Chris L.
Hold jer væk fra Call Me. De sendte mig for høje regninger som jeg ikke ville betale. Jeg skrev gentagende gange til dem og deres svar var at jeg bare skulle betale, så ville det jeg havde betalt for meget blive trukket fra næste regning. Det var jeg lidt utilfreds med men besluttede mig for at gøre det alligevel. Da jeg tilkendegav min beslutning via endnu en email, fik jeg det svar at det ikke kunne lade sig gøre længere, da sagen var overgået til incasso. Dette svar var fyldt med smiley's hvilket gjorde mig lidt sur. Jeg skrev tilbage at de ikke kunne gøre dette så længe der foregik en meningsfyldt kommunikation og at jeg ville melde sagen til forbrugerombudsmanden. De svarede så at jeg godt alligevel kunne betale, bare jeg gjorde det inden den første. Alle email jeg fik fra dem, svarede jeg med det samme. Alle email de fik fra mig, blev først svaret efter 2-7 dage. 3 dage før den første fik jeg en ny regning med 2 extra rykker gebyere på. Jeg skrev til dem at det var uacceptabelt. Dagen efter fik jeg endnu et brev fra deres incasso selskab med en KÆMPE regning på et totalt vildt beløb. Aldrig har jeg oplevet noget der gik til incasso så hurtigt! Det viser sig så at Call Me og deres "incasso selskab" har SAMME ADRESSE hvilket forklarer hvorfor de aldrig syntes at være interesseret i at løse problemet; der er PENGE i incasso og jeg er en dårlig kunde der aldrig bruger min telefon hvilket giver minimale regninger [..].