Jimi Knudsen

#3
Jimi Knudsen
3 bedømmelser
27.08.2012

Fik yousee for en del år siden i forbindelse med flytning og skulle betale for at den tidligere lejer havde fået lukket sit tv ok den bed jeg så i mig men nu er jeg lige flyttet igen og gæt hvad yousee ville have penge for endnu en gang, gider ikke blive ved så nu er jeg skiftet til fullrate og har set lyset tvivler på jeg nogensinde for yousee igen efter det svindelnummer...

#2
Jimi Knudsen
3 bedømmelser
10.09.2010

Har haft Telia i omkring 10 år og har aldrig haft bøvl. Det eneste der kan være lidt surt er deres ofte lange ventetid når man skal have afklaret et problem, men da det jo er gratis at ringe til netop disse numre er det begrænset, hvor meget det irriterer.

#1
Jimi Knudsen
3 bedømmelser
10.09.2010

Et fuldt helbredstjek på under et kvarter og ignorerede mine spørgsmål om min hovedpine. Ikke et sted jeg sætter mine ben igen.