Villy Jørgensen

#2
Villy Jørgensen
2 bedømmelser
06.11.2011

Har købt ny mobiltelefon. Efter 14 dages brug og 2 opladninger ville telefonen ikke tage mod ladestrøm. Sendt til reklamation. Fik svar: telefonen er fugtskadet. Sendte sag til Forbrugerstyrelsen. Nu var telefonen pludselig ikke fugtskadet men der skulle være øvet vold på telefonen. Har betalt abonnement i 6 mdr. uden telefon. I øvrigt vil man afkræve 221,- kr. for undersøgelsen, hvis jeg vil have den defekte telefon retur. Nul erstatning. Aldrig mere Call Me.

#1
Villy Jørgensen
2 bedømmelser
08.04.2011
 

Har købt Sony Ericson telefon. Efter 14 dages brug kan den ikke tage mod ladestrøm. Sender til reklamation og får afslag fra deres reparatør, Tele Care, som siger den er fugtskadet, og at de skal have kr. 225,- for at undersøge telefonen. Jeg kan se på Tele Cares anmeldelser at det er sedvanlig procedure. Call Me siger jeg kan klage til producenten, men jeg hænger stadig det medfølgende abonnement. Det er da helt ude i hampen. Sagen overgår til Forbrugerstyrelsen. Hold jeg væk fra Call Me.