Call Me

Teleselskab

Alle ændringer skal godkendes før de bliver publiceret. Du vil derfor ikke kunne se dine ændringerne med det samme.
#59
David B.
1 bedømmelse
25.05.2023

Flinke når man køber

Banditter når man ønsker at forlade !!!

0
0
Del | Svar | Rapportér
#58
Peter A.
1 bedømmelse
30.10.2020

Altid ligegyldighed og telia er de værste..

0
0
Del | Svar | Rapportér
#57
Michele D.
1 bedømmelse
30.09.2016

Jeg er så skuffet over callme, jeg snakkede med en af jeres sælgere om at skifte om til callme efter en rigtig dårlig oplevelse hos yousee. Vi snakker så især om data grundet jeg er studerende og bruger meget data deling da jeg meget tit ikke har adgang til wifi, heller ikke derhjemme. Han nævner så alt imellem 25 til de 40 GB data og han fortæller at det er meget mere end rigeligt. Jeg får så flyttet hele min familie med på fem over på callme, og allerede efter omkring seks dage af at have callme får jeg en besked om at alt mit data er brugt og jeg kan betale 149.- for 10 ekstra! Jeg går så ind og tjekker på callme/selvbetjening for det kan da ikke passe? Så ser jeg at jeg har en pakke på kun 14GB data og at jeres højeste kun ligger på 20GB data. Jeg er så skuffet over den behandling jeg har fået her.. Jeg er blevet løjet for og snydt. Og jeg har desværre måtte være nød til at bruge 300.- på eksta data. Mig og min familie vil skifte så hurtigt vi kan, og jeg vil råde alle til at finde et andet sted end callme.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#56
Preben P.
1 bedømmelse
11.07.2016

Jeg blev i Juni måned ringet op af Call Me, der ellers havde ringet i April måned fordi jeg har haft abonnement hos Call Me, men var gået over Oister hvor jeg havde flere fordele, men vi blev enige om at i kunne ringe om et par måneder, så vi kunne se om vi havde lyst til at komme tilbage til jer. Jeg talte frem og tilbage med jeres sælger, men sagde samtidig at han kunne sende en mail til, så jeg kunne se hvad vi havde talt om, men det kunne han ikke for han kunne kun holde tilbudet tilbage i 2 dage. Da der var gået 3-4 dage, kom der besked om at jeg havde tilmeldt mig hos jer, og det havde jeg IKKE, for han spurgte om hvad nr. SIM kortet havde, for det han havde fået af mig kunne Oister ikke finde, men det er jo ren logik når han får mit telefon nummer. Jeg skrev til jer 3 gange uden der skete andet end det ville tage 4 dage inden jeg kunne få besked. Jeg ringede til jer kundeservice og talte med en flink dame der ville få det ordnet. Men de blev ved med at ringe, og til sidst sagde vi at vi IKKE ville skifte. Men trods det har de ringet flere gange, og når vi tog telefonen lagde de bare røret på, og tro mig de ringede igen den 11. juli hvor de så fik at vide, at nu slutter festen, og vi ikke ville have de ringer til os mere. Og hvis det fortsætter kontakter vi hoved kontoret (det er måske TELIA, men det finder vi ud, så jeg kan IKKE anbefale jer til andre.

Nu ikke noget med at jeg accepterer betingelserne, for jeg har ikke noget med jer at gøre.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#55
Kenneth J.
3 bedømmelser
20.04.2016

God kundeservice VIA SHOP. [..]

0
0
Del | Svar | Rapportér
#54
Kenneth J.
1 bedømmelse
20.02.2016

En rystende elendig kundebetjening. På trods af vores såvel telefoniske som skriftlige henvendelser vedrørende vores abonnementer hos Call Me mødte vi kun ligegyldig arrogance. Videre er det vores opfattelse, at Call Me uden vores samtykke eller vidende ændrede vores langvarige abonnementsbetingelser vedrørende opsigelse og priser. Da vi endelig kom ud af abonnementerne malkede Call Me videre i månedsvis.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#53
Chris L.
1 bedømmelse
01.10.2015
 

