Ib Vesterskov

#3
Ib Vesterskov
3 bedømmelser
09.11.2010

Har haft Happiimobil i mange år og har fået mange med på holdet der, ligeledes uden problemer. Kan kun gi' topkarakter.

Men til disse kværulanter og pessimister der jo altid findes og som tænker. Jeg har betalt og skal nu ikke røre en finger.

F.eks. hende med posten, prøvede hun at tjekke hvor langt at den var kommet med posten eller om der var problemer der, næ, ikke hvad jeg kunne læse.

P..... sadler heller ikke samme dag som de rider ud. Jeg har ikke Happiimobil i øjeblikket, da jeg købte en smartphone billiger igennem andet selskab med abb. og vil ride tiden ude der (6 mdr).

Lad os nu få saglig kritik og ikke en masse lort der bare skal hældes ud fordi man nu er blevet sur i sandkassen.

#2
Ib Vesterskov
3 bedømmelser
09.11.2010

[..] Top selskab, aldrig problemer.

Har haft Tellio næste lige fra begyndelsen, altså ca. 5-6 år. Bruger den kun til fastnet opkald og fastnet udland, har familie i andre lande og kan snakke lange samtaler uden problemer. Bruger den også til opkald til læge, reklamationer til diverse firmaer og til offentlige samtaler, hvor man ved at man bliver eller kan blive sat på stand by i længere tid. Sætter den på medhør og kan så gøre andet i ventetiden.

Fast lav pris til jeg tror nok 34 lande. Kun tillæg ved opkald til mobil i de fleste lande.

Regning over PBS som du får advision om, at den bliver trukket før den trækkes og det er hver tredie måned (for at gøre abb. billigere).

Har altid haft klar tydelig tale som om modparten står i rummet ved siden af.

Men husk, den fås kun som bredbåndstelefoni og ikke som mobiltelefoni.

Har selv mobil også, men foretrækker den for opkald til overstående ting.

#1
Ib Vesterskov
3 bedømmelser
09.11.2010
3

Ja, så syntes jeg også at jeg lige vil kommentere. Selskabet er ok. Har haft det i flere år, men jeg syntes at deres priser er efterhånden lidt for høje. For høj fast pris (abb.), samtidig med at de skal have opringningsafgift selv om den ikke bliver taget. Top god dækning, også i Sverige.

Kørte sidste vinter hele vejen op til Norge og brugte den bl.a. som GPS og der var top dækning hele vejen, 3DK sagde selv fra da vi kørte ind i Norge, så vi kunne nå at lukke ned inden der kom dyre priser.

Har for kort tid siden fået en ekstra time gratis på abb. for næste måned, da der var nedbrud en arbejdsdag, og de gav det uden at jeg bad om det. Min datter har også abb. hos 3 og hun fik også besked om ekstra time i næste abb. Har inden for de sidste par måneder haft lidt små udfald under kørsel på Sjælland, men det er jo nok samme fejl som har spøgt, som vi har fået kompensation for.

Har for øvrigt altid fået god samtale med selskabet ved opringning, selv om jeg har ventet lidt nogle gange, men jeg tænker også altid at man skal tale til folk som man ønsker at de skal tale til en selv, så hvis du råber og skriger så forvent ikke den bedste behandling da det jo ikke er en computer, så selv om du får lidt småfejl kan man godt grine lidt af det (humor) så glider det let for alle parter.

Til sidst, konklusion: Lidt for dyrt abb., og oprigningsafgift for at være tidssvarende.

Obs. Forresten vil jeg lige tilføje at efter jeg skiftede tlf til smartmobil er jeg 2/3 på mobilt internet og 1/3 på kabel internet, køre ofte en hastighedstest og den ligger faktisk altid et sted mellem 2 og 6 mb/s er der noget andet selskab der har det og ikke har nogle problemer og ingen opringningsafgift og et månedsabb. på under 200 kr. ved fast abb. og mindst 5 timers fri tale + fri sms/mms så skrig højt, for så kunne det da godt være, at jeg vil skifte.

Obs. igen. bor i Vordingborg og kører mest Sjælland, Møn, Lollad og Falster.