Teleselskab
Nu har jeg lige læst alle kommentarerne og jeg tænker bare pis. Fuck, hvor dumt at jeg indgik i abonnoment med 3 før jeg lavede lidt research. Jeg har det samme problem som de fleste. Og nej, det er ikke blevet bedre med tiden.
Jeg laver aldrig sådanne nogle opslag medmindre, det har været den dårligste service jeg har oplevet til dagens dato.
Aldrig, ALDRIG, AAAAALDRIG køb 3's telefoner på afbetaling med abonnoment. De tager seriøst røven på jer. Jeg bliver ved med at spørge om den sidste regning, og de siger: "Jeps, det er den sidste". Så kommer der et kæmpe beløb, og man tænker, ja det passer meget godt. Så får man bare en ny efter 2 uger.
Alt i alt, hvis der er nogen, der læser dette, så fraråder jeg stærkt, at lave nogen form for aftale med 3. I kommer seriøst til at fortryde det, hvis i ikke gør.
Hjælp!! Jeg kan ikke komme ud af 3 mobil
Jeg har ringet og fået besked om at de ville opsige mit abonnement jeg har også e-mail dokumentation hvor jeg svarer på en mail og bekræfter at jeg opsiger mit abonnement.
3 slipper mig bare ikke de bliver ved med at sende mig en regning og jeg har ingen binding eller en gang et simkort. De sidste 2 mdr har jeg mistet 418kr til 3 mobil unden at jeg kan gøre noget pas på jer selv derude hvis i skal vælge mobil udbyder
3 mobil Danmark får Moon bevægelsen og Tongil Famillien til at ligne en bogklub!!
Top kundeservice Jeg har opleve en kundeservice hos 3 som jeg ikke har opleve hos de selvskaber jeg ellers har værre bredbånd kunde hos. Efter 2 år som mobil kunde hos 3 beslutte jeg mig for at blev bredbånd kunde hos dem også. Den 7 juni i år jeg bestille jeg så bredbånd hos dem det viste sig dog at forbindes ikke virke optimalt og efter 2 måneder hvor jeg selv havde forsøgt af løs problem ved af flytte ruter rundt i min lejlighed dog ude held. Forbindelsen var stadvæk mange lav eller også var der ikke nogle forbindes. Skriv jeg til kundeservice som skriv af de genre vil følge min forbindese et par dage for at se om de kunne afhjælpe. Jeg modtog efter et par dage en mail fra dem som overraske mig noget de kunne godt se forbindese ikke virke som de havde forvent det skulle og derfor vil de lad mig komme ud af min binde allerede nu ude afregne for de sidste 4 måneder. Jeg må værre ærlig og sige jeg ikke havde forvent det jeg havde minimum regne med af jeg skulle betal for at kom ud af bindening før tid 😊
Modtager pludselig inkassovarsler uden af have modtaget hverken regninger eller rykkere. Efter lang tids kontakt frem og tilbage bliver jeg bedt om at sende en mail. 3erhverv svarer ikke og skal påmindes om dette. Herefter er argumentet at jeg har haft TID NOK siden jeg modtog brevene (som jeg ikke har modtaget). Ironien er stor eftersom de selv trækker sagen ud i langdrag og ikke overholder deres egne svartider.
De ændrer gang på gang mening om hvor de har sendt brevene til. Da jeg beder om de specifikke adresser har de sendt dem til forkerte adresser på både min erhvervs og privatadresse. Alligevel fastholdes kravet. Jeg har åbenbart haft tid nok til at betale regninger som de sender til forkerte adresser i en sag hvor de trækker tiden og ikke besvare de mail de selv har bedt mig sende. Inkompetencen er urimeligt stor hos denne virksomhed. HOLD JER LANGT LANGT VÆK FRA 3!
De lovede mig en Iphone 6 i gave, som jeg kom til at betale for. De sagde jeg bandt mig for et år, men da jeg modtog et kopi af kontrakten, havde jeg bundet mig for 3 år. De fejl informerede mig om en del ting og tog 5 måneder om at skifte mit abonnement, så jeg stod med dobbelt regning. Selvom jeg skulle have et abonnement med billig tale i sverige og dk, takster de mig for udenlands samtaler i begge lande.
Erhvervskunder bliver lovet hurtigt og personlig betjening.
