Claus Steffensen

#2
Claus Steffensen
2 bedømmelser
26.03.2012

Benyt aldrig GLS - utrolig dårlig service og ubehøvlede telefondamer.

Min oplevelse af forløbet med at modtage en pakke, kommer bedst til udtryk i den klage jeg efterfølgende har afsendt til GPS Danmark A/S:

Vedr. klage
Efter en telefonisk kontakt d.d., fremsender jeg hermed en klage, over den oplevede behandling.

Baggrund for klagen:

Jeg modtog d.21.03.2012 en pakkeseddel, med beskeden om at der forgæves var forsøgt leveret en pakke hos mig. Herefter kontakter jeg GPS Danmark A/S telefonisk, og aftaler at få leveret pakken den efterfølgende dag, hvor jeg underskriver engangsfuldmagten, som jeg, efter telefonisk aftale, hænger på døren.

Dagen efter modtager jeg, i stedet for min pakke, endnu en pakkeseddel, hvilket undrer mig meget. Jeg kontakter herefter GLS Danmark A/S igen telefonisk, og giver udtryk for denne undren, og det aftales at der foretages endnu et afleveringsforsøg om fredagen (d.23.03.2012).

Da jeg kommer hjem om fredagen har jeg ikke modtaget pakken, men min nabo kan berette for mig at pakkesedlerne er blevet leveret på hans adresse (gennem brevsprækken), hvilket igen undrer mig, idet der hverken står mit navn på døren eller ved brevsprækken. Derimod står mit navn på postkassen der hænger udenpå bygningen, hvorfor jeg synes det havde været mere naturligt at indlevere min pakkeseddel her, eller ved min egen dør, hvor mit navn står på.

Grundlæggende set, har fragtmanden indleveret en pakkeseddel et sted, hvor han ikke har kunnet være sikker på at modtageren bor, hvorved en fremmede (i princippet) har fået min pakkeseddel og har kunnet aftale modtagelse af min pakke (evt. på en anden adresse). Havde min nabo ikke afleveret de forkert indleverede pakkesedlerne til mig, havde jeg samtidig ikke været klar over at der var en pakke til mig, og den ville derfor sandsynligvis være blevet sendt retur til afsenderen, en tidsmæssig og ressourcekrævende proces, også for GLS Danmark A/S.

Jeg har endnu ikke oplevet andre pakkefirmaer der har haft problemer med at levere pakker til mig, jeg har bl.a. modtaget pakker leveret af PostDanmark, UPS og DHL.

Alt dette kontakter jeg GLS Danmark A/S vedrørende, og beretter telefonisk d.d. (26.03.2012), til en telefonmedarbejder [..]. Jeg bliver her modtaget med stor skepsis og ingen forståelse. Hun giver i stedet udtryk for at det lyder meget underligt og jeg får af vide at hun "ikke helt tror på mig". Kort inde i samtalen kontakter hun den pågældende fragtmand, og efter at have konsulteret med ham, bliver jeg mødt med en afvisende attitude, og påstanden om at "det er din fejl, ikke vores" (som det bliver udtrykt), og at pakken derfor ikke bliver bragt ud igen, men at "jeg selv må afhente den, hvis jeg gider, inden vi sender den retur". Jeg får direkte af vide at hun "ikke gider bruge mere tid på det her" og "ikke gider snakke mere med mig", hvilket for mig virker meget uprofessionelt, specielt taget i betragtning af at hun som telefondame hos et internationalt firma som GLS Danmark A/S er den første kontakt en potentiel kunde bliver mødt med, og dermed repræsenterer GLS Danmark A/S's "ansigt" udad til.

Jeg spørger herefter til at kunne komme til at tale med hendes overordnede, men får af vide at han lige er gået til møde. Jeg spørger hvornår jeg kan komme til at træffe ham, men får blot af vide at det ved hun ikke. Jeg spørger så til om der er et nummer jeg kan træffe ham på (et direkte nummer), og bliver oplyst at det er der ikke. Dernæst spørger jeg så om hun vil ligge en besked til ham og bede ham ringe mig op ved lejlighed, men dette afviser hun blot.

#1
Claus Steffensen
2 bedømmelser
19.11.2011

Køb aldrig hos Ezzence.dk!

Ligesom mange andre utilfredse kunder, har jeg bestilt nogle produkter hos internet firmaet Ezzence.dk, som bl.a. promoverer sig med billige tilbud igennem radioreklamer.

Det er over 3 uger siden jeg bestilte 5 produkter, og har hverken set produkterne, eller kunnet komme i kontakt med firmaet (har forsøgt på telefon og mail, men intet svar).

Inde på trustpilot.dk kan der læses mange flere opslag med utilfredse kunder der aldrig har modtaget varer, MEN hvor pengene ER TRUKKET fra kontoen!