Joakim Von Fauerkjaer

#1
Joakim Von Fauerkjaer
1 bedømmelse
05.08.2009

Egentlig er jeg ganske udmærket tilfreds med såvel bredbånd og digital tv med standardboks. Det virker rigtig godt, imidlertid er der visse forhold der kunnes forbedres: Tung papirgang (hvis man laver en mindre ændring i ens abonnement får man tilsendt et hav af breve/papirer), jeg oplever at fakturaer, rykkere og ordrebekræftelser sendes af sted i en lind strøm uafhængigt af ens henvendelse til YouSee. Rod med ordrebestilling, derudover har jeg også oplevet defekt programkort til kortlæser. Desuden er mig en gåde, at YouSee ikke offentligtgører status, hvilken tilstand det interne tekniske system har, såsom server etc. eksempelvis et grønt eller rødt symbol, det ville netop berolige kunder så de ikke behøver at fejlfinde i deres eget hjem.

Med hensyn til levering produktur og serviceydelser, den er svingende. Nogle gange er YouSee meget hurtige med at levere produkt og serviceydelse, dog andre gange tager de sig god tid.

Fremover vil jeg prøve HD tv og jeg er nu meget spændt på, hvordan dette kommer til at virke. Trods trængsler ender det nok med at man får super godt billed-kvalitet :-

I mellemtiden har implementering af HD tv vist sig sværere end først antaget. Altså det virker stadig ikke, nu er der gået én uges tid og har lige fået at vide at der går mindst én uge til før der er håb om at det virker.

Der er tre forhold der indtil videre har forhindret visning af blandt andet HD tv:

1) YouSees servere virker ikke, derfor kan opdatering til programkort ikke komme igennem til mig.

2) YouSee har oprettet ekstra kundenummer, det har afstedkommet 12 timers fejlfinding.

3) Jeg er nu prøvet ialt to programkort. Jeg kan konstatere at der byttet om på programkort, det vil med andre ord sige, at opdatering er sendt til det forkerte programkort endvidere er kort nr. to ved fejl slettet to timers efter modtagelse. Det fremgår således ikke længere i database at jeg har dette kort. Altså i mellemtiden er det frusterende at betale fuld pris for ikke produkt man ikke har nytte af, man burde med rette hurtig tilbydes refusion så man ikke behøver at rive sig selv i håret. Hvorom alting er, jeg har stadig mod på at dette til sidst lykkes :-D

Jeg kan på nuværende tidspunkt kun give YouSee karakter fire, for et produkt, der virker sjusket og lidt uprofessionelt.