Teleselskab
Jeg er så skuffet over callme, jeg snakkede med en af jeres sælgere om at skifte om til callme efter en rigtig dårlig oplevelse hos yousee. Vi snakker så især om data grundet jeg er studerende og bruger meget data deling da jeg meget tit ikke har adgang til wifi, heller ikke derhjemme. Han nævner så alt imellem 25 til de 40 GB data og han fortæller at det er meget mere end rigeligt. Jeg får så flyttet hele min familie med på fem over på callme, og allerede efter omkring seks dage af at have callme får jeg en besked om at alt mit data er brugt og jeg kan betale 149.- for 10 ekstra! Jeg går så ind og tjekker på callme/selvbetjening for det kan da ikke passe? Så ser jeg at jeg har en pakke på kun 14GB data og at jeres højeste kun ligger på 20GB data. Jeg er så skuffet over den behandling jeg har fået her.. Jeg er blevet løjet for og snydt. Og jeg har desværre måtte være nød til at bruge 300.- på eksta data. Mig og min familie vil skifte så hurtigt vi kan, og jeg vil råde alle til at finde et andet sted end callme.
Jeg blev i Juni måned ringet op af Call Me, der ellers havde ringet i April måned fordi jeg har haft abonnement hos Call Me, men var gået over Oister hvor jeg havde flere fordele, men vi blev enige om at i kunne ringe om et par måneder, så vi kunne se om vi havde lyst til at komme tilbage til jer. Jeg talte frem og tilbage med jeres sælger, men sagde samtidig at han kunne sende en mail til, så jeg kunne se hvad vi havde talt om, men det kunne han ikke for han kunne kun holde tilbudet tilbage i 2 dage. Da der var gået 3-4 dage, kom der besked om at jeg havde tilmeldt mig hos jer, og det havde jeg IKKE, for han spurgte om hvad nr. SIM kortet havde, for det han havde fået af mig kunne Oister ikke finde, men det er jo ren logik når han får mit telefon nummer. Jeg skrev til jer 3 gange uden der skete andet end det ville tage 4 dage inden jeg kunne få besked. Jeg ringede til jer kundeservice og talte med en flink dame der ville få det ordnet. Men de blev ved med at ringe, og til sidst sagde vi at vi IKKE ville skifte. Men trods det har de ringet flere gange, og når vi tog telefonen lagde de bare røret på, og tro mig de ringede igen den 11. juli hvor de så fik at vide, at nu slutter festen, og vi ikke ville have de ringer til os mere. Og hvis det fortsætter kontakter vi hoved kontoret (det er måske TELIA, men det finder vi ud, så jeg kan IKKE anbefale jer til andre.
Nu ikke noget med at jeg accepterer betingelserne, for jeg har ikke noget med jer at gøre.
En rystende elendig kundebetjening. På trods af vores såvel telefoniske som skriftlige henvendelser vedrørende vores abonnementer hos Call Me mødte vi kun ligegyldig arrogance. Videre er det vores opfattelse, at Call Me uden vores samtykke eller vidende ændrede vores langvarige abonnementsbetingelser vedrørende opsigelse og priser. Da vi endelig kom ud af abonnementerne malkede Call Me videre i månedsvis.