Hold jer væk fra Call Me. De sendte mig for høje regninger som jeg ikke ville betale. Jeg skrev gentagende gange til dem og deres svar var at jeg bare skulle betale, så ville det jeg havde betalt for meget blive trukket fra næste regning. Det var jeg lidt utilfreds med men besluttede mig for at gøre det alligevel. Da jeg tilkendegav min beslutning via endnu en email, fik jeg det svar at det ikke kunne lade sig gøre længere, da sagen var overgået til incasso. Dette svar var fyldt med smiley's hvilket gjorde mig lidt sur. Jeg skrev tilbage at de ikke kunne gøre dette så længe der foregik en meningsfyldt kommunikation og at jeg ville melde sagen til forbrugerombudsmanden. De svarede så at jeg godt alligevel kunne betale, bare jeg gjorde det inden den første. Alle email jeg fik fra dem, svarede jeg med det samme. Alle email de fik fra mig, blev først svaret efter 2-7 dage. 3 dage før den første fik jeg en ny regning med 2 extra rykker gebyere på. Jeg skrev til dem at det var uacceptabelt. Dagen efter fik jeg endnu et brev fra deres incasso selskab med en KÆMPE regning på et totalt vildt beløb. Aldrig har jeg oplevet noget der gik til incasso så hurtigt! Det viser sig så at Call Me og deres "incasso selskab" har SAMME ADRESSE hvilket forklarer hvorfor de aldrig syntes at være interesseret i at løse problemet; der er PENGE i incasso og jeg er en dårlig kunde der aldrig bruger min telefon hvilket giver minimale regninger [..].

2
0
Del | Svar | Rapportér
#52
Ulrik O.
1 bedømmelse
27.05.2015

Meget svær ved at rette egne fejl. Trækker forkerte beløb via BetalingsService, Vender ikke tilbage på henvendelser, login fungerer ikke, siden er meget ofte nede. Dårlig oplevelse. Flyt eller bliv hvor du er, Callme skal du ikke vælge.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#51
Tomasz J.
1 bedømmelse
30.04.2015
0
0
Del | Svar | Rapportér
#50
Carina I.
1 bedømmelse
08.05.2014

Er fuld ud tilfreds med service og alle aftaler er overholdt.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#49
Rafael S.
1 bedømmelse
02.09.2013

Har været kunde hos CallMe i en del år og har aldrig haft problemer med dem.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#48
P. Franke
1 bedømmelse
26.07.2013

Jeg kan simpelthen ikke advare nok i mod Call Me.

[..] Jeg indgik en aftale om et abonnement hos Call Me uden binding, såfremt de ikke havde dækning på min adresse. Der var ingen dækning i mit område og nummeret skulle derfor flyttes med det samme, det var den 11/3 2013 - så langt så godt. Derefter begyndte et rent helvede.

Call Me forhalede helt bevidst overførelsen af mit nr:

1) Først ændrede de sim kort nr. så det ikke kunne overflyttes, det tog 3-4 uger inden det var bragt i orden.

2) Omsider fastlagde de en ny overflytningsdato, men nu 1 mdr. ude i fremtiden. Jeg indklagede at nummeret skulle straksoverføres.

3) Før Call Me havde accepteret dette, var der pudsigt nok gået, ja næsten en måned.

4) Da dagen for overførelsen omsider oprindt, skete der ikke en pind! Men efter utallige rykkere til Call Me, bad de om en ny fuldmagt før de kunne foretage sig yderligere. Det tog i alt 2 uger.

5) Kære læser: spring tilbage til punkt 2 og gentag cyklus!

Efter 3,5 måned er endeligt sluppet ud [..]. Nu står der blot tilbage at diskutere en masse forkerte regninger, på forbrug og abonnement.

Jeg har aldrig tidlige bedømt virksomheder på nettet, men Call Me fortjener simpelthen ikke at andre forbrugere lokkes i deres fælde.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#47
Christa Andersen
1 bedømmelse
20.06.2013

Har brugt Call me i omkring 5-6 år, og har aldrig haft problemer med dem.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#46
Albert Cortzen
1 bedømmelse
02.04.2013

Jeg flyttede tilbage til Grønland 2 dage før jul i 2012, hvor jeg havde callMe som teleselskab.

Jeg brugte mit callme simkort, inden jeg fik et grønlandsk simkort, måske en uge til sms og lidt internet, så så jeg regningen og det var lidt under 1100kr. Så stoppede jeg og bedte om opsigelse af mit nummer, det var starten af januar og de gjorde det så.