Selskabets sælgere lover at lave fuld overflytning af aktiviteter, og angiver at nu kan bl.a. bredbånd opstartes hos 3, uden at de har opsagt det gamle bredbånd.
Kundebetjening bliver ikke som lovet hurtigere, bliver tværtom omstillet til deres almindelige kundeservice og bredbåndsaftale i flere måneder må man bare selv æde, for 3 kan ikke og vil ikke opsige bredbåndsaftaler.
Efterfølgende som god erhvervskunde skal man ikke forvente service i form af f.eks. gode tilbud på udskiftning af telefoner, hvis disse går i stykker.
Vi har samlet hjemmetelefoni, 3 mobiler og internet hos 3. Før havde vi bredbånd via yousee og telefoni. vi sparer ca. 3700 kr om året.
Personalet i butikkerne er godt uddannet og hjælper med at finde den billigste løsning,
Hvis der er problemer med noget på nettet, klarer de det i telefonen mens man er i røret.
Kun ros til 3.
Jeg vil ikke komme med en lang udredning. Men bare advare om at "3" nok er det selvskab jeg har været mest utilfreds med.
Det vil være for omfattende at gå i detaljer med. Efter min mening er det når der er problemer man skal vurdere en virksomhed på dens måde at håndtere det. Og her dumper 3. Jeg vil ikke beskæftige mig mere med 3 kun sige:
Jeg kan i hvert fald ikke anbefale 3.
Jeg købte en Iphone 6 plus hos 3.dk, det er sidste gang at jeg og min familie har noget at gøre med 3.dk.
Jeg går ind i 3.dks butik på købmagergade, jeg spørger direkte til sælgeren, kan man få momsrefusion hos 3.dk (det er op til forretningerne selv om de vil gøre dette), jeg får lovning på at selvfølig kan jeg det, det har de prøvet mange gange før. Jeg køber dermed telefonen, det næste der sker er så at 3 kundeservice ikke ved hvad moms refusion er, de ved ikke hvem jeg skal tage kontakt til i 3.dk. Jeg kommer langt om længe (efter 3 månder) igennem til deres buisness kundeservice, her får jeg af vide at 3.dk desværre ikke udbetaler moms refusion. Endnu engang får jeg bekræftet at 3.dk ikke ved hvad moms refusion er, da jeg bliver henvist til Skat i lufthavnen (her får man stemplet sine regninger, hvilket jeg har gjort efter bogen, herefter udbetaler butikken momsen tilbage til kunden).
I mine øjne er dette falsk markedsføring, jeg spørger direkte til dette emne da jeg kommer ind i butikken, hvis man ikke ved hvad det er, så skal man svare dette. Jeg er blevet lovet moms refusion og køber dermed telefonen på falsk markedsføring.
Jeg vil til enhver tid fraråde alle jeg kender at handle med 3.dk igen, man ved aldrig hvad man bliver fortalt ved køb, og hvad der reelt set sker bagefter.
Verdens dårligste teleselskab. Min egen skyld, at jeg ikke har tjekket mit forbrug, og har haft revisoren til at betale mine regninger, så jeg ikke har opdaget, at jeg på 1 år har jeg betalt 30.000 kr. for 2 telefoner, som har haft et forkert abonnement, således at prisen for taletid er alt alt for høj - virkelig dårlig service, at 3 ikke har opdaget det, og forslået et andet abonnement!
Som ny kunde blev vi 2-2-2013 lovet 4g trådløst internet ud fra hvor vi bor, samt mobilnumre. 4G kunne efterfølgende ikke lade sig gøre men kun 2G. Vi tilbageleverede udstyret 16-2-2013 og først efter 3 måneder og flere opringninger til 3 og rykkere fra 3 om manglende betaling (trods aftale at vi ikke skulle betale før der var styr på sagen) havde de stadig ikke registreret at vi havde tilbage leveret det. Vi fik mail 16-5-2013 om at sagen er afsluttet og der ville bliver hævet et beløb for telefonerne 1-6-2013 og vi intet skulle foretage os da vi er tilmeldt PBS. MEN nej. Nu kommer der en rykker d. 19-6-2013 om manglende betaling på telefonerne (1-5-2013) samt trussel om lukning af numrene. Jeg gennemgår regningerne kontra vores indbetalinger og kan konstatere at vi skylder 248,64 kr. selvom 3 kundeservice påstår det er 690 kr. Jeg sender en mail d. 19-6-2013 med regnskabet over indbetalinger og regninger fra 3 og modtager derefter en mail d. 24-6-2013 om at vi nu "kun" skylder 491 kr. da de have "glemt" at godtgøre internettet. Samtidig lukker de vores telefonnumre. Regnskabet passer stadig ikke så jeg skriver tilbage til 3. De åbner telefonerne igen samme dag men kræver stadig at vi indbetaler de beløb de påstår uden vi har set regnskab for deres beregning af det skyldige beløb. Jeg føler slet ikke 3 har styr på noget som helst. De lover og lover at bringe tingene i orden. Man må rykke og rykke uden der sker en skid. KAN SLET IKKE ANBEFALE 3 TIL NOGEN SOM HELST. HOLD JER VÆK.