Hold jer væk fra Call Me. De sendte mig for høje regninger som jeg ikke ville betale. Jeg skrev gentagende gange til dem og deres svar var at jeg bare skulle betale, så ville det jeg havde betalt for meget blive trukket fra næste regning. Det var jeg lidt utilfreds med men besluttede mig for at gøre det alligevel. Da jeg tilkendegav min beslutning via endnu en email, fik jeg det svar at det ikke kunne lade sig gøre længere, da sagen var overgået til incasso. Dette svar var fyldt med smiley's hvilket gjorde mig lidt sur. Jeg skrev tilbage at de ikke kunne gøre dette så længe der foregik en meningsfyldt kommunikation og at jeg ville melde sagen til forbrugerombudsmanden. De svarede så at jeg godt alligevel kunne betale, bare jeg gjorde det inden den første. Alle email jeg fik fra dem, svarede jeg med det samme. Alle email de fik fra mig, blev først svaret efter 2-7 dage. 3 dage før den første fik jeg en ny regning med 2 extra rykker gebyere på. Jeg skrev til dem at det var uacceptabelt. Dagen efter fik jeg endnu et brev fra deres incasso selskab med en KÆMPE regning på et totalt vildt beløb. Aldrig har jeg oplevet noget der gik til incasso så hurtigt! Det viser sig så at Call Me og deres "incasso selskab" har SAMME ADRESSE hvilket forklarer hvorfor de aldrig syntes at være interesseret i at løse problemet; der er PENGE i incasso og jeg er en dårlig kunde der aldrig bruger min telefon hvilket giver minimale regninger [..].
Jeg kan simpelthen ikke advare nok i mod Call Me.
[..] Jeg indgik en aftale om et abonnement hos Call Me uden binding, såfremt de ikke havde dækning på min adresse. Der var ingen dækning i mit område og nummeret skulle derfor flyttes med det samme, det var den 11/3 2013 - så langt så godt. Derefter begyndte et rent helvede.
Call Me forhalede helt bevidst overførelsen af mit nr:
1) Først ændrede de sim kort nr. så det ikke kunne overflyttes, det tog 3-4 uger inden det var bragt i orden.
2) Omsider fastlagde de en ny overflytningsdato, men nu 1 mdr. ude i fremtiden. Jeg indklagede at nummeret skulle straksoverføres.
3) Før Call Me havde accepteret dette, var der pudsigt nok gået, ja næsten en måned.
4) Da dagen for overførelsen omsider oprindt, skete der ikke en pind! Men efter utallige rykkere til Call Me, bad de om en ny fuldmagt før de kunne foretage sig yderligere. Det tog i alt 2 uger.
5) Kære læser: spring tilbage til punkt 2 og gentag cyklus!
Efter 3,5 måned er endeligt sluppet ud [..]. Nu står der blot tilbage at diskutere en masse forkerte regninger, på forbrug og abonnement.
Jeg har aldrig tidlige bedømt virksomheder på nettet, men Call Me fortjener simpelthen ikke at andre forbrugere lokkes i deres fælde.
Jeg flyttede tilbage til Grønland 2 dage før jul i 2012, hvor jeg havde callMe som teleselskab.
Jeg brugte mit callme simkort, inden jeg fik et grønlandsk simkort, måske en uge til sms og lidt internet, så så jeg regningen og det var lidt under 1100kr. Så stoppede jeg og bedte om opsigelse af mit nummer, det var starten af januar og de gjorde det så.
1. februar 2013, stod der -21000kr på mit konto. Der stod CallMe på beskrivelsen og der stod også ''abonnement og forbrug''. Før stod der 1087kr og nu var det pludselig 21000kr. De fik det ordnet.
Men efter jeg tjekkede ''kommende betalinger'' på min netbank, stod der. 2. april 2013 skal jeg betale 3008kr, efter næsten 3 måneders tid hvor jeg fik opsagt mit abonnement, gad vide hvad det er?
Jeg bedte om mit password via email til kundeservice, fordi mit gamle nummer er jo lukket, så jeg kunne ikke får passwordet som sms, men der kom ikke noget password, så jeg måtte ikke se hvad det er, jeg skal betale.
Og de har sagt at jeg kun skal betale 125,- kr om måneden siden jeg fik mit nummer/abonnement lukket.
[..] til at starte på, købte jeg en HTC, og blev lovet af sælger, at det var med et abonnent, som skulle dække en bestemt mængde af både tale, beskeder og internet, overalt i DK.
Mobilen var en HTC touch diamond, som er lavet til at surfe på nettet. m.m.
