Søren Weiss

58 år, København NV

#5
Søren Weiss
5 bedømmelser
24.09.2013
1,0/10 1,0/10 1,0/10

Vi har handlet gennem firmaet Net2admin.dk og flere gange været i kontakt [..]. Der er aftalt og betalt 8890,- kr. i forhold til fremsendt faktura for 3 overvågningskameraer + 3 trådløse routere. Vi har betalt kr. 83,- for fragt og ventet længe på vores varer, men så fortæller [..], at han selv 12. august 2013 har været ved virksomheden, og aflevere en kasse med varer. Han ved ikke hvem han gav kassen til men han så en dame. Han har ikke fået kvittering hos nogen, og ingen kender noget til hans besøg. Vi tvivler derfor på om han har været der. Han erkender at det er hans fejl og at han glemte at få en kvittering. Og han vil skaffe os nyt udstyr, men kan ikke sige hvornår vi får de nye erstatningskameraer og routere, og han har forleden telefonisk afslået at tilbagebetale de 8890,- han modtog i juli. Vi har givet flere frister som ikke overholdes, og vi er nu gået til advokat for at få en dom, så vi kan få tilbagebetalt pengene før han eventuelt erklærer sit firma Net2admin konkurs. Han havde fremsendt et tilbud og faktura 20130432 og der er derfor bankoverført til hans konto [..], og ikke købt gennem hans hjemmeside. Pas derfor meget på med handel gennem dette firma!

#4
Søren Weiss
5 bedømmelser
15.06.2012
#3
Søren Weiss
5 bedømmelser
16.05.2012

Bliver desværre nød til at give en enkelt stjerne selvom jeg ville give 0..

Min mormor flytter på Plejecenteret Sølund 27/12-2011 og vi havde i god tid 14 dage før bestilt så der var tv signal i hendes bolig, og forventede dette.

Da vi flyttede hende ind satte jeg den nye fladskærm op og lavede aflastning af antennekabel således ingen ville kunne hive i kablet. Det blev sat med strips og lagt ind i kabelkasser på væggen.

Det viste sig at der ikke var noget signal, og jeg måtte vente til efter nytår.. resultat ingen tv i nytåret.. 3 januar modtager vi forudbetaling jan-feb-marts samt oprettelse ialt 1084,- som jeg dog ikke vil betale før der er leveret signal.

Jeg ringer og meddeler dette, men det virker ikke som den store service.. mere som en robotmand der kan sige 2-3 ugers ventetid på tekniker hvilket jeg er utilfreds med. Det bliver bestilt.. efter en uge ringer jeg igen, da mormor er utilfreds med ikke at kunne se tv.. her oplyser kundeservice, at der har været tekniker, men hun var ikke hjemme... jeg siger det er løgn, og oplyser at hun er på et plejehjem og der altid er personale..

Han fortæller så at der vil komme en ny tekniker derud... og der godt kan gå et par dage.. jeg spørger hvornår, og han siger der vil gå op til 14 dage.. dette vil jeg ikke acceptere.. og det ender med at jeg får presset mit krav igennem. Teknikeren kommer ekspres uden ekstra gebyr.

Efter 3 dage ringer plejehjemmet, og siger der står en mand fra YouSee, og jeg får ham i røret. Han fortæller at min mormor er koblet på og jeg bare skal indstille kanalerne. Jeg kører ind og installerer kanalerne. Vi er i februar og jeg betaler regningen på 1084,- over netbank. I løbet af marts er der kommet flere breve fra YouSee som ikke er åbnet, og jeg får dem alle stukket i hånden slutningen af marts på plejehjemmet.

Jeg konstaterer at der ingen tv kanaler er længere på tv'et og kan se i brevene at der ikke er betalt for jan-feb-marts+oprettelse. Jeg bliver arrig og kan ikke gøre noget før dagen efter.. Her får jeg af vide at der ikke er betalt og det er sendt til inkasso.

Jeg spørger hvad der skyldes og får af vide at der nu skyldes 1166,- og det er for jan-feb-marts+oprettelse og det oplyser jeg er betalt i 16 februar. Hende i kundeservice siger at hun godt kan se at der er betalt 1084,- men det jo ikke er det hele beløb. Jeg spørger hvorfor der skal betales så meget ekstra og får af vide at der stadig skyldes for jan-feb-marts+oprettelse. Hvad har jeg så betalt 1084,- for?? hun svarer at det er for jan-feb-marts+oprettelse og nu fatter jeg ingenting.

Så siger hun at hun lige skal snakke med en anden.. hun kommer tilbage og fortæller at mormor er oprettet Ryesgade 20, men også i deres system Ryesgade 20A, og således er hun koblet på 2 adresser men kun med et teknikerbesøg, trods at de opkræver 2 oprettelser.. totalt fusk.. hun vil så fjerne den ene adresse og jeg skal se bort fra rykkerne.

Angående de manglende tv-kanaler, så må jeg ringe til fejlservice for hun oplyser at de ikke har nået at lukke for kanalerne. Samtidig for jeg af vide at vi selv hæfter for teknikerbesøg, hvis fejlen ligger efter antennestikket i væggen.