Har flytte fra Telia over til 3
På det oplyste pris hos 3 og tilbud var det en god pris
Så begynte problemerne.
Da Telia lukke og vi skulle bruge 3 virke det ikke. Prøve at ringe til 3
men de tager ikke telefor, før der er gået 45 min.
Fik da oplyst at jeg skulle køre tilbage i buktiken, da de havde lavet en fejl.
I buktikken oplyste at det var rigtig, men det var kun kunde service der kunne hjælpe, så ringer igen men venter nu kun 30 min før jeg kommer igemme.
Så 3 kunder service virker ikke nok for få folk eller er 3 lideglad med kunder
Elendig dækning. Mange nedbrud. Elendig service. Et dårligt valg!
I Danmark er der 4 mobiloperatører: TDC, Telenord, Telia og 3.
3 er selskabet med både dårligste dækning OG flest nedbrud. Dertil kan tillægges dårlig service. Jeg har været kunden der har holdt fast i mit abonnement i mere end 3 år. Dråben er nu flydt over - efter at have været i udlandet i et 3 måneder, hvor jeg ikke har brugt mit simkort men betalt for deres minimum abonnement, har 3 valgt at taksere mig 900 kr. om måneden for opkald foretaget til min telefonsvarer. Penge der ikke kan refunderes, inkluderes i mit forbrug, eller på anden måde gøre nogen gavb. 3 gav, igen, blot flabet og dårlig service.
Har netop skiftet til Telmore.
Var lige flyttet fra Telia, for at få et billigere abonnoment, så jeg valgte 3. Det skulle vise sig at være et MEGET dyrt valg. Hos Telia fik jeg oplyst at jeg brugte 10-11 timer pr. md. i taletid og min regning var aldrig over 335 kr pr md. så jeg aftalte hos 3 at jeg skulle have 10 timer fri tale og en eriksson x10 minipro, og fik oplyst at det ville koste 350 kr. pr md. i 6 md.
Jeg har endnu ikke haft en regning på under 690 kr. og sidste regning var på 1200 kr. selv om jeg kun har brugt 7 timer (har godt nok doneret penge til afrika for 150 kr.) men hvor bliver mine 10 timer fri tale af betaler for det? :-(
Så er flyttet tilbage til Telia fra næste måned, SÅ SKAL DER SPARES PENGE. (ved godt at telia ikke er billigst, men de har styr på regningerne og taletiden, og følger godt med prismæssigt).
3 har en elendig dækning her i Snekkersten, jeg skal bruge 10-15 min. stort set hver gang jeg skal ringe op, fordi der ingen netværk er, det gælder også for internetadgang, flere gange må man helt opgive.
Får man endelig forbindelse, falder man jævnligt ud og kan ikke høre den anden og omvendt. 3 gider ikke engang at lave en teknisk undersøgelse.
Alligevel fastholder de 30 dages opsigelse, på et ubrugeligt abonnement, der er absolut ingen service eller hjælp at hente når man ringer til 3, her bliver man stillet frem og tilbage mellem afdelingerne, med op til 15 min. ventetid mellem hver omstilling, man kan ikke få lov at tale med en ansvarlig chef.
Underligt at de tror de får noget ud af at opføre sig på denne måde, ved at fastholde og genere abonnenten i yderlige 30 dage.