Nogle uger senere, da jeg havde modtaget mobil og kode, og havde fået gjort den klar til brug, fik jeg tilsendt en del opsætninger, som ikk virkede.
Jeg ringede til kunde service, og fik at vide, at fordi min mobil, på dette tidspunkt, var så ny, at Call Me ikke vidste nøjagtig, hva for en opsætning, jeg skulle bruge til internettet.
Da jeg endeligt fik det til at virke, tænkte jeg, at nu var problemerne ovre men nej, de var først begyndt, jeg modtog nr 2 regning og så at beløbet var på næsten 5000,- først smilede jeg lidt,
og jeg tænkte det måtte være en fejl, for jeg havde ikk ringet ret meget, og havde kun været på internettet, 4-5 timer, men efter nogle opkald og en udskrift, fra Call Me, fik jeg bekræftet,
at sælger havde løjet for mig, og sagt at internettet var med i mit abonnent, men nej det skulle tilmeldes senere, ved siden af, mod et mere beløb.
Jeg nægtede at betale i første omgang for jeg mente at skylden lå på deres side, men sagen røg bare vidre, til deres advokater, og jeg blev registreret i RKI af Call Me, men jeg valgte at betale regningen til sidst, for at komme videre, og blev igen lovet, at de ville sørge for, at jeg til gengæld, ville blive slettet igen hos RKI, men jeg finder igen ud af at de bare snakker og snakker, og røven går,
for da jeg vil lave et nyt abonent hos et andet mobil selskab, blir jeg afvist pga, at jeg stadig står registreret hos RKI, næsten et halv år efter.
Jeg har nu fået min bankrådgiver til at ringe til dem og få mig slettet så nu sku jeg være helt ude af "Call Me forbandelsen" som jeg plejer at kalde det.
Jeg vil råde andre, som er mobil kunde hos Call Me, til at tjekke at det som du/I har bestilt og forventer og som sælger evt, har lovet, også er det samme, som der reelt står, med småt i jeres abonent.
Jeg vil også råde andre, som ønsker et mobilselskab, som er til at stole på, hold jer langt væk fra Call Me, hvis du ikke selv kan/vil tjekke alt.
De lover noget men gør intet, også hvis du ringer, og klager.
Har købt ny mobiltelefon. Efter 14 dages brug og 2 opladninger ville telefonen ikke tage mod ladestrøm. Sendt til reklamation. Fik svar: telefonen er fugtskadet. Sendte sag til Forbrugerstyrelsen. Nu var telefonen pludselig ikke fugtskadet men der skulle være øvet vold på telefonen. Har betalt abonnement i 6 mdr. uden telefon. I øvrigt vil man afkræve 221,- kr. for undersøgelsen, hvis jeg vil have den defekte telefon retur. Nul erstatning. Aldrig mere Call Me.
Jeg fortryder virkeligt at jeg har spildt min tid på at læse om folk der tuder over rykkergebyr og deres egen manglende evne til at få lukket et abonnement. Størstedelen af alt hvad der står her kan jo ikke bruges til noget som helst. Prøv at tage jer lidt sammen og ta' ansvar for jeres egne handlinger eller mangel på samme.
Men stort Tak til alle dem som har nævnt noget brugbart angående kundeservice og den slags.
Jeg havde selv Call me for 6 måneder siden, men lukkede mit abo fordi jeg sku rejse til udlandet.
Jeg har kun positiv ord omkring Call me - Hurtig levering, god service, billige telefoner.
Endnu vigtigere, så kan man skifte til at billigt abonnement efter sin telefon binding er sluttet. Det er ofte bøvl med at flytte nummer og eftersom Call me tilbyder lavpris abonnementer og billige telefoner, så synes klart det er det mest attraktive selskab på markedet.
Når min firma binding slutter om 1 måned, så er jeg glad Call me kunde igen.