1. februar 2013, stod der -21000kr på mit konto. Der stod CallMe på beskrivelsen og der stod også ''abonnement og forbrug''. Før stod der 1087kr og nu var det pludselig 21000kr. De fik det ordnet.

Men efter jeg tjekkede ''kommende betalinger'' på min netbank, stod der. 2. april 2013 skal jeg betale 3008kr, efter næsten 3 måneders tid hvor jeg fik opsagt mit abonnement, gad vide hvad det er?

Jeg bedte om mit password via email til kundeservice, fordi mit gamle nummer er jo lukket, så jeg kunne ikke får passwordet som sms, men der kom ikke noget password, så jeg måtte ikke se hvad det er, jeg skal betale.

Og de har sagt at jeg kun skal betale 125,- kr om måneden siden jeg fik mit nummer/abonnement lukket.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#45
Frederik Bennicke
1 bedømmelse
22.03.2013

Skod selskab. Prøver bevidst udfra utallige henvendelser at hive penge fra en.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#44
Rudi Frandsen
1 bedømmelse
01.02.2012

[..] til at starte på, købte jeg en HTC, og blev lovet af sælger, at det var med et abonnent, som skulle dække en bestemt mængde af både tale, beskeder og internet, overalt i DK.

Mobilen var en HTC touch diamond, som er lavet til at surfe på nettet. m.m.

Nogle uger senere, da jeg havde modtaget mobil og kode, og havde fået gjort den klar til brug, fik jeg tilsendt en del opsætninger, som ikk virkede.

Jeg ringede til kunde service, og fik at vide, at fordi min mobil, på dette tidspunkt, var så ny, at Call Me ikke vidste nøjagtig, hva for en opsætning, jeg skulle bruge til internettet.

Da jeg endeligt fik det til at virke, tænkte jeg, at nu var problemerne ovre men nej, de var først begyndt, jeg modtog nr 2 regning og så at beløbet var på næsten 5000,- først smilede jeg lidt,

og jeg tænkte det måtte være en fejl, for jeg havde ikk ringet ret meget, og havde kun været på internettet, 4-5 timer, men efter nogle opkald og en udskrift, fra Call Me, fik jeg bekræftet,

at sælger havde løjet for mig, og sagt at internettet var med i mit abonnent, men nej det skulle tilmeldes senere, ved siden af, mod et mere beløb.

Jeg nægtede at betale i første omgang for jeg mente at skylden lå på deres side, men sagen røg bare vidre, til deres advokater, og jeg blev registreret i RKI af Call Me, men jeg valgte at betale regningen til sidst, for at komme videre, og blev igen lovet, at de ville sørge for, at jeg til gengæld, ville blive slettet igen hos RKI, men jeg finder igen ud af at de bare snakker og snakker, og røven går,

for da jeg vil lave et nyt abonent hos et andet mobil selskab, blir jeg afvist pga, at jeg stadig står registreret hos RKI, næsten et halv år efter.

Jeg har nu fået min bankrådgiver til at ringe til dem og få mig slettet så nu sku jeg være helt ude af "Call Me forbandelsen" som jeg plejer at kalde det.

Jeg vil råde andre, som er mobil kunde hos Call Me, til at tjekke at det som du/I har bestilt og forventer og som sælger evt, har lovet, også er det samme, som der reelt står, med småt i jeres abonent.

Jeg vil også råde andre, som ønsker et mobilselskab, som er til at stole på, hold jer langt væk fra Call Me, hvis du ikke selv kan/vil tjekke alt.

De lover noget men gør intet, også hvis du ringer, og klager.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#43
Villy Jørgensen
2 bedømmelser
06.11.2011

Har købt ny mobiltelefon. Efter 14 dages brug og 2 opladninger ville telefonen ikke tage mod ladestrøm. Sendt til reklamation. Fik svar: telefonen er fugtskadet. Sendte sag til Forbrugerstyrelsen. Nu var telefonen pludselig ikke fugtskadet men der skulle være øvet vold på telefonen. Har betalt abonnement i 6 mdr. uden telefon. I øvrigt vil man afkræve 221,- kr. for undersøgelsen, hvis jeg vil have den defekte telefon retur. Nul erstatning. Aldrig mere Call Me.

