Benny Christiansen

#1
Benny Christiansen
1 bedømmelse
24.06.2013
3

Som ny kunde blev vi 2-2-2013 lovet 4g trådløst internet ud fra hvor vi bor, samt mobilnumre. 4G kunne efterfølgende ikke lade sig gøre men kun 2G. Vi tilbageleverede udstyret 16-2-2013 og først efter 3 måneder og flere opringninger til 3 og rykkere fra 3 om manglende betaling (trods aftale at vi ikke skulle betale før der var styr på sagen) havde de stadig ikke registreret at vi havde tilbage leveret det. Vi fik mail 16-5-2013 om at sagen er afsluttet og der ville bliver hævet et beløb for telefonerne 1-6-2013 og vi intet skulle foretage os da vi er tilmeldt PBS. MEN nej. Nu kommer der en rykker d. 19-6-2013 om manglende betaling på telefonerne (1-5-2013) samt trussel om lukning af numrene. Jeg gennemgår regningerne kontra vores indbetalinger og kan konstatere at vi skylder 248,64 kr. selvom 3 kundeservice påstår det er 690 kr. Jeg sender en mail d. 19-6-2013 med regnskabet over indbetalinger og regninger fra 3 og modtager derefter en mail d. 24-6-2013 om at vi nu "kun" skylder 491 kr. da de have "glemt" at godtgøre internettet. Samtidig lukker de vores telefonnumre. Regnskabet passer stadig ikke så jeg skriver tilbage til 3. De åbner telefonerne igen samme dag men kræver stadig at vi indbetaler de beløb de påstår uden vi har set regnskab for deres beregning af det skyldige beløb. Jeg føler slet ikke 3 har styr på noget som helst. De lover og lover at bringe tingene i orden. Man må rykke og rykke uden der sker en skid. KAN SLET IKKE ANBEFALE 3 TIL NOGEN SOM HELST. HOLD JER VÆK.