Callme er det mest uduelige selskab der findes. Hold jer langt væk fra callme. Bør som ovennævnt ikke eksistere. Det er for nemt for dem at sende folk til inkasso.
Jeg opsagde min mands og søns mobilabonnement for at skifte til M1. Senere får jeg et brev om at jeg er sendt til inkasso pga. af manglende betaling. De påstår hårdnakket at de har sendt 4 rykkerbreve i maj måned. Hvilket er en direkte løgn. Og inkassofirmaet holder fast i at jeg har modtaget de 4 rykkerbreve. Hvis jeg havde modtaget disse breve ville jeg da have ringet til dem ved modtagelse at første brev. Man står bare så magtesløs overfor inkassofirmaet i sådan en situation. Jeg vil da ikke betale 450kr til et inkassofirma pga. Callmes uduelighed.
Hold jer fra Call Me. De vil slæbe mig i retten fordi jeg ikke har betalt min regninger. Sagen er bare at jeg aldrig har fået nogen regninger da de har sendt dem til min gamle adresse. Det er også kun et år siden jeg er flyttet og de mener at jeg skal oplyse at jeg "lige" er flyttet. Flot Call Me.
Hold jer væk fra Call Me!
Efter at have købt tlf over nettet og fået den leveret, bliver man fandme, efter 3 måneders abonnement, opkrævet for tlf igen. Og de kunne slet ikke finde ud af at tilbageføre den pris. Jeg skulle først fremvise min faktura før de ville trække det tilbage.
Ikke nok med det, så efter at have betalt regningen via NETbank, som jeg altid gør bliver tlf spærret fordi de siger jeg ikke havde betalt regningen. Doh! Efter lange forklaringer og undkyldninger åbner de tlf igen.
Jeg vidste desværre ikke, at CallMe var Telia... så havde jeg aldrig valgt det. Deres kundeservice består simpelthen i at latterliggøre kunden, selvom det tydeligvis er dem selv, der konstant må indrømme fejl - de indrømmer dem bare ikke. Der manglede alt muligt, der skulle være med - heller ikke de ting i telefonen, der skulle være installeret. Og det, der får én op i det røde felt, er, at de starter med at sige "Jojo, det er installeret, når I får telefonen". Det endte fanme med, at medarbejderen indirekte beskyldte os for, at have slettet softwaren. Hold jer langt væk fra CallMe. De er ikke bare inkompetente, de er også nedværdigende i deres kunde-"service".
Jeg har ikke haft andet end bøvl med Call Me. Jeg fortryder at jeg nogensinde skiftet til dem. Jeg har oplevet alt hvad I andre har oplevet og jeg er ved at skift til et nyt selskab, men er spændt på hvor længe det tager for Call Me at flytte mit nummer. Det er først til den 31. maj mit nummer skal flyttes men de har allerede spærret min telefon. Jeg har aldrig oplevet så dårlig service før og har heller aldrig oplevet at jeg skal i tid og utid kontakte en mobiludbyder pga problemer. De er langt fra professionelle.
Har købt Sony Ericson telefon. Efter 14 dages brug kan den ikke tage mod ladestrøm. Sender til reklamation og får afslag fra deres reparatør, Tele Care, som siger den er fugtskadet, og at de skal have kr. 225,- for at undersøge telefonen. Jeg kan se på Tele Cares anmeldelser at det er sedvanlig procedure. Call Me siger jeg kan klage til producenten, men jeg hænger stadig det medfølgende abonnement. Det er da helt ude i hampen. Sagen overgår til Forbrugerstyrelsen. Hold jeg væk fra Call Me.
Købte en mobil i oktober, den går i stykker i starten af december, hvor jeg kontakter Callme kundeservice, som der står i deres egne salg og leveringsbetingelser, at man skal i tilfælde af en defekt, de henviser dog til Telecare som er deres reparatør, Dette accepterer jeg ikke da Telecare forlanger at jeg selv skal betale for både indsendelse og tilbagelevering af telefonen. 16. dec sender jeg telefonen ind til reparation og har i dag fået besked på at telefonen skal til videre undersøgelse og jeg kan forvente yderligere svar inden 8-10 arbejdsdage..
