig egentlig ind?
Andre gange hvor jeg har haft bøvl, sidder de nærmest og gaber i tlf'en og lyder som om de er ved at falde i søvn..
Sikke en service!
Da jeg skulle skifte fra fuldpakken til grundpakken, spørger damen mig i tlf'en om, om jeg er derfra hvor de har fået brev om, at det er gratis at skifte? Nej det mente jeg da ikke... Jeg fik skiftet, og hvad lå der så i postkassen efter en uges tid?
En regning på 299 kr eller 399 kr for skiftet, jeg kan ikke lige huske beløbet, men det er heller ikke pointen.. Tak siger jeg bare.. Jeg fik også at vide, at fordi jeg lige skulle til at betale 3 mdr forud, så ville de automatisk sende nogen af pengene retur, men dem har jeg endnu ikke set nogen af..
Jeg ved godt de er billige, men helt ærligt altså..
Deres hastighed er meget, meget dårlig. Vi betaler for en 12 Mbit/s forbindelse, når der er to computer på nettet bliver forbindelsen langsom. Man kan se at ens internet explore står og arbejde men der sker ikke noget. Andre gange kan det også ske når der kun er en computer tilsluttet internettet. Jeg har talte med en tekniker fra Yousee, der mente at det var vore computer der var for gamle, trods det at de er helt nye.
Jeg kan kun på det kraftigste fra råde nogen at bruge YouSee. Vi flytter vore forbindelse.
Vi havde ikke disse problemmer ved det tidligere selskab.
Egentlig er jeg ganske udmærket tilfreds med såvel bredbånd og digital tv med standardboks. Det virker rigtig godt, imidlertid er der visse forhold der kunnes forbedres: Tung papirgang (hvis man laver en mindre ændring i ens abonnement får man tilsendt et hav af breve/papirer), jeg oplever at fakturaer, rykkere og ordrebekræftelser sendes af sted i en lind strøm uafhængigt af ens henvendelse til YouSee. Rod med ordrebestilling, derudover har jeg også oplevet defekt programkort til kortlæser. Desuden er mig en gåde, at YouSee ikke offentligtgører status, hvilken tilstand det interne tekniske system har, såsom server etc. eksempelvis et grønt eller rødt symbol, det ville netop berolige kunder så de ikke behøver at fejlfinde i deres eget hjem.
Med hensyn til levering produktur og serviceydelser, den er svingende. Nogle gange er YouSee meget hurtige med at levere produkt og serviceydelse, dog andre gange tager de sig god tid.
Fremover vil jeg prøve HD tv og jeg er nu meget spændt på, hvordan dette kommer til at virke. Trods trængsler ender det nok med at man får super godt billed-kvalitet :-
I mellemtiden har implementering af HD tv vist sig sværere end først antaget. Altså det virker stadig ikke, nu er der gået én uges tid og har lige fået at vide at der går mindst én uge til før der er håb om at det virker.
Der er tre forhold der indtil videre har forhindret visning af blandt andet HD tv:
1) YouSees servere virker ikke, derfor kan opdatering til programkort ikke komme igennem til mig.
2) YouSee har oprettet ekstra kundenummer, det har afstedkommet 12 timers fejlfinding.
3) Jeg er nu prøvet ialt to programkort. Jeg kan konstatere at der byttet om på programkort, det vil med andre ord sige, at opdatering er sendt til det forkerte programkort endvidere er kort nr. to ved fejl slettet to timers efter modtagelse. Det fremgår således ikke længere i database at jeg har dette kort. Altså i mellemtiden er det frusterende at betale fuld pris for ikke produkt man ikke har nytte af, man burde med rette hurtig tilbydes refusion så man ikke behøver at rive sig selv i håret. Hvorom alting er, jeg har stadig mod på at dette til sidst lykkes :-D
Jeg kan på nuværende tidspunkt kun give YouSee karakter fire, for et produkt, der virker sjusket og lidt uprofessionelt.
Når de sælger Digital TV lover de et, men lever noget andet. Er netop kommet hjem efter ferie og alle mine digitale kanaler forsvundet.
Tekst TV virker meget dårligt, deres egne montør kender problemet, men har opgivet at gøre noget ved det. Først efter 6 mdr, 2 teknikker besøg og en ombytning af boks kom mit digitale tv til at virke.
Hold jer væk, de er så store på TV marked at de kan opføre sig som de vil.
Har været kunde ved Yousee i 2 år. Der har aldrig været problemer med hverken kabel tv eller nettet. Da vi startede op var der brug for tekniker, og han kom på dagen vi ringede fordi han var i nærheden! Derefter har det virket perfekt. Ingen forkerte regninger eller andet frustrerende. Har dog haft sendt en besked til dem om, at de ved en fejl havde faktureret mig et ny-oprettelsesgebyr efter en flytning - dette blev straks annulleret. Så jeg kan sagtens anbefale Yousee herfra.
Meget meget meget dårlig service...... Har prøvet at få min fastnet telefon fra tdc til yousee.. Jeg riger til yousee for at høre hvornår vores telefon er på deres net, jeg får afvide at jeg nu er kunde hos yousee og at jeg er på deres net nu, men at jeg selv skal ringe til tdc og opsige mit abonnement, hvilket jeg stillede mig meget undrende overfor, for vi havde jo fået afvide at yousee ville afmelde tdc, nå men jeg ringer så til tdc men får afvide af tdc, at hvis de lukker for telefonen, har vi ikke nogen telefonforbindelse for vi er ikke tilmeldt hos yousee!! jeg ringer igen til yousee og der får jeg en anden medarbejder, som fortæller at jeg slet ikke er tilmeldt... hvad fanden sker der for dem!!! Og der er altid problemer både med kabel tv, net og telefon.. Det er sku ik besværet værd.. Så nu er i ADVARET, HOLD JER VÆK!
Del dine oplevelser og erfaringer med YouSee til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give YouSee det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.