William U.
Jeg havde bestilt bredbånd for 3 uger siden. Modtog mail om at mit modem var ankommet og jeg kunne sætte den til + aktiver den. Aldrig set skyggen af den.
Haft utallige opkald til support de sidste uger for at høre nærmere om det, og blot fået af vide det nok skulle komme inden for et par dage. Det er altså snart 2 uger siden nu- og intet ankommet.
På selve dagen hvor teknikker skulle ankomme, som aftalt for 14 dage siden. Dukker han slet ikke op. Jeg ringer igen til support, og får af vide han slet ikke har mit nummer. Som iøvrigt står angivet på yousee. Men han kunne evt. komme onsdag eller torsdag og se på det. Mit modem er heller ikke dukket op i løbet dagen.
Jeg vælger at stoppe det abo. som jeg heldigvis aldrig nåede at få hos Yousee. Det kan da kun volde problemer i fremtiden når man som ny kunde skal opleve dette allerede 3 uger inden man kan gøre nytte af det bestilte produkt.
Vil og kan aldrig nogensinde anbefale yousee som udbyder.