Tja... så er der gået næsten 2 måneder uden telefon.
Er fuldstændig enig med alle dem der advare mod at bruge Call Me som teleselskab. Kæmper mod dem, da de lige har taget mig i røven med en kæmpe regning, som på ingen måde stemmer. Det værste er, at jeg kan dokumentere alle deres fejl, men de vil ikke give sig [..]. Jeg har aldrig i hele mit liv fået sådan en kæmpe regning for køb af ny tlf. + nr.
Deres kundeservice har ikke tjek på noget som helst, når man bestiller tlf. der.. så gør det aldrig.
De høre faktisk sammen med Telia, samme adr. Telia har heller aldrig haft tjek på noget i alle de år de har eksisteret.
Tænk dig rigtig godt om inden du køber abn. og tlf. hos Call Me. I sidste ende er det ikke det værd. Spild af penge, tid og energi.
Jeg synes folk skal være opmærksomme på at Call Me, er det der førhen hed Debitel som generelt ikke havde den bedste omtale..
Jeg havde et problem med min regning og ringede til kundeservice for at få hjælp (grundet gebyr). Jeg kunne ikke få fjernet gebyret fra min regning.. men det var ikke det der var problemet syntes jeg. Det var den flabede og respektløse attitude og behandlingen jeg fik fra den pågældende person fra kundeservice der var problemet..
Omgående fik jeg lukket mit abonnement og fraråder alle Call Me fremover. Hold jer væk!
På regningen kan man ikke se ens forbrug under ens minimumsforbrug. Så hvis du har fri sms op til 1.000 SMS'er, og du har skrevet 500, kan du ikke se at du har skrevet 500. Man kan altså ikke vurdere om det betaler sig at have fri sms, da de skjuler tallene.
Jeg deaktiverede 2 GB data trafik for et fast beløb, og fik så en en regning, der var 225 kr over normalen! Hvordan skulle jeg vide at 2 GB fast data var nødvendigt for mig, når jeg ikke kunne se det af regningen?!
Godt selskab, hvis man skal have ny mobil, da man kan betale langt det meste af mobilen med sit forbrug, desuden har Call Me ofte den laveste samlede pris. Derudover fornuftige priser på forbrug med gode muligheder for at skræddersy sit abonnement, så det passer godt til ens eget forbrugsmønster. Venlig kundeservice.
Kan slet ikke finde ord for, hvor ringe et selskab Call Me er.
Undlad at bestille deres nye modeller i forsalg, du blir skuffet når de fleste andre selskaber har den nye model fysisk til salg i deres butikker (mens du i de fleste tilfælde, skal vente op til en uge ekstra).
Deres call center [er] mest uforskammede [..], jeg har aldrig oplevet hverken før eller siden, at skulle finde mig i at blive talt ned til i den grad, til trods for det var [..] Call Me der tog groft fejl.
Så for din egen skyld overvej det nøje inden du vælger Call Me.
Dårligt dårlig dårlig - det er vist den eneste karakter Callme kan få af mig.
Købte en HTC tlf. efter 2 dage begyndte den at lave kunster, lukkede selv, osv. kom til rep. og retur efter 1 ugen (det var jo heller ikke Callme som rep. den) fik nyt firmware, og virker da også bedre.
Efter af have fået en regnig på kr. 750,00 for en måned, har ikke brugt den meget, lavede jeg saldokontrol for ikke at det skulle ske igen, samt tilmeldte mig fri sms for kr. 79,00 pr. mdr.
Ja så forventer man jo også at man virkeligt HAR fri sms... men da mit abb. nåede saldoloftet, ja så kunne der heller ikke sendes flere SMS fra tlf. hmmmmm hvad pokker er det så værd?