Efter 4 dage kommer teknikeren uanmeldt på plejehjemmet som ringer til mig, og jeg taler med ham i røret. Han oplyser mig om at han lige har undersøgt signalet og antennestikket i væggen ikke har signal, men at mormor ikke var koblet på ude i skabet. Han vil nu gå i kælderen og lede efter fejlen og ringe tilbage om et kvarter.

Der går 2½ time og desværre var jeg på arbejde og ikke kunne tage til plejehjemmet. Men så ringer der en tekniker og spørger om jeg er hjemme.. jeg undrer mig og fortæller at der var en anden tekniker der var der og som ville ringe efter et kvarter.. han siger så at han er kørt hjem, da han ikke kunne finde fejlen, så nu kører han hen og ordner det..

Efter en halvtime ringer han og siger at nu er der kanaler, men bare ikke på tv'et fordi antennestikket i fjernsynet (som er helt nyt) er i stykker.. jeg undrer mig over dette problem.. og han udlægger det som om at det var tv'et der havde problemet, men jeg fortæller at den anden tekniker havde fundet ud af at signalet i væggen var væk, så han indrømmede at det var rigtigt, men han havde koblet mormors bolig på ude i skabet så virkede det i væggen.

Jeg ville selv kigge på resten omkring tv'et, så han kørte igen.. Jeg kunne konstatere at midterbenet i antennestikket i det nye tv, var flået ud med formentlig en spidstang og det var ikke gjort af personalet eller mormor..... sååå.. det er jo svært at bevise, selvom jeg godt er klar over hvordan og hvorfor det skete.. så mormors fjernsyn skulle have nyt antenneprint og udskiftning.. 2800,- så tak for det åndsvage YouSee!

Ved godt det blev en lang smører.. men det er altså hele historien...

#2
Søren Weiss
5 bedømmelser
16.05.2012

Som andre skriver kan jeg også kun give 1 stjerne, men ville gerne give ingen.. men det kan man desværre ikke. Plejecentret Sølund er under al kritik, og jeg har en mormor der bor der nu. Vi oplever at personalet ikke passer beboerne særligt godt, der mangler personlig hygiejne, mormor på 97 har fået skæg fordi ingen gider at tage en skraber og fjerne det. Hun får sjældent den mad vi har bestilt og betaler 3000,- for om måneden. I stedet køber personalet i stor stil bag min ryg som nærmeste pårørende proteindrik og fodrer hende med det, nogle dage 4-5 gange dagligt.. så kan hun ikke spise aftensmad, men får så lidt yoghurt i en tallerken i sin bolig, og holdes derfor væk fra fællesskabet i spisestuen. Flere regninger vælter ind fra apoteket på alle de kasser proteindrik der købes. Jeg har klaget over dette, men det fortsætter.. oplever at personalet selv spiser beboernes mad som de jo har betalt dyrt for.. endvidere er der en meget dårlig rengøring af selve boligen. Dagligt flyder det med brugt service og tudekopper der ikke bliver båret ud, men bare efterlades i boligen. Brugte bleer smides bare i åben skraldespand, og dette lugter i boligen. Ligeledes oplever vi at personalet hver gang de giver mormor proteindrik, så er sugerøret i noget plastic på kartonen. Dette plastic smides altid på gulvet og ikke ud på badeværelset i skraldespanden. Det er ikke min mormor der selv kan tage sugerøret ud på grund af gigt. Stedet virker ikke som et plejehjem, men bare et opbevaringssted.. Vi har et par gange oplevet at en fra personalet har sat sig med en enkelt tallerken mad, og 2 skeer, som man skiftevis mader 2 forskellige mennesker med.. fra samme tallerken mad.. virkelig dårlig moral og ydmygende overfor svage ældre der ikke kan sige fra.. endvidere opleves generelt en svag usynlig ledelse, og i aften og nattetimerne er der kun 4 personer til 6 afdelinger. Det betyder at en eller flere afdelinger med 15-20 beboere sagtens kan være forladt i en time, fordi personalet hjælper hinanden 2 ad gangen på de forskellige etager. Men det betyder også at de ældre kan falde, og brække et lårben og hvis det er åbent.. kan de forbløde uden at der kommer hjælp i tide. Juleaften 2011 kørte jeg mormor hjem, og oplevede at vente 35 minutter uden noget personale på afdelingen. Jeg vil kraftigt fraråde andre at overveje dette sted som bolig for dine kære... find et andet sted hvor holdning og indsats er helt anderledes!

#1
Søren Weiss
5 bedømmelser
10.09.2009

Aldrig igen !!!
September 2009 - Værelse 203.

Velkomstdrinken blev serveret på 2. dagen efter 3 henvendelser. Utiltalende arrogant hotelchef i receptionen. I Baren står der et skilt at man skal henvende sig i restauranten. Dartpile var blevet væk. Svimmingpoolen og sauna lukket med forskellige grunde - reperation og lovpligtigt eftersyn. Tjeneren kendte ikke den menu han serverede og glemte ustandselig dele af bestillingen. Værelserne fremstår med pletter og kraftig nedslidning. Hovedpuder lugtede surt. Der er ikke et skab, så man bor i en kuffert. Personale der ikke kunne forstå kritikken. Mange gæster var stærkt utilfredse. Det er et 1,5 stjerne hotel i pæne ydre omgivelser. Vi kommer ikke igen.