0
3
Del | Svar | Rapportér
#42
Hanne Møller Borgstrøm
3 bedømmelser
11.10.2011

Call Me har rigtig god kundeservice. De er hjælpsomme og så svarer de hurtigt tilbage, hvis man har en forespørgsel. Call Me har altid et godt tilbud til dig/mig. Du skulle skifte til Call Me - både telefoni og mobilt bredbånd. :-)

4
5
Del | Svar | Rapportér
#41
Lars J.
1 bedømmelse
07.09.2011

Call me er ikke sådan rigtig godt. Det er blevet ret dyrt at købe mobil hos dem.

5
3
Del | Svar | Rapportér
#40
Mark Nielsen
1 bedømmelse
05.08.2011

Jeg fortryder virkeligt at jeg har spildt min tid på at læse om folk der tuder over rykkergebyr og deres egen manglende evne til at få lukket et abonnement. Størstedelen af alt hvad der står her kan jo ikke bruges til noget som helst. Prøv at tage jer lidt sammen og ta' ansvar for jeres egne handlinger eller mangel på samme.

Men stort Tak til alle dem som har nævnt noget brugbart angående kundeservice og den slags.

Jeg havde selv Call me for 6 måneder siden, men lukkede mit abo fordi jeg sku rejse til udlandet.

Jeg har kun positiv ord omkring Call me - Hurtig levering, god service, billige telefoner.

Endnu vigtigere, så kan man skifte til at billigt abonnement efter sin telefon binding er sluttet. Det er ofte bøvl med at flytte nummer og eftersom Call me tilbyder lavpris abonnementer og billige telefoner, så synes klart det er det mest attraktive selskab på markedet.

Når min firma binding slutter om 1 måned, så er jeg glad Call me kunde igen.

5
11
Del | Svar | Rapportér
#39
Christina Clausen
1 bedømmelse
02.08.2011

Callme er det mest uduelige selskab der findes. Hold jer langt væk fra callme. Bør som ovennævnt ikke eksistere. Det er for nemt for dem at sende folk til inkasso.

Jeg opsagde min mands og søns mobilabonnement for at skifte til M1. Senere får jeg et brev om at jeg er sendt til inkasso pga. af manglende betaling. De påstår hårdnakket at de har sendt 4 rykkerbreve i maj måned. Hvilket er en direkte løgn. Og inkassofirmaet holder fast i at jeg har modtaget de 4 rykkerbreve. Hvis jeg havde modtaget disse breve ville jeg da have ringet til dem ved modtagelse at første brev. Man står bare så magtesløs overfor inkassofirmaet i sådan en situation. Jeg vil da ikke betale 450kr til et inkassofirma pga. Callmes uduelighed.

7
3
Del | Svar | Rapportér
#38
Morten Damkjær
1 bedømmelse
08.06.2011

Hold jer fra Call Me. De vil slæbe mig i retten fordi jeg ikke har betalt min regninger. Sagen er bare at jeg aldrig har fået nogen regninger da de har sendt dem til min gamle adresse. Det er også kun et år siden jeg er flyttet og de mener at jeg skal oplyse at jeg "lige" er flyttet. Flot Call Me.

3
10
Del | Svar | Rapportér
#37
Marie-Louise Overgaard
2 bedømmelser
07.06.2011
4
3
Del | Svar | Rapportér
#36
Julie Blom Viberg
1 bedømmelse
24.05.2011

Hold jer væk fra Call Me!

Efter at have købt tlf over nettet og fået den leveret, bliver man fandme, efter 3 måneders abonnement, opkrævet for tlf igen. Og de kunne slet ikke finde ud af at tilbageføre den pris. Jeg skulle først fremvise min faktura før de ville trække det tilbage.

Ikke nok med det, så efter at have betalt regningen via NETbank, som jeg altid gør bliver tlf spærret fordi de siger jeg ikke havde betalt regningen. Doh! Efter lange forklaringer og undkyldninger åbner de tlf igen.

3
3
Del | Svar | Rapportér
#35
Lone Christensen
1 bedømmelse
13.05.2011

Sjovt nok er det det bedste teleselskab jeg nogensinde har haft. :-))

2
5
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Call Me til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Call Me det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.