Aldrig mere Callme, håber de kan finde ud af at bekræfte min opsigelse i deres yderst langsommelige mail korrespondance, med konstante standard svar.
Callme er nok den mest useriøse mobil operatør på det danske marked. Da sagerne hobede sig op hos forbrugerombudsmanden, så skiftede man lige navn fra Debitel til Callme med lovning om bod og bedring. Men ak, samme sjuskede taktik er videreført i det nye firma. Dårlig kundeservice med ukvalificerede medarbjedere. Dårlig styr på fakturaer og aftaler. Husk endelig at få aftalen tilsendt på skrift, da de ellers benægtes. Pas på med at klage da dette uundværligt fører til yderligere omkostninger på din faktura. I det hele taget et firma som ikke burde eksistere.
Har købt en mobil, som kom efter 2 dage. Købte det sammen med et Hallo abonnement, som er meget fleksibelt og passer lige til mig. Yderligere er udlandstelefonien en del af minimumsforbruget - super fedt! Har også mobil bredbånd til en super pris.. og så med 4 mbit download. Sådan.
Hold jer væk fra Call Me!
Jeg har været igennem helvede pga. dem.. Sender regninger ud selvom man har opsagt sig hos dem flere måneder før. De sviner en til i telefonen og smækker røret på (hmmm kundeservice?? nej det tror jeg ik de har). De kommer med latterlige kommentarer når du fortæller at det ikke kan være rigtigt der ingen dækning på din mobil er. De beholder dit nummer som du vil have overflyttet.. (Jeg har pga. dem mistet mit mobilnr. jeg har haft i 10 år). De sender flere rykkere end hvad der er tilladt. :-( [..] De klapper fælden i og du kan ikke komme ud af deres "net"! Aldrig nogensinde Call Me igen!
Jeg har aldrig været udsat for så dårlig kundepleje før,som jeg oplever hos Call Me. Jeg er selvstændig og lever af min telefon, da jeg skiftede over til dem var der bøvl med dækningen, det ville blive udbedret i løbet af et par mdr. fik jeg at vide. Da det ikke skete ville jeg ud af min kontrakt med dem, det kunne jeg ikke før tiden var udløbet, og nu da tiden er udløbet vil de ikke frigive mit nr. før om 3 mdr. Alt det bøvl har stået på i et år nu, hvor jeg gentagne gange har snakket med dem. Jeg har oplevet flere gange at de smækker røret på når de ikke gider at snakke mere fremfor at prøve på at løse problemerne.. Det er virkelig det dårligste teleselskab jeg har kendskab til. Jeg vil fraråde alle at bruge Call Me. De har travlt med at hverve kunder for så at lade dem i stikken når de er flyttet over til dem.
Call Me selskabet der er umulige at kommunikere med. De har gennemgående ikke tjek på deres sager. De fik opkrævet minimumsforbrug på min telefon ud over det halve år hvilket jeg efterfølgende selv opdagede og så har forsøgt at få ud af dem. Det er en rodebutik med inkompetente kunderådgivere der ikke kan se forskel på debit og kredit. Hvis man vil klage kan man ringe til underdirektøren torsdag ml. kl. 10-12 hmmmmm. Klagevejledning kunne de ikke udlevere. Bogholderiet kan man ikke få lov at tale med, dette når der er gået så meget ged i ens abonnement.. Vi har valgt at betale selvom de skylder os penge fordi de truer med RKI. Men denne sag bliver taget til forbrugerombudsmanden. Det kan ikke være rigtigt at man ikke kan komme i dialog med et kompetent menneske. De skylder mig penge men bliver ved med at sende mig regninger med rykkergebyrer på. Har skiftet selskab. Det er helt Kafkask..
