Helle Aistrup
Jeg vil gerne advare alle om at tegne et abonnement hos YouSee. Jeg har haft et abonnement på en Selector-programpakke og det fungerede sådan set upåklageligt lige indtil jeg opsagde mit abonnement! Trods det at jeg meget hurtigt fik en skriftlig bekræftelse fra YouSee om at mit abonnement var ophørt, blev de ved med at sende mig regninger, rykkere etc. og hver gang jeg ringede ind til deres kundeservice, kom de med en masse dårlige undskyldninger om tekniske problemer, menneskelig fejl m.fl. og lovede mig at nu skulle det nok komme i orden.
Det er nu snart 2 år siden, at jeg opsagde mit abonnement og jeg har så sent som idag fået tilsendt et girokort fra YouSee. Det er åbenbart umuligt at komme til at tale med en overordnet eller sende en klage, og den person, der tilsyneladende har ansvaret, ringer aldrig tilbage.
Så hvis du tegner et abonnement hos YouSee, skal du være klar over, at du åbenbart aldrig slipper af med dem igen!