Ja, så syntes jeg også at jeg lige vil kommentere. Selskabet er ok. Har haft det i flere år, men jeg syntes at deres priser er efterhånden lidt for høje. For høj fast pris (abb.), samtidig med at de skal have opringningsafgift selv om den ikke bliver taget. Top god dækning, også i Sverige.
Kørte sidste vinter hele vejen op til Norge og brugte den bl.a. som GPS og der var top dækning hele vejen, 3DK sagde selv fra da vi kørte ind i Norge, så vi kunne nå at lukke ned inden der kom dyre priser.
Har for kort tid siden fået en ekstra time gratis på abb. for næste måned, da der var nedbrud en arbejdsdag, og de gav det uden at jeg bad om det. Min datter har også abb. hos 3 og hun fik også besked om ekstra time i næste abb. Har inden for de sidste par måneder haft lidt små udfald under kørsel på Sjælland, men det er jo nok samme fejl som har spøgt, som vi har fået kompensation for.
Har for øvrigt altid fået god samtale med selskabet ved opringning, selv om jeg har ventet lidt nogle gange, men jeg tænker også altid at man skal tale til folk som man ønsker at de skal tale til en selv, så hvis du råber og skriger så forvent ikke den bedste behandling da det jo ikke er en computer, så selv om du får lidt småfejl kan man godt grine lidt af det (humor) så glider det let for alle parter.
Til sidst, konklusion: Lidt for dyrt abb., og oprigningsafgift for at være tidssvarende.
Obs. Forresten vil jeg lige tilføje at efter jeg skiftede tlf til smartmobil er jeg 2/3 på mobilt internet og 1/3 på kabel internet, køre ofte en hastighedstest og den ligger faktisk altid et sted mellem 2 og 6 mb/s er der noget andet selskab der har det og ikke har nogle problemer og ingen opringningsafgift og et månedsabb. på under 200 kr. ved fast abb. og mindst 5 timers fri tale + fri sms/mms så skrig højt, for så kunne det da godt være, at jeg vil skifte.
Obs. igen. bor i Vordingborg og kører mest Sjælland, Møn, Lollad og Falster.
Er ikke serviceminded, før man virkelig går dem på klingen. Havde en mobil der gik i stykker 3 gange med samme fejl, men de ville ikke give mig en ny, selvom det ifølge lovgivningen hedder sig at de skal. Men efter at kontakte en øvre chef kom der lidt skred i tingene, men det tog næsten 3 mdr. sammenlagt. Absolut ikke acceptabelt, når det er den eneste mobil man har og eneste kontakt til omverden. Kunne ikke få lånetelefon. Og så er deres regninger noget af det mest uigennemskuelige jeg længe har oplevet, og så er deres 3g net ikke det bedste dækkende, ihvertfald ikke hvor jeg bor, hvor jeg mistede forbindelsen mange gange, men har aldrig oplevet det med Telmore.
Jeg har været kunde hos 3 i over 4 år og er super tilfreds. Har både mobil og mobilt bredbånd. Var i Sverige i sommeren 2008 og der virkede både mobil og mit net perfekt - og uden ekstra omkostninger for at være udenfor DK. Har meget sjældent problemer med udfald på mobil og internet - og det på trods af at min bopæl befinder sig i yderzonen. Hos andre som bor i bedre dækningsområder har jeg aldrig oplevet problemer. 200 meter fra min egen bopæl er der fuld dækning på mit internet - så lidt øv jeg bor i et "hul", men det er jo ikke 3's fejl. Alt i alt super tilfreds med det hele. Regninger betales via PBS - der har aldrig været problemer - heller ikke mht. abonnementsændringer.
Jeg vil på det kraftigste advare alle mod at bruge dette selskab.
De har unormal dårlig (ingen) kundeservice, og er man først blevet kunde, kan man ikke komme ud af det igen.
Jeg har brugt timer på at få forklaring på mine fakturaer, og gennemgået dem over telefon med 3's "kundeservice", forsøgt at få en bekræftigelse på min opsigelse, men uden resultat.
Nu går jeg til Teleankestyrrelsen med min sag, men beder alle om at tænke sig en ekstra gang om før de skriver under hos 3. De har ikke gode intentioner.
-Tilbuddet er måske for godt til at være sandt..
