Martin H.
Jeg købte en Iphone 6 plus hos 3.dk, det er sidste gang at jeg og min familie har noget at gøre med 3.dk.
Jeg går ind i 3.dks butik på købmagergade, jeg spørger direkte til sælgeren, kan man få momsrefusion hos 3.dk (det er op til forretningerne selv om de vil gøre dette), jeg får lovning på at selvfølig kan jeg det, det har de prøvet mange gange før. Jeg køber dermed telefonen, det næste der sker er så at 3 kundeservice ikke ved hvad moms refusion er, de ved ikke hvem jeg skal tage kontakt til i 3.dk. Jeg kommer langt om længe (efter 3 månder) igennem til deres buisness kundeservice, her får jeg af vide at 3.dk desværre ikke udbetaler moms refusion. Endnu engang får jeg bekræftet at 3.dk ikke ved hvad moms refusion er, da jeg bliver henvist til Skat i lufthavnen (her får man stemplet sine regninger, hvilket jeg har gjort efter bogen, herefter udbetaler butikken momsen tilbage til kunden).
I mine øjne er dette falsk markedsføring, jeg spørger direkte til dette emne da jeg kommer ind i butikken, hvis man ikke ved hvad det er, så skal man svare dette. Jeg er blevet lovet moms refusion og køber dermed telefonen på falsk markedsføring.
Jeg vil til enhver tid fraråde alle jeg kender at handle med 3.dk igen, man ved aldrig hvad man bliver fortalt ved køb, og hvad der reelt set sker bagefter.