Carsten V.
Når man køber et produkt af en velrenommeret leverandør, i dette tilfælde Morsø, forventer man et vist serviceniveau. Aldrig havde jeg forestillet mig, at skulle igennem 9 mdr. med 50 mailkorrespondancer, utallige telefonopkald og ikke mindst frustrationer før ovnen endelig kunne godkendes af skorstensfejeren til brug.
Historien er lang, men overordnet set drejer det sig om, at installationsarbejdet er så dårligt udført, at jeg måtte have andre håndværkere til at reparere herpå. Bla. har installatøren boret hul i dampspærren i ydervæg og tag på vores nye hus uden at tætne denne igen. Det undlod Morsø at fortælle, men blev opdaget under trykprøve af huset. Dette er desværre kun ét af de problemer jeg har været udsat for. Dertil kommer, at regninger for det "udførte" arbejde sendes inden dette reelt har fundet sted.
Sidst, men ikke mindst, har kommunikationen med Morsø Aalborg været under al kritik. Der responderes meget sjældent på henvendelser og når dette endelig sker, kommer der som oftest intet konstruktivt ud af dette.
Glæden ved en nye brændeovn, som samlet er løbet op i ca. 80.000 kr. kan findes på et meget lille sted. Det er mildest talt rystende, at man kan føre virksomhed på denne måde.
Aldrig om jeg igen vil sætte mine ben i Morsø Aalborg og kan kun advare andre om at begå samme fejltagelse.