Jeg skiftede fra CBB til Callme for en måneds tid siden, hvilket jeg bitterligt fortryder idag. Den mobil de sendte mig var defekt, og er nu til reparation. Det har den været omtrent en måned nu, og jeg må i mellemtiden benytte min gamle dårlige mobil, da man hos Callme ikke får nogen lånemobil i reparationsperioden. Det bliver spændende at se hvornår den dukker op igen :(
Hurtig service min bare..
Jeg kunne nævne utrolig mange ting som er dybt kritisable ved dette [..] mobilselskab, men det ville tage mange timer.
Det bør få konsekvenser efterhånden. De burde ikke have lov til at fortsætte som mobilselskab.
Har flere gange været i kontakt med deres kundeservice i forbindelse med opsigning af abbonement. Og næsten hver gang får jeg et nyt svar. Har også haft spørgsmål til min regning, og hver gang får jeg nyt svar. Synes desuden, det er dårlig kundeservise ikke at gøre opmærksom på, at det abbonemt man har til 300 kr. om måneden nu fåes til 100 kr. om måneden. Især når det hedder præcist det samme!
Jeg købte mobil + abonnement. Blev lidt overrasket over hvor mange services der ikke var indeholdt i den medfølgende fri taletid - jeg har åbenbart på trods af mange års studier endnu ikke lært at læse alt det der står med småt. Men jeg blev først for alvor overrasket over, hvor svært det er at flytte teleselskab, da det kræver at telefonen indsendes til reperation i 2-3 uger for oplåsning af SIM kortet.
Konklusion: Køb din telefon et andet sted - selv om den tilsyneladende er et par hundrede billigere hos Call Me, mister du hurtigt de penge på div. gebyrer og besvær over det der stod med småt. Det her er ikke et firma, som opererer professionelt nok til at de er besværet værd.
Jeg har måttet trække Call Me gennem en klage til Forbrugerklagenævnet, før de yderst modstræbende - og med advarsel om sagsanlæg - betalte penge tilbage for en defekt telefon. Dette skete efter at Call Me var blevet grebet i lodret løgn, og efter at Call Me havde forklaret, at de ikke ønskede at følge købelovens bestemmelser. Se løbende dokumentation her: http://blog.blazingangles.net/MT/mt-search.cgi?blog_id=7&tag=Call%20Me
Totalt useriøst selskab, der kører konstant på administrative huller for at trække administrations- og rykkergebyrer hjem.
Jeg havde et usbmodem som jeg prøvede at opsige d. 12 maj 2009. de udskubbede hele tiden min opsigelsedato ved at sige de manglede den ene information efter den anden for at kunne opsige den. Da de endelig kom med en opsigelsedato var der kommet flere rykkergebyrer på.
Jeg kæmper den dag idag med dem, hvor de truer mig med RKI mv.
Bestemt ikke et selskab jeg vil anbefale til nogen som helst.
Jeg var også dum nok til at få mig et Call Me abb. i sommer 2007, som jeg opsagde hurtigst muligt efter 6 måneder. Men selv i 2009 bliver de ved med at sende mig regninger på alt fra 2 ører til 35 kr. Og altid med 35 kr admin. gebyr på 29kr oveni. Det lader til at man udover abb. også skal opsige hver eneste pakke, man nu måtte have fået prakket på, uden at man bedt om dem.
Og det er så dét, som jeg stadig modtager regninger fra. Selvom man ringer ind og bliver bedt om at blive opsagt, kommer der alligevel lige en regning til, fordi man havde endnu en pakke, som man skal opsiges. Også selvom pakken er ubrugeligt og utilgængeligt, fordi abb. ikke eksisterer mere. Denne gang var det en viderestillelses-telefonsvarer-pakke som viderestiller til sig selv.
