Berit Hillestrøm
Det hele var dårligt, fra start til slut - og det værste er, at da vi dagen efter besluttede os for sagligt at klage, så restauranten har mulighed for at rette op på tingene, er chefen så ligeglad med sit eget levebrød at han ikke anser det for vigtigt nok at ringe tilbage før 1 uge efter - Arrogant holdning at have for ens levebrød. Jeg ville helst komme med hele beskrivelsen af dårlig oplevelse, men det er for langt - så her blot stikord:
1. Ikke styr på reservationen. 2. Ikke uddannet personale - arrogant ligeglad leder. 3. Ventede i timer på maden 4. Maggi-pulver sovs på 300 kr's retter 6. Ikke udlærte kokke? dette er et gæt, ud fra dén antagelse, at når en "kok" ikke kan/vil varme en sauce op med den begrundelse at den skiller, så må han ikke være i faget normalt ? (jeg er selv i branchen) 7. Grøntsager var stort set ikke til stede - hvilket må være en fejl, hvis man vil være så "moderne", at man vil påstå at kold klam fed bearnaise sauce er in - Så tror jeg ikke man ved hvad der er "in". 8. ALT for høje priser til kvaliteten - og 300 kr. for en ret, hvor kunden ikke kan få lov til at bestemme at de vil have sovsen varmet? 9. Desserten var brændt på. 10. En sød tjener ved vores bord, dén ros skal hun have - men en ung pige, der ikke kunne sige noget til noget af det... En HELT igennem DÅRLIG oplevelse og ALT for mange penge HÆLDT ud af vinduet at gå på restaurant Søstjernen i Rågeleje!