Teleselskab
Det billigste, jeg kunne finde. Har været kunde i flere år. Kundeservice i top, både telefon og email. God hjemmeside, med alle info, incl. mit forbrug i detaljer.
Firmaet bruger ikke unødige penge på annoncer og reklame i TV, som jeg jo ville være med til at betale. For nylig blev mit abonnement endda billigere!
Super selskab med fantastisk kundeservice, billige produkter og super dækning.
Drop tudehistorierne, som jo tydeligvis skal tillægges Post Danmark. :-)
Kan klart anbefale Happii, har været kunde over flere omgange, og har kun været væk for at købe billigere mobiler ved andre selskaber.
Det bedste mobilabonnement jeg har haft.
Har haft Happiimobil i mange år og har fået mange med på holdet der, ligeledes uden problemer. Kan kun gi' topkarakter.
Men til disse kværulanter og pessimister der jo altid findes og som tænker. Jeg har betalt og skal nu ikke røre en finger.
F.eks. hende med posten, prøvede hun at tjekke hvor langt at den var kommet med posten eller om der var problemer der, næ, ikke hvad jeg kunne læse.
P..... sadler heller ikke samme dag som de rider ud. Jeg har ikke Happiimobil i øjeblikket, da jeg købte en smartphone billiger igennem andet selskab med abb. og vil ride tiden ude der (6 mdr).
Lad os nu få saglig kritik og ikke en masse lort der bare skal hældes ud fordi man nu er blevet sur i sandkassen.
Jeg vil give Sanne fuldstændig ret. Det halter gevaldigt med servicen. Ventede engang 14 dage på mit simkort, og de dage kan sikkert også tælles sammen hvis men beregner hvor mange gange jeg har måtte vente på min penge overført til min mobil konto. Så kan man stå der og finde ud af hvordan man skal få fat i de nærmeste. Vil give selskabet 0 ud af 1 milliard.
Jeg vil så lige tilføje min meget dårlige oplevelse, med [Happiimobil].
Mega dårlig kunde service. Jeg skriver til Happii, den 24-7, at jeg gerne vil skifte fra Bibob, (som jeg aldrig har haft dårlige oplevelser med, men jeg ønsker at skifte da Bibob ikke altid har dækning der hvor jeg er). Happii skulle have bedre dækning. d 31-7 får jeg en mail, med oplysninger om at mit nummer ville blive aktiv d 3-8. De "glemmer" åbenbart bare at sende et sim-kort til mig. Jeg kontakter kunde "service" d 3-8, da mit nummer er opsagt og inaktiv hos Bibob, Happii kunde-"service" siger til mig, det er afsendt, og det er Post Danmark, der er langsomme, det kommer nok i morgen. Men, nej nej, det kom heller ikke d 4-8. Jeg kontakter igen kunde-"service", men de pålægger igen Post Danmark skylden. D 5-8 modtager jeg det længe savnet sim-kort, brevet fra Happiimobil er dateret 4-8, (det brev som Happii i 2 dage, har [..] påstået, at det var Post Danmark, som var for langsommde til at levere). Fy for pokker Happii kunde-"service" i burde skamme jer, at tørre jeres fejl af på andre som. Men det sim-kort var bare inaktiv (men det er så om Happiimobil ikke også er inaktive). Jeg kontakter igeeen Happii, de lover at afsende et nyt sim-kort, som jeg modtager d 7-8. Hurra det er aktiv. Jeg vil så lige se min saldo på hjmmesiden, og opdager nu Happii f... trukket 50 kroner for et nyt sim-kort. Så er det min vudering er helt i bund, kunne den gå minus havde lagt på -10.
Jeg giver dem 9 sjerner fordi de overholder hvad de lover.
God dækning. Jeg køre tit med bus fra aalborg til thisted og sidder på nettet med min pocket pc ingen problemmer der er selvfølgelig zoner hvor der ikke er 3g så går hastigheden lidt ned men kan stadig bruges.
Jeg har fået tegnet et flatrate og en maxi abonoment.
Jeg har ikke fortrudt maxi abonomentet til 99 kr om md. Så kan jeg ringe til 10 øre i min. Jeg har snakket en del i telefon siden jeg fik kortet.
Jeg blev faktisk forbavset da der stod at mit forbrug for denne måned var 12,81kr. Det hele har bare kørt som en drøm så nu har jeg sagt mit bredbånd op og vil bruge happiimobil flatrate i stedet.
Det køre faktisk bedre end min 2 M/bit forbindelse med clearwire.
Så 9 stjerner fra mig til happiimobil.
Del dine oplevelser og erfaringer med Happiimobil til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Happiimobil det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.