Meget dårlig service.. Dobbelt regninger og den ene ved ikke hvad den anden gør i det selskab.. Er mega træt af det ikke er gået i orden med regningerne efter 4 mdr.. Har brugt timer på at afklare det med dem i tlf.. Trods det de siger at alle samtaler er båndet kan de ikke finde ud af at servicere folk ordentligt.
Ville afprøve 3's roste mobile bredbåndsforbindelse.
Da jeg har en holdning om at jeg gerne vil have samlet mine abonnementer hos et selskab, ja så ville jeg lige først tilmelde familiens mobiltelefoner til nummerflytning.
Men det var dog en omstændig procedure (læs gammeldags) som 3 anvender ang. nummerportering.
Opgav processen, oprettede mobiltelefoni hos M1, man underskriver her fuldmagten online med musen.
Har så oprettet bredbånd hos Oister som anvender 3's net.
Fik oprettet en trådløs internet forbindelse som skulle kunne virke i udlandet, hvilket den ikke gjorde. 3 er umulig at kommunikere med, de er ikke villige til at opsige abonnementet før bindings-perioden er udløbet på trods af at de ikke har leveret hvad de har lovet, så nu er jeg i 4 måneder tvunget til at betale 200 kr. om måneden for noget der ikke virker. Jeg er ked af jeg ikke fandt denne side før jeg meldte mig til. Ellers havde jeg bestemt ikke valgt dem. Hold jer væk fra 3. De aner ikke hvad kundeservice går ud på.
Jeg har nu haft 3 i omkring to måneder. De har stadig ikke flyttet mit nummer og jeg har ikke kunnet få kontakt til dem i næsten tre uger. Nu får jeg så en uopfordret mail om det, jeg har bedt dem om at ringe mig op om. Det er helt uacceptebabelt. Kender både kollegaer og venner som har droppet selskabet af samme grund.
Jeg er meget tilfreds med mit abonnement og den service jeg får hos 3.
Der er dog en ting, jeg ikke er tilfreds med, og det er, at jeg selv skal logge ind for at se fakturaen - på et system, der meget ofte går ned midt i processen. Andre teleselskaber vedhæfter fakturaen som en pdf-fil i bankens Betalingsservice.
Til gengæld har jeg aldrig oplevet, at jeg ikke har haft dækning på min tlf. uanset hvor jeg befinder mig og jeg har heller ikke oplevet alle de nedbrud, som min mand, der har abonnement hos Telenor, ofte oplever.
Jeg har tidligere benyttet 3 med deraf følgende problemer som de iøvrigt ikke har villet hjælpe med at få løst. Efter megen møje og besvær fandt jeg en løsning som i alt sin enkelthed bestod i at debrande deres usb moden. altså fjerne deres fejlbefængte firmware i modemmet. Deres software konfliktede med microsoft's outlook og activesync.
3 fik hele opskriften sat op på en let forståelig måde fra mig. Men ringer man idag til 3 vil de ikke videregive denne information til andre der har lignende problemer.
Det er iøvrigt ikke et enkeltstående tilfælde af deres elendige branding.
Jeg har set flere tilfælde af mobiltelefoner der kom til at fungere aldeles glimrende når blot der blev instaleret den originale software fra producenten.
Hvis ikke man er indstillet på at tage nogle gevaldige slagsmål, vil jeg anbefale at holde sig langt væk fra 3.
Jeg bruger idag http://ice.net/ og er meget tilfreds.
Jeg synes 3 har nogle gode services, og har ikke haft nogen problemer med selskabet som sådan. Dog er dækningen på Bornholm til tider MEGET dårlig (læs: elendig), og da det har stor indflydelse på min helhedsoplevelse, kan jeg ikke give højere end karakteren 5.
Desuden har jeg haft en del problemer med de 2 Sony Ericsson telefoner jeg har haft med 3 abbonement - men er dog i tvivl om, hvor meget man kan bebrejde selskabet for det.
Jeg har tidligere været kunde hos 3, og jeg har ikke haft haft nogle gode oplevelser hos dem. Der har ikke været andet en problemer og jeg har bestilte ikke meget andet end at hænge i røret til deres kundeservice. Jeg synes ikke om deres forretningsmetoder, og jeg synes ikke deres professionelle niveau lever op til deres reklamer og høje priser. Jeg er desuden også meget kritisk overfor deres branding af mobiltelefoner.
Del dine oplevelser og erfaringer med 3 til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give 3 det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.