Call Me er helt useriøse, jeg har netop modtaget første regning efter jeg har flyttet kones og mit nummer over (ungerne var der i forvejen) en af grundene til flytningen var, at vi kunne tale sammen gratis, men det har jeg så ikke fået alligevel, et andet er, at jeg skulle angiveligt have sendt 266 sms'er fra Grønland, men fakta er, at jeg ikke har sendt en eneste, og Call me har en email korrespondence liggende hvor jeg først gør opmærksom på, at jeg ikke kan ringe ud fra Grønland (der er en form for spærring på, men den bliver ophævet) efterfølgende opdager jeg, at jeg ikke kan sende en SMS, jeg taler efterfølgende med dem igen, men der er ikke noget at gøre telefonen skal til DK først, alligevel sender de en regning på 266 jeg tror aldrig jeg i mit 50 årige liv har sendt så mange SMS'er, da jeg ringer og gør opmærksom på det, får jeg at vide at jeg skal sende min regning ind til dem, hvorfor dog det de har den i forvejen?? Og en person der kan og vil tage en beslutning kan man ikke få i tale.
Call me er et ekstremt dårligt tele selskab. Jeg købte min mobil for over 6 mdr siden hos dem og da min mobil begynder og drille, ved at slukke sig selv og ikke rigtigt kan tænde igen, og fryser vil jeg have en ny mobil, og det har hele tiden været at man kan købe en ny mobil hver 6 mdr. Så jeg ringer ind til Call me da jeg ikke kan besille en mobil på deres hjemme side og jeg mente at der må være en fejl, dem jeg får fat i hos call me er virkelig ubehalige at snakke med, og siger at jeg først kan købe en mobil d 25 juni, og at man kun hvert 8 mdr kan købe en mobil. det vil så sige at trods at man får stjålet sin mobil eller at den ikke virker, så kan man altså ikke få en ny med mindre at man laver et nyt abb hos dem, det syndes jeg er dårligt service og de har helder ikke informeret en om at det er lavet om til 8 mdr istedet for 6 mdr... Så jeg vil ikke råde nogen til at få call me. Call me er et dårligt tele selskab med nogle ubehalige medarbejder som ikke taler pænt til en trods at man selv taler pænt til dem.
Jeg har været ude for nøjagtig samme uforskammet [..] som Anja. Desværre havde Callme desuden meget svært, ved at skifte mit gamle nummer over fra mit gamle teleselskab. Skiftet har resulteret i adskillige timer i telefonen og 2 uger uden et funktionsdygtigt telefonnummer. Deres behandling af mig som kunde har været uforskammet og inkompetent. Jeg har absolut intet godt at sige om Callme. -VÆLG IKKE CALLME ME-
Jeg har været så dum at skifte fra telmore til call me fordi de tilfældigvis havde en telefon jeg ville have. Jeg fik telefonen mod at betale 325 kr. om måneden, som jeg så kunne forbruge som taletid. Jeg fik dog ikke læst ordentligt på lektien og blev noget overrasket da det efterfølgende gik op for mig at jeg ud over de 325,- skal betale for en opkaldsafgift på 50 øre hver gang jeg ringer, samt for evt. viderestilling/telefonsvare og sms'er og mms'er (de 2 sidstnævnte havde jeg fanget). Derudover var jeg automatisk blevet tilmeldt en fordelspakke til 100 kr. om måneden hvis ydelser jeg slet ikke var interesseret i. Denne kunne jeg så selv afmelde da jeg fik regningen og opdagede den. Alt i alt synes jeg det er en ussel måde at få penge i kassen på og personligt ville jeg meget hellere have betalt mere end de 325 om måneden og så sluppet for at føle mig bondefanget. Jeg synes det er meget misvisende at kalde det for fri taletid når man skal betale hver gang man vil bruge den. Der er ingen tvivl om at det er mig selv der har kvajet mig, fordi jeg har været for hurtig på aftrækkeren, uden at sætte mig ind i hvad det indbefattede, men så kan andre være advaret :-)
Del dine oplevelser og erfaringer med Call Me til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Call Me det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.